Stránka 1 z 3

Upadlý motor Octavia Tour /1,9 PD/

Napsal: 26 srp 2014, 15:36
od jericho-3
Měníte šrouby na hlavním silentbloku motoru? Ráno mi volá známá, že jí při jízdě něco drnčí, co má dělat že jede do práce. Tak ji říkám , až zastavíš, tak zavolej, zajedu tam. Odpoledne volá, kluci se na to koukli a mám něco s držákem motoru, mám s tím dojet domů /asi 20 km/? Tak jí říkám, nech to tam, dojedeme proto.. Už z dálky bylo vidět, že je dekl dole a koukám motor ležel na zemi...Jak s tím mohla dojet až na místo, kde parkuje, nechápu..Jsou ustřižené šrouby na držáku motoru...Také je pokaždé neměním, ale že se takhle krásně cvaknou, mě zarazilo... :o

Napsal: 26 srp 2014, 16:18
od Pája 19
A kdo je naposled utahoval? Tvůj oblíbenej muž s chlupatým předloktím? :)

Napsal: 26 srp 2014, 16:51
od Ladas
kolik najeto a kdo dělal rozvody

Napsal: 26 srp 2014, 17:03
od marena tdi
ja jsem mel uplne stejneho zakaznika
chlapik si nekde nechal menit rozvody za 1000 kc a takhle to dopadlo .
vubec tam nebyl spodni sroub . tak ze roz.remen prodrel co se dalo a jeste to odnesl blok motoru.
Obrázek

Napsal: 26 srp 2014, 17:42
od Ladas
většinou se to stane nedostatečným utažením nebo absencí spodního šroubu...

Napsal: 26 srp 2014, 17:48
od roman1648
no, to jsou ty chodníkový opravy, jak občas zmiňuju...
ono záleží kolik to má najetých taky, na autě kde se dělá první výměna jsem nový šrouby nikdy nedával, kde je ale na tachecu 350 a kdoví kolik ve skutečnosti už radši joo..
pokud tam někdo nedá jeden šroub že mu tam zrovna nejde nebo se mu nechce...to je zhovadilost :x vem si že se ti to stane někde 1000km od baráku, za opravu venku nebo za odtah dáš ranec

Napsal: 26 srp 2014, 19:39
od Toledo244
To mi pripomenulo kamaráta,ktorý asi pred 2 rokmi menil silentbloky na motore na Octavii I (TDi),a 100 km od domova mi vola žeby som mu doniesol gola sadu,že mu spadol motor (LOL)
Blbec ich zabudol dotiahnuť,takže stratil aj šruby (rofl)

šrouby

Napsal: 26 srp 2014, 19:54
od Domecek
Tak čtu tohle téma a jsem trochu rozbitej, dělán rozvody na OII BLS 77kw a šrouby co držeji hliníkový držák k motoru dotahoval minimálně RAMBO. Raději jsem objednal nové i když jsem na svém TDI nechal staré. Tady zákazníkovi to si netroufnu :?

Napsal: 26 srp 2014, 20:08
od roman1648
jo, někdy je to fakt dorvaný neskutečně, blázni...
ty šrouby to je otázka 200 korun a je klid..

Re: šrouby

Napsal: 26 srp 2014, 20:36
od RudisTDic
Domecek píše:Tak čtu tohle téma a jsem trochu rozbitej, dělán rozvody na OII BLS 77kw a šrouby co držeji hliníkový držák k motoru dotahoval minimálně RAMBO. Raději jsem objednal nové i když jsem na svém TDI nechal staré. Tady zákazníkovi to si netroufnu :?
Tak ty šrouby co držej držák na siláči se utahujou 100Nm,,to není zrovna málo,,a po těch letech to povolit je celkem maso :)

Re: Upadlý motor Octavia Tour /1,9 PD/

Napsal: 26 srp 2014, 21:09
od sky59
jericho-3 píše:Měníte šrouby na hlavním silentbloku motoru? Ráno mi volá známá, že jí při jízdě něco drnčí, co má dělat že jede do práce. Tak ji říkám , až zastavíš, tak zavolej, zajedu tam. Odpoledne volá, kluci se na to koukli a mám něco s držákem motoru, mám s tím dojet domů /asi 20 km/? Tak jí říkám, nech to tam, dojedeme proto.. Už z dálky bylo vidět, že je dekl dole a koukám motor ležel na zemi...Jak s tím mohla dojet až na místo, kde parkuje, nechápu..Jsou ustřižené šrouby na držáku motoru...Také je pokaždé neměním, ale že se takhle krásně cvaknou, mě zarazilo... :o
Nedavno som menil rozvody (vid forum vlakno odo mna) a menili mi 12x nove skrutky, presne podla navodu a tahalo sa Nm plus nejaky uhol...

