Mam dotaz. Kdyz fouknu hubou do ovladaciho podtlaku EGR ventilu (ten co je prisroubovany na sani), tak foukam nahoru dolu (takze praskla membrana). Muze tento ubytek podtlaku (protoze to bere podtlak z vakuoveho cerpadla) ovlivnit zasadnim zpusobem brzdy??
Navic jak je v tom EGR ta drenazni dirka, tak mi z toho chcije olej na viko. Kdyz fouknu v podstate do sani, tak mi tim drenazovacim otvorem utika tlak vzduchu turba?? Mo to tak byt. Mam tam dat nejt a nechat to bejt
To ti zde poradí odborníci na EGRY co to už maj za sebou,ale s tím foukáním mě to též zajímá, páč sem to řešil po telefonu a borec mi řiká, že fouká tam i zpět a dělal sem to na mym AGR,kde není problém a dělá to to samé, že foukám jak tam i zpět a je to jakoby stejné.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Ja myslim, ze by to nemelo, kdyz je to membranovy pristroj.
Spis me sere ta drenazni dirka....kape z ni olej a mozna kvuli te dirave membrane mi tam utika i tlak turba...proto se ptam
navarim tam misto toho kus kolena a bude poprdeli