2,4 JTD a jeho minusi proti 1,9JTD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

2,4 JTD a jeho minusi proti 1,9JTD

Příspěvek od sikin1987 »

snad nekdo zareaguje potrebuju vyvratit nebo potvrdit par veci co sem si precetl.
mam moznost koupit lybru 2,4 JTD po dost velkych investicich,ale... trosku mi nesedi,ze auto melo sice servisku do roku 2011 v DE nekde do 201 tis km,ale uz v tech km se menilo turbo. Vim,ze muze odejit aj po 50,ale todle neni 1,6 HDI kdyz s tim jezdi clovek myslim,ze vydrzi vpohode 300 tis ne?
kamos nad tim cislem kroutil hlavou vas nazor?
dale se menily vsechny 4 tlumice pak to koupil cech a behem 50 tis do toho musel nasypat brutalni prachy: menil predni,zadni brzdy, repas altiku, vaha vzduchu, cepy,stabilizatory, predni ramena, zadni ramena,napinaky remen, remen, servopumpu, vlnovec a ted bacha obe poloosy a to mojeho kamosa co cela italy dost zarazi stejne jako turbo. auto ma teda 250 tis prej sedi v RJ(nevim jestli to tam v te dobe staceli jako treba na TDickach)
ted vlastne k tematu ptal sem se jestli nerachta retez olejovyho cerpadla a on tvrdi,ze asi ne u toho se krouti,takze buh vi. jak to je s tim cerpadlem? hrozi zadreni motoru? kamos tvrdi,ze ne ,ze to jen bude rachtat.
dale odchazeji opravdu diferaky u 2,4 JTD prevodovek? proti 1,9 JTD? ja mel najeto sice jen 190,ale prevodovku sem v top stavu prodal a jezdi dal. kamos ma 590 na stejnym a jezdi jak po masle
ten typek mi tvrdi,ze to nepozna jestli je chyceny diferak a ze prej poloosy menil,protoze uz od vyroby nejsou dimenzovane na ten vykon? a proc teda kluci maji na tech motorech bezne 400 Nm?
ale todle me trosku desi v tom pripade bych ani na chipovani nemyslel
dale co spotreba? kdyz sem s 1,9 JTD a 1250 kg jezdil mesto za 7,2 vlezu se s 1450 kg a 2,4 JTd do 9 litru? kamos rikal,ze jeho kamos jezdi s marenou 2,4 JTd po brne za 6,5 a ja proste neverim to sem nejezdil ani s 1,9 tkou pokud sem nemel furt zelenou
ted to nejhorsi auto docela hnije a majitel tvrdi jako clen lancia klubu,ze to je bolest lyber,ze hnijou na urcitych mistech prahu,ale todle ma prahy vsude ohnile a lemy blatniku taky. ukazoval sem fotky karosarovi a rikal,ze po znamosti mi to za 5 tis cele vyvari,ale nesmi byt chycena nikde podlaha nedejboze neco horsiho.

koroze a lybra?? ptal sem se ho narovinu jestli mi zaruci,ze to fakt chyta jen na tech prazich a on se moc nechce vyjadrovat de o to,ze auto je 380 km daleko a tak zhnily srot jak bylo bravo uz nechci zazit.
jinak je to rok 2002 110 kw vybava docela dobra prej to ma ESP coz taky neverim,kdy ma pouze tlacitko ASR a ja vim z alfy 156,ze tam bylo ESP snad jen v Q4 ne?

takze velky minus je,ze to hnije a taky aspon pro me,ze to ma 16tky kola s malym vzorkem zimaku asi 5 mm,takze to chce koupit cele kola 15ctky s 2 sadama novych gum. rikam 15ctky,protoze 16ctky gumy stoji asi docela hodne,ale to je jako smesny malokery auto bude mit nove gumy je mi jasne

ma to tazne zarizeni,ktere potrebuju a montaz neni moc levna proti tradicnim autum to vychazi 2x draz a vic prace s vrtanim co sem slysel.,takze kdyz si vyberu lybru v bazaru bez koroze za 60 tis plus prihlaseni plus tazne a zakladni servis,tak su skoro na 80 tis.
coz je trosku rozdil,protoze tady je cena 45
jeste dotaz jak to se s tou vymenou rozvodu? jde to na aute? jako u alfy 156? je tam vic mista nez v marene?
konzultoval sem to s mechosema a vseci mi rikali,ze su padly na hlavu co chci koupit za kram,ze an to nesezenu dily coz je castecne pravda treba blby cidla ABS nebo lanovody rucky jsou blbe sehnatelny karosarina nemluve a veci na zadni napravu bez sance pouze origo
ale proc ji chci? uzasny interier, relativne spolehlivy motor na ktery sezenu vstriky a cerpadlo za par kacek a nadherny zvuk silneho petivalce a hlavne prej skvele jizdni vlastnosti a mekky podvozek proti treba octavii i passatu B5
za octavii s takovou vybavou dam 90 tis oatzka jestli tech 40 nenacpu tady za spojku a setrvak a par blbin a nebudu plakat.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“