Astra H 1.7cdti Z17DTH Isuzu neštartuje

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
merror12
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 04 srp 2014, 15:52
Odpovědi: 0

Astra H 1.7cdti Z17DTH Isuzu neštartuje

Příspěvek od merror12 »

Ahojte!
Mám Astru H 1.7cdti rv2007 Z17DTH Isuzu. Auto väčšinou neštartuje, len točí, nafta ide z rampy na vstreky aj z prepadov naspäť na čerpadlo. Občas sa podarí aj naštartovať 2-3x za sebou a potom zase aj tri dni nič. Mám vymenený palivový filter, polročnú baterku, nový štartér, nové prepady, nový regulátor tlaku paliva aj ten ventil vedľa, neviem rýchlo ako sa volá (CommonRail), vyčistený EGR ventil, nové žhaviče, diagnostika vypisovala snímač vačkovej hriadele - vymenený, potom snímač teploty motora - vymenený, občas vypíše snímač kľukovej hriadele alebo imobilizér alebo polohu stĺpika riadenia ale väčšinou nevypisuje nič. Po naštartovaní ide auto ako hodinky. Všetko to začalo padaním nafty, po cca 12-14 hodinách auto ťažko štartovalo, kým si natiahlo naftu. Mám len jeden kľúč tak neviem vyskúšať či by to išlo s druhým ale čip mám na plošáku a keď vyberiem baterku z kľúča a vložím kľúč do zapaľovania a dám do polohy I kontrolky sa normálne rozsvietia a zhasnú ako inokedy a keď dám do polohy II (chcem štartovať) nič sa nedeje (z toho usudzujem, že imobilizér to nebude). Pri štartovaní sa jemne pohybuje ručička otáčkomeru (nevšimol som si, či to robilo aj keď štartovalo normálne).
Naposledy upravil(a) merror12 dne 04 srp 2014, 20:30, celkem upraveno 1 x.
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 733
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Zkontroluj kabely, které vedou do řídící jednotky na čerpadle + veškeré vedení kabelů k čerpadlu. Často bývají někde upadlé. Taky často odchází ŘJ přímo na čerpadle nebo ta nahoře na motoru. Tyhle motory jsou mechanikovo noční můra.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9180
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

HonzaXM: ty mluvíš zřejmě o motoru Y17DT (problém toho motoru je jen olejový čerpadlo a zmíněná řj čerpadla) jinak ten motor najede milion a nic nepotřebuje

Motot Z17xxx už je common rail a šel bych spíše po tom jak jsou na tom vstřiky
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Opel“