nefunkcna klima

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1546
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Bydliště: SR

nefunkcna klima

Příspěvek od stevocz »

mam taky problme s klimou, z nicoho nic prestala ist.
dala sa cerstvo naplnit ale aj tak nejde.
skusal som akcne cleny a spojka sa zopne aspon taky zvuk vyda. cez VAG ziadna chyba. ked zapnem klimu tak spotreba stupne o 0.2 na volnobehu a sa trochu zmeni zvuk ale nechladi.
ked boli este pripojene hadice tak na oboch vetvach ukazovalo 5barov. ked sa pustila klima tak jedna vetva ostala na 5 a druha klesla ku 4 barom pricom malo klesnut na 1,6 alebo tak nejak.
v com moze byt problem? moze smykat ta spojka, alebo blby kompresor? alebo co to moze este byt? je tam climatronic.
predpokladam ze keby bolo nejake cidlo zle tak sa ani nesnazi zopnut klimu a spotreba by vobec nestupla

seat leon ALH motor
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

neklesnul tlak na nízkotlaké větvi, vypadá to že to je někde ucpaný. ŘJ nic hlásit nebude, jen to prostě nebude chladit, nebo jen málo.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

spíš ko kompresor.Osahej vedení od kompresoru pokud bude hodně teplá vysokotlaká větev je to ucpaný hned za tím kde je to ucpaný to bude ledový.Pokud budou obě vetve stejně teplé je ko kompresor.
stevocz
Aktivista
Příspěvky: 1546
Odpovědi: 0
Registrován: 07 led 2009, 10:03
Bydliště: SR

Příspěvek od stevocz »

kleslo na nizkej a na vysokej ostalo na 5. skusim osahat hadice. a uvidim ci to pomoze
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2009, 16:58

Příspěvek od milan8902 »

Ahoj, má někdo zkušenosti s poruchovostí kompresorů? Myslím to tak, jestli se kompresory např. u Octavie II často kazí. Já teď totiž řeším problém s klimou na OII známému a on má kompresor KO. Dosud jsem se s KO kompresorem nesetkal, vždycky byla závada jinde...proto mě to zajímá.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

na oII je to často chce to proplach aby se to vyčisťilo.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

a s proplachem novou patronu vysoušeče což znamená v případě skoro všech předfaceliftů výměnu kondenzátoru za novější typ, keterý už má vymenitelnou jenom patronu. Je to otázka 1500 ale aspoň pak proplach nestojí tolik peněz.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

Biimbo píše:a s proplachem novou patronu vysoušeče což znamená v případě skoro všech předfaceliftů výměnu kondenzátoru za novější typ, keterý už má vymenitelnou jenom patronu. Je to otázka 1500 ale aspoň pak proplach nestojí tolik peněz.
neni potřeba měnit kondenzator,víčko se dá vyměnit za duralové
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

milan8902 píše:Ahoj, má někdo zkušenosti s poruchovostí kompresorů? Myslím to tak, jestli se kompresory např. u Octavie II často kazí. Já teď totiž řeším problém s klimou na OII známému a on má kompresor KO. Dosud jsem se s KO kompresorem nesetkal, vždycky byla závada jinde...proto mě to zajímá.
OII má regulační ventil na kompresoru, ten často odchází.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

jj na o2 odchazi kompresory celkem často,občas aj nějaké tisicihrany na taliřcích,nebo ty řídící ventily
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2009, 16:58

Příspěvek od milan8902 »

Ahoj, známý má právě špatnej kompresor...vypadá to na utrženej přítlačnej talíř na spojce. Ale ještě k tomu mu ucházela náplň na plastovém víčku (špuntu), co je vedle chladiče napravo, když stojím proti autu...Chtěli jsme to víčko vyměnit a dát i novej vysoušeč, ale nešlo to povolit. Tak to kamarád zalepil a zatím to drží. Budu tomu známému ještě měnit kompresor, jak ho sežene. Ale mám strach, že pokud je v náplni bordel, aby mu ten kompresor zase neodešel. Jedná se o Octavii II 1.9 TDI 77 kW r.v. 2006.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

No pokud bude kompresor opravdu zadreny tak urcite proplach a vymena chladice. Pokud jen utrzena spojka, daji se koupit v aci, ale zalezi na modelu.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
pitrisek
Přispěvovatel
Příspěvky: 904
Odpovědi: 0
Registrován: 05 bře 2007, 20:03
Bydliště: západ

Příspěvek od pitrisek »

Taky se přidám. Jak se dá spolehlivě zjistit, zde je v hájhi jen regulační ventil na kompresoru, nebo celý kompresor?? Mám na mysli OII
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Toncek píše:
Biimbo píše:a s proplachem novou patronu vysoušeče což znamená v případě skoro všech předfaceliftů výměnu kondenzátoru za novější typ, keterý už má vymenitelnou jenom patronu. Je to otázka 1500 ale aspoň pak proplach nestojí tolik peněz.
neni potřeba měnit kondenzator,víčko se dá vyměnit za duralové
já ale nemyslím výměnu z důvodu ucházející zátky, ale z důvodu výměny vysoušeče ,protože i v něm jsou špony a proplachovačka je odsud nevyžene do čista a vlhkost taky ;)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

pitrisek píše:Taky se přidám. Jak se dá spolehlivě zjistit, zde je v hájhi jen regulační ventil na kompresoru, nebo celý kompresor?? Mám na mysli OII
vyndat a pustit do nej proud, pokud je v poradku uvidis jak se uvnitr hybe ten vnitrek. Pokud je spatny bzuci a stoji.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“