problem s elektrikou stahovacky lancia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
problem s elektrikou stahovacky lancia
cao nevyznate se nekdo v eletrice u italu?
ja koupil auto s tim,ze je spatna stahovacka,tak sem mesic zhanel na vrakaci chteli bez kompromisu 1000 kc plus posta nakonec jsem koupil original novou se zarukou za 1600,- myslim,ze super no,ale namontoval jsem a dolu sjela pekne,ale nahoru po kouskach musim 4 mackat aby vyjela nahoru. procetl sem veskery fora,ze to je normalni,ze se musi zkalibrovat podrzenim tlacitka na koncacich. bohuzel nic se nezmenilo. tak mi bylo receno,ze musi stahovacka nekde drhnout a tim to RJ vypina. tak jsem prvni stahovacku vyndal a pustil navolno- nepomohlo. pak jsem tam dal starej motorek bez stahovacky-zadnej odpor a uplne to same!takze si rikam tos to uz bude jedine spinac. bohuzel nejdou zamenit,ale nakonec jsem se nasral vystipal plast co vadil a nasadil to na konektor,ale zase nic.
takze nechapu v cem muze byt problem? vsechny okna sem zkalibroval a funguji jak maji ,ale todle porad krokuje a ani nedokaze samo sjet kdyz podrzim tlacitko dele. muze mit RJ vadny jen nejaky jeden okruh pro ridicovo okno? ale to by krokovalo i dolu ne? nebo neco v kabelazi? ten konektor k tomu se hodne lamal,ale to by snad delalo jinej bordel
ja koupil auto s tim,ze je spatna stahovacka,tak sem mesic zhanel na vrakaci chteli bez kompromisu 1000 kc plus posta nakonec jsem koupil original novou se zarukou za 1600,- myslim,ze super no,ale namontoval jsem a dolu sjela pekne,ale nahoru po kouskach musim 4 mackat aby vyjela nahoru. procetl sem veskery fora,ze to je normalni,ze se musi zkalibrovat podrzenim tlacitka na koncacich. bohuzel nic se nezmenilo. tak mi bylo receno,ze musi stahovacka nekde drhnout a tim to RJ vypina. tak jsem prvni stahovacku vyndal a pustil navolno- nepomohlo. pak jsem tam dal starej motorek bez stahovacky-zadnej odpor a uplne to same!takze si rikam tos to uz bude jedine spinac. bohuzel nejdou zamenit,ale nakonec jsem se nasral vystipal plast co vadil a nasadil to na konektor,ale zase nic.
takze nechapu v cem muze byt problem? vsechny okna sem zkalibroval a funguji jak maji ,ale todle porad krokuje a ani nedokaze samo sjet kdyz podrzim tlacitko dele. muze mit RJ vadny jen nejaky jeden okruh pro ridicovo okno? ale to by krokovalo i dolu ne? nebo neco v kabelazi? ten konektor k tomu se hodne lamal,ale to by snad delalo jinej bordel
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
INICIALIZÁCIA SYSTÉMU ELEKTRICKÉHO OVLÁDANIA OKIEN
Po odpojení batérie alebo prepálení poistky je nutné vykona inicializáciu
systému elektrického ovládania okien.
Postup inicializácie:
❒ manuálne alebo automaticky úplne otvorte okno, ktoré budete inicializova
;
❒ manuálne bez prerušenia úplne zatvorte okno;
❒ po úplnom zatvorení podržte spínač v polohe pre zatváranie ešte po
dobu najmenej 1 sekundy.
Ak to nepomôže ta nastriekaj do gumy okna WD40,keď má okno veľký odpor tak riadiaca jednotka to zaznamenáva ako prekážku a zatvára okno na viac krát.
Po odpojení batérie alebo prepálení poistky je nutné vykona inicializáciu
systému elektrického ovládania okien.
Postup inicializácie:
❒ manuálne alebo automaticky úplne otvorte okno, ktoré budete inicializova
;
❒ manuálne bez prerušenia úplne zatvorte okno;
❒ po úplnom zatvorení podržte spínač v polohe pre zatváranie ešte po
dobu najmenej 1 sekundy.
Ak to nepomôže ta nastriekaj do gumy okna WD40,keď má okno veľký odpor tak riadiaca jednotka to zaznamenáva ako prekážku a zatvára okno na viac krát.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
odpor v dratu mi rikal aj borec co ty lybry zna. je pravdamze nez sem tu stahovacku namontoval,tak jsem ten konektor k ni hodne lamal a rikal sem si snad se nic nebude dit.
jak jsem psal stahovacka s tim nema nic spolecne poustel jsem to bez jakehokoliv odporu jen ciste motorek ,kde se tocilo ozubeny kolecko
ten spinac sem si myslel,ze bude na beton mrtvej,ale kdyz sem tam dal ten od spolujezdce,kterej funguje na 100%,tak se nic nestalo. su z toho spatny,ale aspon muzu zavrit okno:D
jak jsem psal stahovacka s tim nema nic spolecne poustel jsem to bez jakehokoliv odporu jen ciste motorek ,kde se tocilo ozubeny kolecko
ten spinac sem si myslel,ze bude na beton mrtvej,ale kdyz sem tam dal ten od spolujezdce,kterej funguje na 100%,tak se nic nestalo. su z toho spatny,ale aspon muzu zavrit okno:D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
tak sem zatim nezjistil,kde je komfortka,takze sme nic nezjistil,ale mam takovej blbej pocit,ze se posrala ta kabelaz jak sem s tam s tim porad kroutil. kazdopadne kdyz je nastartovany motor,tak staci oknu tusim 4 kroky abych ho zavrel a kdyz ne,tak asi 6
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Komfortku máš jakoby pod nohama spolujezdce. Ne tam, kde je to rovné, ale blíž pod palubovku.
Myslím že se oddělával kus koberce, který byl na suchý zip a potom 2 šroubky deklu a jsi u ní. Má oranžovou barvu.
Myslím že se oddělával kus koberce, který byl na suchý zip a potom 2 šroubky deklu a jsi u ní. Má oranžovou barvu.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
tak me bylo receno,ze je zelena a zelena jednotka tma taky je uz jsem se na ni vcera dival zrovna ji jdu vyndat,ale jako amater pres elektro nic nenakoukam.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
tak nee to neni ona odpojil jsme ji a okna jezdi central taky,takze ani nevim na co je. nicmene znova sem vyndal kastlik a nic jen RJ motoru. u pojistek taky nic a u ridice taky nic ,takze fakt nevim
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
tak sem ji nasel byla v podlaze. jako nova zadna oxidace asi bude dobra. chtelo by to pucit druhou,ale spis teda nekde v dratech coz nikdy nikdo nezjistit a neopravi aspon ne bez vynalozeni tisicu korun
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
tak podel elektrikare je vadna RJ,ktera se neumi naucit koncove polohy . prej by to mohlo jit naucit pres examiner,ale tomu neverim todle neni octavia:D v tom je fiat docela pozadu.
kdybyb nekdo jendodnotku pucil at se to overi,tak ji mozna zkusim z vraku,ale asi se na to vyprdnu.
kdybyb nekdo jendodnotku pucil at se to overi,tak ji mozna zkusim z vraku,ale asi se na to vyprdnu.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm