Fiat Ulysse 2,1 Tdi rok 99 tlakuje do vody

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 01 říj 2011, 16:26
Odpovědi: 0

Fiat Ulysse 2,1 Tdi rok 99 tlakuje do vody

Příspěvek od markr »

Zdravím všechny na foru. Mám dotaz. Přijel zákazník, že mu z ničeho nic začalo auto kouřit bile a ubývá voda. Tlakuje to do nádobky. Co u těchto motorů odchází nejčastěji?? Těsnění nebo ruplá hlava?? Ať vím co nás čeká. Díky ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Stejně musíš hlavu sundat, může to být obojí. Záleží, co s tím majitel prováděl..Na tohle asi dobrá rada není.. :)
nepropadat panice...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Odtlacit to do srotu. Nema vyznam stym nieco robit. Je to pojebany zabozrut a pristup k comukolvek natom motore je doslova nemozny. Davat z toho hlavu dole je riadne nakokot robota a neviem ci ju zakaznik bude ochotny zaplatit. Aj material bude riadne drahy. Ked to zacnes rozoberat tak postupne budes zistovat ze toto a hento je uz vprdely. Spravis vrch a hned nato zomrie to slavne cerpadlo Delphi Epic, proste tragedia. Akurat taky robim ale Peugeot 806, takze velmi dobre viem ocom pisem :bang:
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=115553

S něčím podobným jsem se setkal loni, sice auto netlakovalo, ale motor neběžel a dýmil všemi směry, nakonec majitel auto odvezl a co jsem se po čase dozvěděl skončilo ve šmelci...
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 01 říj 2011, 16:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od markr »

Hlava dole a nikde žádná prasklina. Tak snad to bude těsnění. Kde tento tip hlavy praská?? nevíte někdo??? Díky :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To máš těžký, jediný optimální postup je nechat hlavu natlakovat.. Jestli bude dobrá, měl by brusič jí srovnat, pak prohlédnout blok uvnitř /prosvítit zda tam není nějaký /á/ prasklina nebo rez, a když ne, dát nové těsnění a modlit se, že to bylo tím..Kdyby přišel brusič na to, že je hlava prohnutá, bude tu předpoklad, že se motor připařil a pak těsnění pustilo vodu, ale většinou při povolování jdou šrouby povolit volněji..Bez natlakování hlavy zatepla je to loterie..Je otázka, zda náklady nepřevýší cenu vozu. Jestli je vůz pěkný , má význam sehnat čerpadlo Bosch /teď se to bude dobře dělat/namontovat a bude to na věky bez větších problémů..Jinak jak je tady napsáno mechanik přijde na buben, když to nebude fungovat.. :)
nepropadat panice...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

mrkni ci nieje kriva hlava. Ale rozhodne ju daj zrovnat. Tesnenie pod hlavou je ake? Plechove alebo klasika?
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 01 říj 2011, 16:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od markr »

Dal jsem hlavu srovnat. Byla u kanálků na vodu vyžraná. Těsnění tam bylo plechové. Dal jsem to tam. Nemám kde to natlakovat a zákazník na mě tlačí už aby to bylo :x . Že potřebuje jezdit. Začalo to tlakovat z ničeho nic. Tak snad tam nebude prasklina.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Upřímnou soustrast, tahle tlačenka má jednu nevýhodu, až odjede/musí Ti předem zaplatit/ radši vypni telefon. Je na 100% jisté, že majitel až bude problém a Ty mu řekneš, že na Tebe tlačil aby to už bylo, odpoví asi tolik..Ty jsi tady mechanik, ne já ... :)
nepropadat panice...
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 01 říj 2011, 16:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od markr »

JJ to už taky vím :( . Uvidím až to bude nastartované. Jo a je zajímavé, že to tlakovalo hned po nastartování a za studena. Kdyby byla ruplá hlava tak se to musí nejdřív ohřát, aby se prasklina roztáhla ne???. Uvidíme :) Hlavně už nechci ten motor vytahovat....
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Záleží , jak a kde je ten průnik. Nejhorší je, když člověk při opravě nenajde závadu..Možná by stálo zato, prohlídnout všechny hadice, zpátečky vodní soustavy, zda není nějaká ucpaná..Je to divné, když už zastudena lítá voda z expanzky..Anebo obráceně,vypnout rádio a zkusit do expansky pustit tlak /samozřejmě s náplní/ možná že to i 2 atm. snese...a poslouchat.
nepropadat panice...
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 01 říj 2011, 16:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od markr »

Je to v pohodě. Auto si od toho pána bere ukrajinec. Tak bude pokoj :D . Díky všem.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To není správné uvažování, i Ukrajinec má právo na auto v pořádku. Hlavně v době počínající války, kdy jde o krk.. :)
nepropadat panice...
markr
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Registrován: 01 říj 2011, 16:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od markr »

JJ... on s tim je seznamen a je stastnej. Ma pry motor z bouraneho citrona ;) .
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tak to je dobře, nezapomenu jak se po revoluci nadávalo na ty "zkurvený" skopčáky, když na nás udělali boudu..Jak je někdo chtivý a po něčem touží, protože pochází z bídy, hned se najdou hoši, kteří toho využijí.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“