Stránka 1 z 2
Skoda Octavia 1.9TDI 110PS to 185PS @ 429Nm by DIESELELPOWER
Napsal: 03 bře 2014, 13:20
od JasteR
Skoda Octavia 1.9TDI (AHF) 110PS to 185PS @ 429Nm:
GT1749VB turbo, 3bar čidlo, FMIC, FB RACE 520, optimalizace ECU DIESELPOWER
Skoda Octavia 1.9TDI (AHF) 110PS to 185PS @ 429Nm:
GT1749VB turbo, 3 bar sensor, FMIC,
Injection nozzles FB RACE520, optimization of ECU DIESELPOWER
Více zde:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=1
https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 0637456833

Napsal: 03 bře 2014, 18:23
od Vory tdi
Ty hodnoty jsou s 10mm hlavou?jinak pekny.
Napsal: 03 bře 2014, 18:29
od Pája 19
A to turbo je nový nebo něčí repas? Popřípadě čí???
Napsal: 03 bře 2014, 19:02
od JasteR
Zatim ano seriova hlava rot. c., ale do budoucna by majitel chtel 11mm..
Napsal: 03 bře 2014, 21:10
od Ladas
na taxík hezký čísla

Napsal: 23 dub 2014, 16:22
od mesi3
Turbo funglovka

Od malinka jsem odchovanej na žlutý nemohl jsem udělat jinak

jinak auto chodí hezky, dodělal jsem podávačku do nádrže ještě.
Napsal: 23 dub 2014, 17:54
od Pája 19
Tak to je příjemné svezení. Co na to říká spojka? Nebo jaká tam je varianta?
Ještě poslední dotaz: Je limitním prvkem turbo?
Napsal: 24 dub 2014, 22:04
od mesi3
Spojka je jedna báseň, dost casto jezdim podlahu a zadnej problem zatim, je pravda ze si lamela nejdriv sedala po krajich a ted uz bere po celym setrvaku ( vim to protoze jsem to mel nekolikrat venku za poslednich 10tkm ). Pritlacak je novy VR6 spojka HDS a jednohmota. Ano pokud to ma mit dlouhou zivotnost a nema to byt nesmyslna dymovnice tak je tohle strop. Mozna kdybych volil znova dam 180mm IC a TSA 220hp, vyslo by me to v podstate na stejny penize a mel bych kolem 200 s delsim projevem krouticiho momenttu. JE pravda ze o moc vyssiho bych uz nemohl dosahnout vzhledem ke spojce ale rozhodne by se drzel na nejakejch 430 N.m daleko dyl nez ted

doufám že neřikám bludy
O spojce může povídat Laďas ten ji tam má x desetitisíců a s většim krouťákem

Napsal: 24 dub 2014, 22:11
od r.martinec
mesi3 píše:Spojka je jedna báseň, dost casto jezdim podlahu a zadnej problem zatim, je pravda ze si lamela nejdriv sedala po krajich a ted uz bere po celym setrvaku ( vim to protoze jsem to mel nekolikrat venku za poslednich 10tkm ). Pritlacak je novy VR6 spojka HDS a jednohmota. Ano pokud to ma mit dlouhou zivotnost a nema to byt nesmyslna dymovnice tak je tohle strop. Mozna kdybych volil znova dam 180mm IC a TSA 220hp, vyslo by me to v podstate na stejny penize a mel bych kolem 200 s delsim projevem krouticiho momenttu. JE pravda ze o moc vyssiho bych uz nemohl dosahnout vzhledem ke spojce ale rozhodne by se drzel na nejakejch 430 N.m daleko dyl nez ted

doufám že neřikám bludy
O spojce může povídat Laďas ten ji tam má x desetitisíců a s většim krouťákem

jsou tu spojky od SACHSU(228mm) co drží 500Nm a zatím v podě.žádný drahý Race a SPEC apod.
Napsal: 25 dub 2014, 00:22
od JasteR
Neco jinyho je mit 420Nm na HDS, nebo na 500Nm..
Napsal: 25 dub 2014, 07:34
od Ladas
Měl jsem 450nm na předchozí verzi a s dlouhou skříní a vydrželo to než došlo k poškození pístu pří opravě motoru jsem vměkl a pro jistotu nechal oblíknout jinou lamelu ale jak se ukázalo zbytečně na pohled bez poškození jen zajetá musíte ale brát v potaz že nejezdím sprinty jsem spíš běžný uživatel sem tam něco s vlekem jinak tak 50% město zbytek v rychlosti...
Napsal: 25 dub 2014, 19:14
od Lupino
A heleme se hezky ti to jede trochu pokouří ale nic strašného viděno v Č.Třebové pronásledováno z Ustí nad Orlicí

Napsal: 25 dub 2014, 21:52
od mesi3
Lupino píše:A heleme se hezky ti to jede trochu pokouří ale nic strašného viděno v Č.Třebové pronásledováno z Ustí nad Orlicí

Jo tak to ty si mě tlačil před sebou

jeli jsme naložený do školy tak to nebylo ono

Napsal: 26 dub 2014, 11:43
od Lupino
Napsal: 26 dub 2014, 14:35
od JasteR
mesi3 píše:Turbo funglovka

Od malinka jsem odchovanej na žlutý nemohl jsem udělat jinak

jinak auto chodí hezky, dodělal jsem podávačku do nádrže ještě.
Zluta je dle me povedena, pred FACE O1 me nebere, ale FL udelal velky skok kupredu, obzvlast RS style..
