Hury píše:Čau Dieslácí
Chtěl bych se zeptat mam 81 kw zaklad a chtěl bych jen trysky 764 a chip. Nemusím dávat třeba jiné turbo nebo tak neco ? Diky za odpovědi
A hodne malit... Mne sa zacalo az tak strasne malit, ze mi uz pre stali stacit 4 valce
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Stifko píše:pro zacatek Ti to bude stacit,a treba za rok to dokrmis vetsi turbinou.S 2.5TDi to neni zrovna vyhra a uz vubec ne na uprav viz. odkaz nad
Ked si trosku nechas hlavou prejst ake je turbo na 2,5 tak zistis urcite ze prave toto turbo je na 4 val 1,9 velmi vhodne... Je vhodnejsie na 4 val ako na origo 6valec kde je ako singl turbo...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Stifko píše:nemyslel jsem to jako spojitost kdyz jsem psal ze da treba za rok vetsi turbo a to ze motor 2.5TDi neni vhodny na upravy
Jaj, to nieco ine.. Nepochopil som to tak. Ale ten V6 ci upravy alebo nieco, je na povazenie. Zaklad by bol tam asi mat na kazdej strane jedno turbo, to je uz zlozite a drahe, tak je to skor o peniazoch a case.. Ale isiel by som dotoho. 200ps mas pri iba naladeni seria 180 BDH.(v tip-top stave)
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
jenze dosahnout Tip-Top stavu je docela nakladna zalezitost,a 150Hp v 1.9TDi pojede stejne,ne-li lepe nez 200Hp ve V6.Mel jsem A4 V6 110kW a A6 V6 132kW Q a mizerie
Stifko píše:jenze dosahnout Tip-Top stavu je docela nakladna zalezitost,a 150Hp v 1.9TDi pojede stejne,ne-li lepe nez 200Hp ve V6.Mel jsem A4 V6 110kW a A6 V6 132kW Q a mizerie
To ano, ta kasna a ten agregat a 4x4 to nieco aj vazi.. Q to uz je fakt moc. ta A4 Passat to uz na hrane, ale este sa to vpohode da. Keby nemali vsecky male audi a golf haldex, bolo by to lepsie. Uprednostnil som torsen. Ziadna elektrika atd.. A dost cestujem.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp