Stránka 1 z 2
nefunkcna klima
Napsal: 20 čer 2014, 09:27
od stevocz
mam taky problme s klimou, z nicoho nic prestala ist.
dala sa cerstvo naplnit ale aj tak nejde.
skusal som akcne cleny a spojka sa zopne aspon taky zvuk vyda. cez VAG ziadna chyba. ked zapnem klimu tak spotreba stupne o 0.2 na volnobehu a sa trochu zmeni zvuk ale nechladi.
ked boli este pripojene hadice tak na oboch vetvach ukazovalo 5barov. ked sa pustila klima tak jedna vetva ostala na 5 a druha klesla ku 4 barom pricom malo klesnut na 1,6 alebo tak nejak.
v com moze byt problem? moze smykat ta spojka, alebo blby kompresor? alebo co to moze este byt? je tam climatronic.
predpokladam ze keby bolo nejake cidlo zle tak sa ani nesnazi zopnut klimu a spotreba by vobec nestupla
seat leon ALH motor
Napsal: 21 čer 2014, 21:09
od Kornout
neklesnul tlak na nízkotlaké větvi, vypadá to že to je někde ucpaný. ŘJ nic hlásit nebude, jen to prostě nebude chladit, nebo jen málo.
Napsal: 21 čer 2014, 21:19
od geo
spíš ko kompresor.Osahej vedení od kompresoru pokud bude hodně teplá vysokotlaká větev je to ucpaný hned za tím kde je to ucpaný to bude ledový.Pokud budou obě vetve stejně teplé je ko kompresor.
Napsal: 22 čer 2014, 18:32
od stevocz
kleslo na nizkej a na vysokej ostalo na 5. skusim osahat hadice. a uvidim ci to pomoze
Napsal: 22 čer 2014, 19:59
od milan8902
Ahoj, má někdo zkušenosti s poruchovostí kompresorů? Myslím to tak, jestli se kompresory např. u Octavie II často kazí. Já teď totiž řeším problém s klimou na OII známému a on má kompresor KO. Dosud jsem se s KO kompresorem nesetkal, vždycky byla závada jinde...proto mě to zajímá.
Napsal: 22 čer 2014, 20:03
od geo
na oII je to často chce to proplach aby se to vyčisťilo.
Napsal: 22 čer 2014, 20:12
od Biimbo
a s proplachem novou patronu vysoušeče což znamená v případě skoro všech předfaceliftů výměnu kondenzátoru za novější typ, keterý už má vymenitelnou jenom patronu. Je to otázka 1500 ale aspoň pak proplach nestojí tolik peněz.
Napsal: 22 čer 2014, 21:56
od Toncek
Biimbo píše:a s proplachem novou patronu vysoušeče což znamená v případě skoro všech předfaceliftů výměnu kondenzátoru za novější typ, keterý už má vymenitelnou jenom patronu. Je to otázka 1500 ale aspoň pak proplach nestojí tolik peněz.
neni potřeba měnit kondenzator,víčko se dá vyměnit za duralové
Napsal: 22 čer 2014, 21:57
od Kornout
milan8902 píše:Ahoj, má někdo zkušenosti s poruchovostí kompresorů? Myslím to tak, jestli se kompresory např. u Octavie II často kazí. Já teď totiž řeším problém s klimou na OII známému a on má kompresor KO. Dosud jsem se s KO kompresorem nesetkal, vždycky byla závada jinde...proto mě to zajímá.
OII má regulační ventil na kompresoru, ten často odchází.
Napsal: 22 čer 2014, 22:00
od Toncek
jj na o2 odchazi kompresory celkem často,občas aj nějaké tisicihrany na taliřcích,nebo ty řídící ventily
Napsal: 24 čer 2014, 09:41
od milan8902
Ahoj, známý má právě špatnej kompresor...vypadá to na utrženej přítlačnej talíř na spojce. Ale ještě k tomu mu ucházela náplň na plastovém víčku (špuntu), co je vedle chladiče napravo, když stojím proti autu...Chtěli jsme to víčko vyměnit a dát i novej vysoušeč, ale nešlo to povolit. Tak to kamarád zalepil a zatím to drží. Budu tomu známému ještě měnit kompresor, jak ho sežene. Ale mám strach, že pokud je v náplni bordel, aby mu ten kompresor zase neodešel. Jedná se o Octavii II 1.9 TDI 77 kW r.v. 2006.
Napsal: 24 čer 2014, 17:37
od Fulltank
No pokud bude kompresor opravdu zadreny tak urcite proplach a vymena chladice. Pokud jen utrzena spojka, daji se koupit v aci, ale zalezi na modelu.
Napsal: 24 čer 2014, 17:48
od pitrisek
Taky se přidám. Jak se dá spolehlivě zjistit, zde je v hájhi jen regulační ventil na kompresoru, nebo celý kompresor?? Mám na mysli OII
Napsal: 24 čer 2014, 19:11
od Biimbo
Toncek píše:Biimbo píše:a s proplachem novou patronu vysoušeče což znamená v případě skoro všech předfaceliftů výměnu kondenzátoru za novější typ, keterý už má vymenitelnou jenom patronu. Je to otázka 1500 ale aspoň pak proplach nestojí tolik peněz.
neni potřeba měnit kondenzator,víčko se dá vyměnit za duralové
já ale nemyslím výměnu z důvodu ucházející zátky, ale z důvodu výměny vysoušeče ,protože i v něm jsou špony a proplachovačka je odsud nevyžene do čista a vlhkost taky

Napsal: 24 čer 2014, 23:07
od Fulltank
pitrisek píše:Taky se přidám. Jak se dá spolehlivě zjistit, zde je v hájhi jen regulační ventil na kompresoru, nebo celý kompresor?? Mám na mysli OII
vyndat a pustit do nej proud, pokud je v poradku uvidis jak se uvnitr hybe ten vnitrek. Pokud je spatny bzuci a stoji.