nefunkcna klima
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nefunkcna klima
mam taky problme s klimou, z nicoho nic prestala ist.
dala sa cerstvo naplnit ale aj tak nejde.
skusal som akcne cleny a spojka sa zopne aspon taky zvuk vyda. cez VAG ziadna chyba. ked zapnem klimu tak spotreba stupne o 0.2 na volnobehu a sa trochu zmeni zvuk ale nechladi.
ked boli este pripojene hadice tak na oboch vetvach ukazovalo 5barov. ked sa pustila klima tak jedna vetva ostala na 5 a druha klesla ku 4 barom pricom malo klesnut na 1,6 alebo tak nejak.
v com moze byt problem? moze smykat ta spojka, alebo blby kompresor? alebo co to moze este byt? je tam climatronic.
predpokladam ze keby bolo nejake cidlo zle tak sa ani nesnazi zopnut klimu a spotreba by vobec nestupla
seat leon ALH motor
dala sa cerstvo naplnit ale aj tak nejde.
skusal som akcne cleny a spojka sa zopne aspon taky zvuk vyda. cez VAG ziadna chyba. ked zapnem klimu tak spotreba stupne o 0.2 na volnobehu a sa trochu zmeni zvuk ale nechladi.
ked boli este pripojene hadice tak na oboch vetvach ukazovalo 5barov. ked sa pustila klima tak jedna vetva ostala na 5 a druha klesla ku 4 barom pricom malo klesnut na 1,6 alebo tak nejak.
v com moze byt problem? moze smykat ta spojka, alebo blby kompresor? alebo co to moze este byt? je tam climatronic.
predpokladam ze keby bolo nejake cidlo zle tak sa ani nesnazi zopnut klimu a spotreba by vobec nestupla
seat leon ALH motor
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
a s proplachem novou patronu vysoušeče což znamená v případě skoro všech předfaceliftů výměnu kondenzátoru za novější typ, keterý už má vymenitelnou jenom patronu. Je to otázka 1500 ale aspoň pak proplach nestojí tolik peněz.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 501
- Registrován: 27 zář 2007, 21:40
- Bydliště: Dolní Dunajovice
Odpovědi: 0
neni potřeba měnit kondenzator,víčko se dá vyměnit za duralovéBiimbo píše:a s proplachem novou patronu vysoušeče což znamená v případě skoro všech předfaceliftů výměnu kondenzátoru za novější typ, keterý už má vymenitelnou jenom patronu. Je to otázka 1500 ale aspoň pak proplach nestojí tolik peněz.
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
OII má regulační ventil na kompresoru, ten často odchází.milan8902 píše:Ahoj, má někdo zkušenosti s poruchovostí kompresorů? Myslím to tak, jestli se kompresory např. u Octavie II často kazí. Já teď totiž řeším problém s klimou na OII známému a on má kompresor KO. Dosud jsem se s KO kompresorem nesetkal, vždycky byla závada jinde...proto mě to zajímá.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Ahoj, známý má právě špatnej kompresor...vypadá to na utrženej přítlačnej talíř na spojce. Ale ještě k tomu mu ucházela náplň na plastovém víčku (špuntu), co je vedle chladiče napravo, když stojím proti autu...Chtěli jsme to víčko vyměnit a dát i novej vysoušeč, ale nešlo to povolit. Tak to kamarád zalepil a zatím to drží. Budu tomu známému ještě měnit kompresor, jak ho sežene. Ale mám strach, že pokud je v náplni bordel, aby mu ten kompresor zase neodešel. Jedná se o Octavii II 1.9 TDI 77 kW r.v. 2006.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
já ale nemyslím výměnu z důvodu ucházející zátky, ale z důvodu výměny vysoušeče ,protože i v něm jsou špony a proplachovačka je odsud nevyžene do čista a vlhkost takyToncek píše:neni potřeba měnit kondenzator,víčko se dá vyměnit za duralovéBiimbo píše:a s proplachem novou patronu vysoušeče což znamená v případě skoro všech předfaceliftů výměnu kondenzátoru za novější typ, keterý už má vymenitelnou jenom patronu. Je to otázka 1500 ale aspoň pak proplach nestojí tolik peněz.

Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
vyndat a pustit do nej proud, pokud je v poradku uvidis jak se uvnitr hybe ten vnitrek. Pokud je spatny bzuci a stoji.pitrisek píše:Taky se přidám. Jak se dá spolehlivě zjistit, zde je v hájhi jen regulační ventil na kompresoru, nebo celý kompresor?? Mám na mysli OII
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika