Alfa 156 jtd 77kw studeny start

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

SFcuore
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 27 čer 2010, 10:49
Odpovědi: 0

Alfa 156 jtd 77kw studeny start

Příspěvek od SFcuore »

Ahojte,sorry ze vytvaram asi opakovanu temu ale nemozem ako si najst nieco s cim sa pohnem dalej-.... prosim pomozte, kupil som alfu jtd....pre upresnenie auto stalo pol roka bez pohybu a startovania...majitelovi prestalo startovat...
alfa nestartuje za studena....... len po dlhom toceni, napojil som to na diagnostiku, chyb okrem spinac spojky a neviem coho este bola P0655 - chybny signal čidla teploty vody, tak som vymenil obe cidla na termostate jedno nove a druhe pouzite ale overene z druhej alfy.... vymazal chyby, pamat cista, ziadna zmena...
vymenil som druhu jednotku zhavenia, nove zhavice, zmeral napatia, vsetko ok co sa tyka zhavenia....startoval som auto aj cez kable z druheho auta, kvoli baterke,,, ziadna zmena...
iba ked odpojim čidlo studeneho startu (som vymenil) auto mi naskoci skoro hned, ziadne tocenie 4-5 min....kt.ale zas nedobija je to integrovane s dobijanim baterie.... viet pomoct ako by som mal pokracovat dalej?
:? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
EGR? nafta? filter? drv? derpadlo,? vysokotlakove cerpadlo?
vopred dakujem za odpovede.
SFcuore
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 27 čer 2010, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od SFcuore »

egr zaslepeny, nepomohlo, ani druha baterka,

skusal som test drv podla:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... a&start=15

kde mi do drv elektrika ide...akurat ze z cerpadla vystup od drv tlaci naftu....je drv mechanicky zly? odpor ma 2,7 Ohmu.....

ked som odpojil tepelne cidlo studeneho startu auto naskocilo na 4-5 otacku....

kde moez byt chyba?
diagnostika neukazala nic.... :(
SFcuore
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 27 čer 2010, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od SFcuore »

Odpojil som drv -napojil cez bateriu spolu so ziarovkou 21W priamo na baterku a ziarovka svietila, namiesto drv som napojil ziarovku, zopol okruh ziarovka svietila, pri toceni som auto nenastartoval...

kontroloval som prepad zo vstrekov---- pri toceni vykvapkalo cca 1,5 ml mozno do stupla flase, take mnozstvo...nie viac

neviem ake maju byt nominalne tlaky....viete??? info v obrazkoch

prosim help...po odpojeni prepadu z cerpadla pri zpnutom okruhu a odpojenom aj zapojenom drv odtial vyrazilo naftu.....pri toceni tiez...
(hm)
po zopnuti okruhu
Obrázek
po nastartovani (dlhe tocenie asi 3 minuty)
Obrázek
opatovne zopnutie okruhu po cca 4 minutach chodu motora
Obrázek
SFcuore
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 27 čer 2010, 10:49
Odpovědi: 0

Alfa 156 jtd 77kw studeny start->>>>>Problem

Příspěvek od SFcuore »

Takze zrhnutie...kupil som alfu jtd 77kw ...auto satlo 1/2/ roka na dvore u predosleho majitela auto nechcelo vobec startovat studene...i
1.Napojene na ecu scan zistene cidlo teploty vody
2.cidlo vymenene aj spolu s cidlom studeneho startu
3.nasledne vymené rele zhavenia a nove zhavice
4.vycistene podavacie cerpadlo nafty v nádrži
5.vymenené tesniace kruzky na DRV regulatore
6.vymeneny filter
7.zaslepenie EGR ventilu
a nakoniec velku rolu zohrala nova bateria.

SAMOZREJME nesmiem zabudnut VIF do nadrze...a dvojita davka...
Auto chyta na brnknutie kolisanie otacok sa eliminovalo Vifom.

