Stránka 1 z 1

regulace napeti alternator Bosch 120A

Napsal: 30 dub 2014, 13:56
od black.trz
uz mi z te moji octy hrabe. zacina se nejak sypat. porad něco resim,menil jsem uz podruhe regulator napeti na altiku a když tam dam tu novou regulaci tak při zapnutem klicku nesviti kontrolka dobijeni. po nastartovani dobiji 14,4 V. první regulaci jsem vyreklamoval a tak jsem tam dal druhou co prisla a výsledek uplne stejny, stara regulace dobiji 13,9V a ma uz vic opotrebovane uhliky tak proto jsem to menil, ale to hlavni je ze kontrolka při zapnutem klicku sviti a po nastartovani zhasne. co je vadne altik nebo ta regulace, tyhle regulace se prece uz nijak nebudi, altik si to dela prece sam, kabelaz je zkontrolovana a kontrolka je ok tak co delam blbe poradi někdo. dik za info

ps: ta nova regulace není origos je to levnejsi varianta

Napsal: 30 dub 2014, 18:00
od petr petr
Vůbec nerozumím co vlastně řešíš :?
Jde ti o napětí, nebo o kontrolku nabíjení , nebo o co vlastně ???

Napsal: 30 dub 2014, 19:11
od black.trz
jde mi o to jestli stačí regulátor normálně vyměnit nebo jestli se musí ještě nějak třeba nabudit aby správně fungoval, to jest na starém regulátoru při zapnutém klíčku svítila kontrolka a po nastartovaní normál dobíjelo a ne aby mi kontrolka nesvítila při zapnutém klíčku a po nastartovaní to dobíjelo, tak jak mi to dělá na tom novém regulátoru

Napsal: 01 kvě 2014, 17:57
od Marek77
Když modrý drát, který vede od altíku do palubovky, odpojíš od svorky D+ a při zapnutém zapalování přikostříš na minus baterky, kontrolka se rozsvítí? Pokud ano, je chyba v novém regulátoru a reklamovat.

Napsal: 01 kvě 2014, 19:08
od favo
Co si pamatuji, tak poslední regulátory co se musely nabudit byly ve favoritech.