Mali tam uz dve kokty co stratili motor....

Radsej som tie rozvody "preplatil" v autorizaku..


http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Napsal: 26 srp 2014, 21:21
od ThrashTheTrash
Nedávno upadl taky motor na ARL v GIV, totálni hujda auto, shnilá na kost. Rozvody jsem tam dělal před asi čtyřma rokama a mezi tím jezdil ke mně na oleje, všecko v klidu, omrkl jsem i držák motoru, všecko OK, najednou jel, rána, a vytrhly se ty dva silný šrouby na 18tku klíč z držáku co je na rozvodech. Uplně se střihly obě hlavičky.

Dal jsem držák z vrakáče + nový šrouby a borec ve škodovce na mě.....hmm tak další kerymu spadl motor na zem :D Prej překalený šrouby. Moment dotažení je v příručce, dle kterého se držím, na krev jsem to nikdy nerval a staženo to bylo a přesto to upadlo.

Teď sem dělal rozvody na SDI fabii a tam sem držák povolil ráčnou jak nic a jezdilo to. Někde to nemůžu povolit metrovou trubkou, jak to je dorvaný.

Napsal: 26 srp 2014, 23:11
od MadMar
JEDNA HOLKA V DOBĚ ŠKODY 105 ujela se startérem 50 kilometrůůů k tetě, slepil se jí kontakt číslo 50 na kontakt číslo 15 :-) baterie dobře dobitá na zimu :-) počítali jsme dobíjecí výkon podle hrubéhp propočtu musela baterie vyzářit výkon tepelný 2-3 kW, podle toho jak to vytáčela. a že prej poznala že něco blbě hučí. a motor nemá požadované dynamické parametry. ale 105 měla batérii pěkně utopenou v podlaze takže se vocpoda uchladila prej se jen dolila po značky a startovala dál. startér rovněž neshořel. a pak že ty škodofky stály za hovno. takovýhle konstrukční finesy nenajdeš ani u speciálů na rally dakar

kdyby byla baterka krapet větší tak byla průkopnicí hybridního pohonu v čechách.

Napsal: 27 srp 2014, 06:45
od nogis
Dvakrát v životě jsem ty šrouby nevyměnil a pokaždý po čase praskly, resp. jeden prasknul a pak už to jelo. Utažený na správný moment. S novými šrouby se mi to nikdy nestalo. Myslím, že to bylo AHF a ASZ.

Napsal: 27 srp 2014, 14:19
od jericho-3
Tohle je AXR a kdo to utahoval nevím, před chvílí jsem se dozvěděl, že auto má najeto 60000 km, ověřovali to v autorizáku./chca,cha/,...Jen jsem se culil, protože auto koupila, přivezla mi jej ukázat, já zjistil, že přibývá olej v motoru a že to bylo havarované..Rozmlouval jsem jí to, ale nic, takže si chlapík auto odvezl, když to přivezla, povídá nechtěl mi to prodražit, tak tam dal méně oleje...abych si to když tak dolila/cena za litr astronomická/. Tak jsem jej doléval a nebyl olej téměř vidět na měrce.. A ulítlo to z důvodu, že jeden závit byl zkurvený, jak to bylo utažené nevím/, ale byl povolený i držák na bloku, takže v dírách pro šrouby byl vyklepané závity od šroubů jak to vibrovalo. /nevěřil bych že se takové šrouby mohou ohnout , byla na nich vlna/Dokonce je ohnutý i ten kus plechu na kastli, kde je upevněn silentblok, který je také v háji...A s tím upadlým motorem ujela ůdajně 3km od lesa...Takže zatím jsem objednal silentblok a držák plus šrouby a cena bude necelých 6000 kč...Ale měla štěstí, vypadá to že jinak tomu nic není...Kolikrát jsem měl strach motor pouštět úplně dolů že něco dojebu,ale je vidět, že zbytečný..Jinak každý ví, jaký je opruz vyndat ten držák na bloku, ale dnes mi to vůbec nešlo, vadila mi tam ta zkurvená trubka od klima...Koncern dostal ode mě nadávek... :)