Stránka 1 z 1

Focus 1,8tdci nejede- vyřešeno

Napsal: 20 pro 2013, 18:46
od Smoke
Pri jizde se rozblikala kontrolka zvaheni, auto zaclo cukat a po vypnuti nejde nastartovat, ma snahu ale nic, kdyz chyti tak hned zdechne a i v teple garazi cudi hrozne bile jak avia pri -20st.
Zavada P2336 - prekrocena mez klepani valec 1
nejde smazat ani pri zapnuti klicku bez starovani, vymeneno cidlo klepani, vstriky zkontrolovany.
Diky za kazdou radu
Je to 85kw rv 01

Napsal: 20 pro 2013, 20:21
od P-DIAG
Pokud máš vstřiky 100% v pořádku tak je znovu nakoduj ,pak by měla jít chyba smazat a jednotka se srovná ,otázka je proč se to stalo.

Napsal: 22 pro 2013, 18:03
od manis1
jj ale giagnostika musí napsat kterej vstřik překročil mez klepaní. Ten smazat a znova nahrát. Ale pokud se to již stalo v budoucnu te nemine oprava čerpadla a vstřiků.

Napsal: 25 pro 2013, 22:06
od Radekn
Proveďte novou kalibraci ŘJ , poté nové zapsání vstřikovačů a mělo by to být v pořádku . Nutná diagnostika IDS .

Napsal: 26 pro 2013, 09:20
od TDIfun
Resil jsem to same. Vstriky repase, nove kody a IDS. Uz to vrci.

Napsal: 28 pro 2013, 15:05
od Smoke
nakódování mě nechtělo pustit, musel jsem nakodovat špatně a pak až dle štítků vstřiků, závada se sama smazala a vrčí.
nejhorší bylo že všude už bylo před svátky zavřeno
dík za rady

Napsal: 30 pro 2013, 18:30
od priwi
Tak nás dneska potkalo to samý - překročena mez klepání. Před čtyřma rokama komplet repas vstřikovačů a loni v prosinci opět chyba. Vstřiky na kontrole a všechny dobrý. Po nakódování to vydrželo vždycky jen chvíli, tak se vyměnil jeden vstřik a vše OK na rok. No a dneska opět stejná chyba.

Jen je mi divný, že vstřiky byly všechny OK a stejnak se to vždycky rozkódovalo. Do přepadu dávaj taky všechny stejně. Zlatý TDi :(

Napsal: 30 pro 2013, 19:59
od jericho-3
To je právě průser, že dáš vstřiky zkontrolovat, zaplatíš a pak se zjistí, že se to pořád kraví. Takže mechán je v rukou dieselservisů a on je jen opice, která vyměňuje komponenty a trne, zda jsou dobré a zda ŘJ je vezme za své..Nakonec udělají obor vyndavač vstřiků.. :(

Napsal: 31 pro 2013, 09:27
od priwi
Kdyby to šlo aspoň v tý jednotce nějak obejít, aby se to nerozkódovávalo. Protože auto jede do poslední doby úplně bez problémů, nekouří, necuká... A pak se rozbliká žhavení a konec. Říkali nám i ve Fordu, že se s tim už setkali víckrát, že i když je ten vstřik dobrej, tak si třeba nerozumí s řídící jednotkou.

Napsal: 02 led 2014, 10:11
od radeknemec
priwi píše:Kdyby to šlo aspoň v tý jednotce nějak obejít, aby se to nerozkódovávalo. Protože auto jede do poslední doby úplně bez problémů, nekouří, necuká... A pak se rozbliká žhavení a konec. Říkali nám i ve Fordu, že se s tim už setkali víckrát, že i když je ten vstřik dobrej, tak si třeba nerozumí s řídící jednotkou.

Zdravím , už jsem, to tu psal: udělejte zavedení nové kalibrační sady do PCM ,nové přihlášení vstřiků a z 90% to závadu vyřeší . Problém je , že bez IDS se nehnete . Diagnostiky Bosch a jiné diagnostiky , které si bezvadně rozumí hlavně s koncernovejma autama , jsou u Forda obyčejně bezradný . Nevím jak je na tom FOCOM s tím jsem ještě nepracoval , ale už jsem se ale setkal s tím , že to kolegům na Bosch hlásilo zapsání vstřiků a po kontrole IDSou tam žádné zapsané nebyli .

Napsal: 02 led 2014, 10:29
od joe
vidím, synku, že si sa zaľúbil do IDS, čo je správne :)

len chcem pripomenúť, že ak sú oddelené jednotky ICU a PCM (čo je tento prípad), tak ti staré kódy neukáže ani IDS.

prekročená mez klepání = bohužial je to jeden z nepodarených prekladov v IDS. v skutočnosti ide o to, že jednotka počíta počet pracovných cyklov vstrekovača a po prekročení naprogramovanej vypočítanej hranice životnosti zapíše a vyhodí práve túto chybu.

Napsal: 19 led 2014, 17:45
od cato-cz
Pánové všicni řešíte pouze vstřiky. Z praxe vím že příčinou toho že odchází vstřiky je vstřikovací čerpadlo které se přidírá a ty šponky které tam vznikají přidřou nějaký vstřik. Většina lidí to řeší právě výměnou nebo repasí vstřiků a na čerpadlo kašlou a po roce dvou se diví že vstřiky jsou zase KO. Vždy je třeba hledat příčinu problému ale vzhledem k ceně opravy každý řeší jen následek a nedochází mu že problém přetrvává. Konkrétně u motorů u fordů po 200000km jsou čerpadla téměř všechna načnutá tak že jsou na repas.
/ nedělám si reklamu čerpadla nerepasujeme vozíme je na repas do specializované firmy)

Napsal: 19 led 2014, 17:54
od joe
Po roku, dvoch ?
Direkt takto nedávno sme jedno robili, na vstrekoch výmena ventilu, špičky, pod mikroskopom piliny.
Zákazník bol dôrazne upozornený, že treba urobiť čerpadlo, nádrž dole, vypláchnuť komplet systém, vymeniť filter.
Cena zo toto všetko sa mu zdala vysoká, tak na reverz odišiel. Naspäť ho dotiahli, prešiel presne 10 km (wallbash)
Lenže cena za komplet všetko je okolo 2.000 Euro, pričom zostatková hodnota auta je polovica... Tak každý sere na to. A to je tiež dôvod, prečo je tu tých Fordov dotiahnutá halda zo západu, tam keď nacenia opravu, tak auto ide z domu. A Slováci stoja na ne v rade ako za komoušov na banány...

Napsal: 19 led 2014, 17:58
od origoš
kolegům na Bosch hlásilo zapsání vstřiků a po kontrole IDSou tam žádné zapsané nebyli .
Já to dělám Fordiagem, ten to umí na 100%.