Stránka 1 z 1

Astra H 1.7cdti Z17DTH Isuzu neštartuje

Napsal: 04 srp 2014, 15:53
od merror12
Ahojte!
Mám Astru H 1.7cdti rv2007 Z17DTH Isuzu. Auto väčšinou neštartuje, len točí, nafta ide z rampy na vstreky aj z prepadov naspäť na čerpadlo. Občas sa podarí aj naštartovať 2-3x za sebou a potom zase aj tri dni nič. Mám vymenený palivový filter, polročnú baterku, nový štartér, nové prepady, nový regulátor tlaku paliva aj ten ventil vedľa, neviem rýchlo ako sa volá (CommonRail), vyčistený EGR ventil, nové žhaviče, diagnostika vypisovala snímač vačkovej hriadele - vymenený, potom snímač teploty motora - vymenený, občas vypíše snímač kľukovej hriadele alebo imobilizér alebo polohu stĺpika riadenia ale väčšinou nevypisuje nič. Po naštartovaní ide auto ako hodinky. Všetko to začalo padaním nafty, po cca 12-14 hodinách auto ťažko štartovalo, kým si natiahlo naftu. Mám len jeden kľúč tak neviem vyskúšať či by to išlo s druhým ale čip mám na plošáku a keď vyberiem baterku z kľúča a vložím kľúč do zapaľovania a dám do polohy I kontrolky sa normálne rozsvietia a zhasnú ako inokedy a keď dám do polohy II (chcem štartovať) nič sa nedeje (z toho usudzujem, že imobilizér to nebude). Pri štartovaní sa jemne pohybuje ručička otáčkomeru (nevšimol som si, či to robilo aj keď štartovalo normálne).

Napsal: 04 srp 2014, 18:15
od HonzaXM
Zkontroluj kabely, které vedou do řídící jednotky na čerpadle + veškeré vedení kabelů k čerpadlu. Často bývají někde upadlé. Taky často odchází ŘJ přímo na čerpadle nebo ta nahoře na motoru. Tyhle motory jsou mechanikovo noční můra.

Napsal: 04 srp 2014, 22:47
od hansdob
HonzaXM: ty mluvíš zřejmě o motoru Y17DT (problém toho motoru je jen olejový čerpadlo a zmíněná řj čerpadla) jinak ten motor najede milion a nic nepotřebuje

Motot Z17xxx už je common rail a šel bych spíše po tom jak jsou na tom vstřiky