Focus 1,8tdci nejede- vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Focus 1,8tdci nejede- vyřešeno
Pri jizde se rozblikala kontrolka zvaheni, auto zaclo cukat a po vypnuti nejde nastartovat, ma snahu ale nic, kdyz chyti tak hned zdechne a i v teple garazi cudi hrozne bile jak avia pri -20st.
Zavada P2336 - prekrocena mez klepani valec 1
nejde smazat ani pri zapnuti klicku bez starovani, vymeneno cidlo klepani, vstriky zkontrolovany.
Diky za kazdou radu
Je to 85kw rv 01
Zavada P2336 - prekrocena mez klepani valec 1
nejde smazat ani pri zapnuti klicku bez starovani, vymeneno cidlo klepani, vstriky zkontrolovany.
Diky za kazdou radu
Je to 85kw rv 01
Naposledy upravil(a) Smoke dne 28 pro 2013, 15:05, celkem upraveno 1 x.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Resil jsem to same. Vstriky repase, nove kody a IDS. Uz to vrci.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Tak nás dneska potkalo to samý - překročena mez klepání. Před čtyřma rokama komplet repas vstřikovačů a loni v prosinci opět chyba. Vstřiky na kontrole a všechny dobrý. Po nakódování to vydrželo vždycky jen chvíli, tak se vyměnil jeden vstřik a vše OK na rok. No a dneska opět stejná chyba.
Jen je mi divný, že vstřiky byly všechny OK a stejnak se to vždycky rozkódovalo. Do přepadu dávaj taky všechny stejně. Zlatý TDi
Jen je mi divný, že vstřiky byly všechny OK a stejnak se to vždycky rozkódovalo. Do přepadu dávaj taky všechny stejně. Zlatý TDi

VW Passat Variant B5, 1.9 TDi 81kW (AFN), r. v. 1999
Kdyby to šlo aspoň v tý jednotce nějak obejít, aby se to nerozkódovávalo. Protože auto jede do poslední doby úplně bez problémů, nekouří, necuká... A pak se rozbliká žhavení a konec. Říkali nám i ve Fordu, že se s tim už setkali víckrát, že i když je ten vstřik dobrej, tak si třeba nerozumí s řídící jednotkou.
VW Passat Variant B5, 1.9 TDi 81kW (AFN), r. v. 1999
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 02 zář 2012, 10:03
priwi píše:Kdyby to šlo aspoň v tý jednotce nějak obejít, aby se to nerozkódovávalo. Protože auto jede do poslední doby úplně bez problémů, nekouří, necuká... A pak se rozbliká žhavení a konec. Říkali nám i ve Fordu, že se s tim už setkali víckrát, že i když je ten vstřik dobrej, tak si třeba nerozumí s řídící jednotkou.
Zdravím , už jsem, to tu psal: udělejte zavedení nové kalibrační sady do PCM ,nové přihlášení vstřiků a z 90% to závadu vyřeší . Problém je , že bez IDS se nehnete . Diagnostiky Bosch a jiné diagnostiky , které si bezvadně rozumí hlavně s koncernovejma autama , jsou u Forda obyčejně bezradný . Nevím jak je na tom FOCOM s tím jsem ještě nepracoval , ale už jsem se ale setkal s tím , že to kolegům na Bosch hlásilo zapsání vstřiků a po kontrole IDSou tam žádné zapsané nebyli .
vidím, synku, že si sa zaľúbil do IDS, čo je správne 
len chcem pripomenúť, že ak sú oddelené jednotky ICU a PCM (čo je tento prípad), tak ti staré kódy neukáže ani IDS.
prekročená mez klepání = bohužial je to jeden z nepodarených prekladov v IDS. v skutočnosti ide o to, že jednotka počíta počet pracovných cyklov vstrekovača a po prekročení naprogramovanej vypočítanej hranice životnosti zapíše a vyhodí práve túto chybu.

len chcem pripomenúť, že ak sú oddelené jednotky ICU a PCM (čo je tento prípad), tak ti staré kódy neukáže ani IDS.
prekročená mez klepání = bohužial je to jeden z nepodarených prekladov v IDS. v skutočnosti ide o to, že jednotka počíta počet pracovných cyklov vstrekovača a po prekročení naprogramovanej vypočítanej hranice životnosti zapíše a vyhodí práve túto chybu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 28 lis 2013, 16:36
- Bydliště: Č. Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Pánové všicni řešíte pouze vstřiky. Z praxe vím že příčinou toho že odchází vstřiky je vstřikovací čerpadlo které se přidírá a ty šponky které tam vznikají přidřou nějaký vstřik. Většina lidí to řeší právě výměnou nebo repasí vstřiků a na čerpadlo kašlou a po roce dvou se diví že vstřiky jsou zase KO. Vždy je třeba hledat příčinu problému ale vzhledem k ceně opravy každý řeší jen následek a nedochází mu že problém přetrvává. Konkrétně u motorů u fordů po 200000km jsou čerpadla téměř všechna načnutá tak že jsou na repas.
/ nedělám si reklamu čerpadla nerepasujeme vozíme je na repas do specializované firmy)
/ nedělám si reklamu čerpadla nerepasujeme vozíme je na repas do specializované firmy)
Po roku, dvoch ?
Direkt takto nedávno sme jedno robili, na vstrekoch výmena ventilu, špičky, pod mikroskopom piliny.
Zákazník bol dôrazne upozornený, že treba urobiť čerpadlo, nádrž dole, vypláchnuť komplet systém, vymeniť filter.
Cena zo toto všetko sa mu zdala vysoká, tak na reverz odišiel. Naspäť ho dotiahli, prešiel presne 10 km
Lenže cena za komplet všetko je okolo 2.000 Euro, pričom zostatková hodnota auta je polovica... Tak každý sere na to. A to je tiež dôvod, prečo je tu tých Fordov dotiahnutá halda zo západu, tam keď nacenia opravu, tak auto ide z domu. A Slováci stoja na ne v rade ako za komoušov na banány...
Direkt takto nedávno sme jedno robili, na vstrekoch výmena ventilu, špičky, pod mikroskopom piliny.
Zákazník bol dôrazne upozornený, že treba urobiť čerpadlo, nádrž dole, vypláchnuť komplet systém, vymeniť filter.
Cena zo toto všetko sa mu zdala vysoká, tak na reverz odišiel. Naspäť ho dotiahli, prešiel presne 10 km

Lenže cena za komplet všetko je okolo 2.000 Euro, pričom zostatková hodnota auta je polovica... Tak každý sere na to. A to je tiež dôvod, prečo je tu tých Fordov dotiahnutá halda zo západu, tam keď nacenia opravu, tak auto ide z domu. A Slováci stoja na ne v rade ako za komoušov na banány...