Tuhne pohyb stěračů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Pavel další
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 10 dub 2007, 09:25
- Bydliště: Přerov
Tuhne pohyb stěračů
Přední stěrače mi jedou trhavě, ať zadám jednotlivé otření skla, pomale či rychle. Co pomůže - nějaké promazání kkloubů, táhel apod ? Nerad bych třeba spálil motorek. Ovšem sundat ty plastové krytky pod předním sklem, to se mi teda nepodařilo. A už jsem použil i násilí. dole od motoru se dají nadzvednout, u skla jsou napevno a nevím co zmáčknout a kde potáhnout> teda další problém. Poraďte, není někde po postup? Jak je to tam nacvaklé ši přišroubované ? MR2001 O1 -combi
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
Přesně tak, osičky stěračů. Je to běžná věc. Nepromazávej to nijak zkusmo, nahoře je těsnící o-kroužek a mazivo se tam dostává těžko. Navíc když už ti to takhle zatuhává, není na co čekat, netrap motorek a rozdělej to. Musíš to pořádně rozhýbat, vyčistit, promazat a poskládat dohromady. Nic na tom není a i ta demontáž je na chvíli. Nebát se toho a rozdělat ten plast. Drží tak hodně ale jde bez problémů vycvaknout.
TDi
-
Pavel další
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 10 dub 2007, 09:25
- Bydliště: Přerov
Plast jde sundat bez problémů - tak to jsi měl štěstí na dobrej kus. Opravdu jsem to nešetřil - a nic. Ale skusím ještě postup jak říkáš - nahoru - vycvaknout - je teda nacvakávací ? U předního skla dokonale lícuje jemnou manžetkou, nejde tam chytnout ani zapáčit, překážela mi i otevřená kapota... kdo to dělal, popište podrobněji, díky.
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
sundával jsem jich spousty, opravdu to jde bez problémů. Drží ale po celé své šířce v drážce. Sundáš ramínka, tesnící gumu u motoru, nahneš se přes motor a od středu ten plast páčíš opatrně nahoru. Až ho vycvakneš, uznáš sám, jaká je to banalita. Ale když jsem to dělával ze začátku, vůbec to nešlo a bál jsem se zabrat abych plast nepoškodil.
TDi
-
Pavel další
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 373
- Registrován: 10 dub 2007, 09:25
- Bydliště: Přerov
Poznačovat si nic nemusíš, stejně s mechanizmem určitě pohneš, ale ho nasadíš zpátky a připojíš elektriku a zapneš stěrače tak je necháš doběhnout do polohy kdy jsou ramínka dole a tak je tam uchytíš. Jinak si dávám pozor jen abych nepřehodil osičky levého stěrače za pravé. To si můžeš třeba lihovkou označit osičku a stranu držáku abys to nepřehodil potom mezi sebou.Pavel další píše:Díky, posbírám odvahu a odpoledne jdu do toho. Mám si značit při rozebírání nějaké polohy pák mechanismu pro následnou montáž, nebo to automaticky sedí a nejde jinak ?
TDi
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu
Já to měl zasekané tak, že to nešlo ani demontovat a promazat, tak sem na http://www.skoda-dily.cz/index.php?acti ... .955.603+c koupil zcela nový originál za 701,- je to prý už to novější provedení, kde by se to stávat nemělo, tak snad už mám pokoj.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
parádní cenaMatrix píše:Já to měl zasekané tak, že to nešlo ani demontovat a promazat, tak sem na http://www.skoda-dily.cz/index.php?acti ... .955.603+c koupil zcela nový originál za 701,- je to prý už to novější provedení, kde by se to stávat nemělo, tak snad už mám pokoj.
TDi