Pomoc VW Golf 2.0 TDI CR 103kw r.v. 2011 CFHC

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
romcacrx
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 26 pro 2007, 10:58
Odpovědi: 0

Pomoc VW Golf 2.0 TDI CR 103kw r.v. 2011 CFHC

Příspěvek od romcacrx »

Zdravim,auto prestalo jit do vykonu a nikde nic se nerozsvítilo.startuje normalne jak teple tak studene,volnobeh normal bez jakehokoli zakopnuti,jen když se chci rozject tak se jakobi zacne dusit a motor ma ten denci jit na tri nebo ctyri valce,diagnostika hlasi
6262- Filrt pevnych castic vznet.motoru :snimac rozdílového tlaku
P2454 00 (040) -zkrat na kostru
sporadicka-Potvrzeno-Testovano od smazani pameti
info o zavade:
Stav zavad :00000001
Priorita zavad :2
Frekvence zavad:132


12002-Filtr castic vznet.motoru:snimac rozdílového tlaku
P2453 00 (096)-neplatny signal
Sporadicka-Nepotvrzeno-Ttestovano od smazani pameti

4635-cidlo teploty oleje (G8)
P0196 00 (032)-neverohodny signal
Sporadicka-Neporvrzeno-Testovanood smazani pameti
info o zavade:
Stav zavad:00000001
Priorita zavad:2
Frekvence zavad: 3

Auto ma najeto 122000km zatím palivovi filtr vymenen,a vizualni prohlídka turba je bez vule jen mi prijde ze trochu tlaci olej smerem do filtru vyfukova část je sucha.muze to něco znacit? Regulace funguje.

Dekuji předem za pomoc.
romcacrx
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 26 pro 2007, 10:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od romcacrx »

Panove nikoho nic nenapada?
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Snimac dif.tlaku filtru, kazi se klasika.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
romcacrx
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 26 pro 2007, 10:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od romcacrx »

To jo ten urcite vymenim,protoze tu chybu haze stále,ale zkusil jsem odpojit DPF od turba jestli se to prestane dusit a pujde ti do vykonu a nic ,dusi se stále.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

romcacrx píše:To jo ten urcite vymenim,protoze tu chybu haze stále,ale zkusil jsem odpojit DPF od turba jestli se to prestane dusit a pujde ti do vykonu a nic ,dusi se stále.
To se nedusi, to dela to cidlo, je to v nouzi. Stejne se mi ted choval R mercedes, bylo KO cidlo, auto netahalo vubec, chyba nesla smazat, signal 0,02V takze KO cidlo. Vymena, vymaz uz sel a vykon byl zpet.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
romcacrx
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 26 pro 2007, 10:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od romcacrx »

tak snimac novy a stále beze zmeny.Porad je auto mrtve bez vykonu a když se ma auto rozjet tak se zacne dusit (jakoby) a cele se zacne trast.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

zavady pise jake??
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
romcacrx
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 26 pro 2007, 10:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od romcacrx »

To je to nejhorsi,prave ze zadne.
martl
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 07 lis 2010, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od martl »

Když sundáš to čidlo tlaku DPF, tak profoukni vzduchem ty trubky a hadice. Problem je že v tom potrubí a v čidle kondenzuje voda a ta pak střídavě vytváří odpor v potrubí. Jednotka to vyhodnotí jako nevěrohodný signál. Nový čidlo se musí přizpůsobit.
romcacrx
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 26 pro 2007, 10:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od romcacrx »

jak se musí prispusobit?nejaky navod vagem.
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

Odpoj si zpetné vedení a zkus to bez nej, stačí ta roura co jde do stání. Dost se to sere a kolikrát zustane otevřený a pere to tam ty ho...a, kolikrat to ani nenastartuješ a nic to nepíše
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“