Hadam to niekomu pomoze v buducnosti (crazy)
Uživatelský avatar
Botas
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 11 pro 2009, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: plužná

Příspěvek od Botas »

Co je prosím tě čidlo studeného startu?
AR145 SPORTIVA JTD 208HP

http://zkracene.cz/0LgJ
SFcuore
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 27 čer 2010, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od SFcuore »

na termostate mas 2 snimace - jedno je 1 kontaktove - je to čidlo teploty vody
druhe je 2 -alebo 3 kontaktove - je to tiez cidlo teploty vody ale tzv. NTC odpor ktory v zavislosti na teploty chladiacej kvapaliny meni svoju odporovu hodnotu ( cim je motor teplejsi, tym je jeho odpor (rezistivita mensia) a prechodovy prud je vacsi...na zaklade kt. ti RJ vyhodnocuje bohatost zmesi (pomer paliva a vzduchu) je jedno ci s ajedna o benzin alebo ropovod... :P
Uživatelský avatar
Botas
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 11 pro 2009, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: plužná

Příspěvek od Botas »

Jednokontaktová může být tak maximálně anténa.

U 77kW je čidlo na termostatu 3pinové. Jsou tam dvě čidla teploty se společnou zemí, jak ty píšeš NTC. Jedno čidlo je pro přístrojovku a druhé pro řídící jednotku motoru.
AR145 SPORTIVA JTD 208HP

http://zkracene.cz/0LgJ
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

2 cidla tam nejsou pokud mas predehrev je tma cilo pro RJ predehrevu,ale jinak JTD ma 3 pinove cidlo zdruzene pro RJ a budik. ty cidla u JTD,ale odchazi velice malo.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
SFcuore
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 27 čer 2010, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od SFcuore »

pani, neviete ake odporove hodnoty mam mat cidlo teploty paliva co je v telese nad palivovym filtrom? je to NTC???? a teleso predohrevu by malo mat aku odporovu hodnotu.?? ja som nameral 1,6 Ohmu tusim....dost nizka... nemozem k tomu nikde najst ziadne info ani v e-peri....

dakujem
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

vim je to v manualu,ale zistim ti to kdyztak zitra kdyz mi napises vzkaz a pripomenes se ju? necetl sem celou diskuzi napis mi co ti to presne dela nebo nedela. s JTD 77kw sem se natrapil dost a dost veci sem se naucil ve sve pdostate to je velice jednoduchy a poctive spolehlivy motor s par drobnyma zavadama co se opakuji jak na bezicim pasu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Botas
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 11 pro 2009, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: plužná

Příspěvek od Botas »

U palivového filtru není žádné NTC čidlo, ale bimetal, který dle dokumentace při teplotě menší než 6°C se sepne a při větší než 15°C rozepne. Přes relé zapíná ohřev. Hodnota, kterou jsi naměřil, je ve zkutečnosti ještě menší a je v pořádku.

Sikine: Sem rád, že že už jsi dal chudáku brávu svatý klid, a koupil si něco jiného. (Ikdyž kolo to není)
AR145 SPORTIVA JTD 208HP

http://zkracene.cz/0LgJ
SFcuore
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 27 čer 2010, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od SFcuore »

Botasy thx za info, pani takze......
starter po repase, (nove uhliky,puzdra, atd, postriebreny stator) cidlo teploty nafty nove original Bosch...
poskladal som to, auto sice startovalo => tocilo lahsie ale nejako sa tomu nechcelo naskocit....
podavacie cerpadlo tlaci podla fiat ecu 3,6 baru a po natlaceni padne tlak na 1,8 baru....neviem ci by mal/nemal ostat tlak na 3,6 baru...

karu som dal von z garaze,, na mraz do rana nechame postat a uvidime co to urobi zajtra rano...

Odber baterie v klude aktivne nie je nic ani ziarovka nesvieti... je 0,4A= 400mA je to v poriadku alebo by mal byt mensi...?

dik za info
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Ten odběr je velkej máš mít po usnutí 0.01A
SFcuore
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 27 čer 2010, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od SFcuore »

fuha...rozdiel iba cca 399 mA..... hm okrem dialkoveho ovladania a napajania rj...
Uživatelský avatar
Botas
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 11 pro 2009, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: plužná

Příspěvek od Botas »

400mA je moc. Plně nabitá 72Ah baterie, je po týdnu prázdná. Většinou ma tento odběr za vinu špatně zapojene radio. V podstatě prohozené stálé a klíčkové napájení.

Jinak tlak nafty který jsi měřil není za podávacím čerpadlem, ale za vysokotlakým. Čidlo je na commonrailové liště. Zkus změřit tento tlak při startování. Musí překročit tuším 250bar, jinak se vstřikovače ani neotevřou... :-)
AR145 SPORTIVA JTD 208HP

http://zkracene.cz/0LgJ
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“