Stránka 1 z 1

Pomoc VW Golf 2.0 TDI CR 103kw r.v. 2011 CFHC

Napsal: 17 kvě 2014, 11:36
od romcacrx
Zdravim,auto prestalo jit do vykonu a nikde nic se nerozsvítilo.startuje normalne jak teple tak studene,volnobeh normal bez jakehokoli zakopnuti,jen když se chci rozject tak se jakobi zacne dusit a motor ma ten denci jit na tri nebo ctyri valce,diagnostika hlasi
6262- Filrt pevnych castic vznet.motoru :snimac rozdílového tlaku
P2454 00 (040) -zkrat na kostru
sporadicka-Potvrzeno-Testovano od smazani pameti
info o zavade:
Stav zavad :00000001
Priorita zavad :2
Frekvence zavad:132


12002-Filtr castic vznet.motoru:snimac rozdílového tlaku
P2453 00 (096)-neplatny signal
Sporadicka-Nepotvrzeno-Ttestovano od smazani pameti

4635-cidlo teploty oleje (G8)
P0196 00 (032)-neverohodny signal
Sporadicka-Neporvrzeno-Testovanood smazani pameti
info o zavade:
Stav zavad:00000001
Priorita zavad:2
Frekvence zavad: 3

Auto ma najeto 122000km zatím palivovi filtr vymenen,a vizualni prohlídka turba je bez vule jen mi prijde ze trochu tlaci olej smerem do filtru vyfukova část je sucha.muze to něco znacit? Regulace funguje.

Dekuji předem za pomoc.

Napsal: 18 kvě 2014, 11:00
od romcacrx
Panove nikoho nic nenapada?

Napsal: 18 kvě 2014, 11:04
od TDIfun
Snimac dif.tlaku filtru, kazi se klasika.

Napsal: 18 kvě 2014, 11:37
od romcacrx
To jo ten urcite vymenim,protoze tu chybu haze stále,ale zkusil jsem odpojit DPF od turba jestli se to prestane dusit a pujde ti do vykonu a nic ,dusi se stále.

Napsal: 18 kvě 2014, 12:18
od TDIfun
romcacrx píše:To jo ten urcite vymenim,protoze tu chybu haze stále,ale zkusil jsem odpojit DPF od turba jestli se to prestane dusit a pujde ti do vykonu a nic ,dusi se stále.
To se nedusi, to dela to cidlo, je to v nouzi. Stejne se mi ted choval R mercedes, bylo KO cidlo, auto netahalo vubec, chyba nesla smazat, signal 0,02V takze KO cidlo. Vymena, vymaz uz sel a vykon byl zpet.

Napsal: 19 kvě 2014, 18:39
od romcacrx
tak snimac novy a stále beze zmeny.Porad je auto mrtve bez vykonu a když se ma auto rozjet tak se zacne dusit (jakoby) a cele se zacne trast.

Napsal: 19 kvě 2014, 18:51
od TDIfun
zavady pise jake??

Napsal: 19 kvě 2014, 19:34
od romcacrx
To je to nejhorsi,prave ze zadne.

Napsal: 19 kvě 2014, 22:03
od martl
Když sundáš to čidlo tlaku DPF, tak profoukni vzduchem ty trubky a hadice. Problem je že v tom potrubí a v čidle kondenzuje voda a ta pak střídavě vytváří odpor v potrubí. Jednotka to vyhodnotí jako nevěrohodný signál. Nový čidlo se musí přizpůsobit.

Napsal: 20 kvě 2014, 20:55
od romcacrx
jak se musí prispusobit?nejaky navod vagem.

Napsal: 20 kvě 2014, 21:39
od jawettar
Odpoj si zpetné vedení a zkus to bez nej, stačí ta roura co jde do stání. Dost se to sere a kolikrát zustane otevřený a pere to tam ty ho...a, kolikrat to ani nenastartuješ a nic to nepíše