Za jízdy chcípá motor Wv Golf 1Z
Napsal: 30 čer 2007, 11:56
Zdravím,
stává se mi, že mi za jízdy chcípne motor, je to Golf III TDI, 1Z motor, najeto 256 tkm.
Když to chcípne, tak mi okamžitě spadne ručička rychloměru na nulu, otáčkoměr taktéž, i když mám zařazenou rychlost a jedu (tuhle se mi to stalo na dálnici ve 120) Sice většinou nemám moc času v tu chvíli sledovat kontrolky a budíky, ale zdá se, že se rozsvítí natrvalo kontrolka žhavení. Většinou se mi to podařilo odstranit tak, že jsem nechal zařazenou rychlost, otočil jsem klíčkem na vypnuto a jakoby znovu nastartoval (bez toho, že bych otočil klíčkem až do polohy startování). Občas se ale stává, že mi to nenajede hned napoprvé a musím to zkoušet několikrát.
Tuhle se mi to stalo při dojezdu na křižovatku, musel jsem hodit všechny blinkry a zkoušel jsem nastartovat, ale vždycky mi to nechalo rozsvícenou kontrolku žhavení a motor nechytil, chytil snad až tak na desátý pokus (nic moc...). Zkoušel jsem se dívat po motoru, zdá se, že kablíky jsou všechny zapojené (zástrčky nejsou volné). Akorát mi přišlo (nevím ale, jestli to není správně), že je hodně teplá váha vzduchu, dokonce že to teplo jde po celé hadici až nad motor, ale směrem od váhy vzduchu hadice chladne...
Jinak váha vzduchu je Pierburg a auto je rok výroby '94.
V jednom servisu mi radili, že může být špatné hlavní relé motoru (pokud si dobře pamatuju, tak něco okolo 90, nebo 99). Toto relé jsem vyměnil asi před měsícem a půl...
Co byste radili?
Děkuju za pomoc.
Zdraví
Honza Marek
stává se mi, že mi za jízdy chcípne motor, je to Golf III TDI, 1Z motor, najeto 256 tkm.
Když to chcípne, tak mi okamžitě spadne ručička rychloměru na nulu, otáčkoměr taktéž, i když mám zařazenou rychlost a jedu (tuhle se mi to stalo na dálnici ve 120) Sice většinou nemám moc času v tu chvíli sledovat kontrolky a budíky, ale zdá se, že se rozsvítí natrvalo kontrolka žhavení. Většinou se mi to podařilo odstranit tak, že jsem nechal zařazenou rychlost, otočil jsem klíčkem na vypnuto a jakoby znovu nastartoval (bez toho, že bych otočil klíčkem až do polohy startování). Občas se ale stává, že mi to nenajede hned napoprvé a musím to zkoušet několikrát.
Tuhle se mi to stalo při dojezdu na křižovatku, musel jsem hodit všechny blinkry a zkoušel jsem nastartovat, ale vždycky mi to nechalo rozsvícenou kontrolku žhavení a motor nechytil, chytil snad až tak na desátý pokus (nic moc...). Zkoušel jsem se dívat po motoru, zdá se, že kablíky jsou všechny zapojené (zástrčky nejsou volné). Akorát mi přišlo (nevím ale, jestli to není správně), že je hodně teplá váha vzduchu, dokonce že to teplo jde po celé hadici až nad motor, ale směrem od váhy vzduchu hadice chladne...
Jinak váha vzduchu je Pierburg a auto je rok výroby '94.
V jednom servisu mi radili, že může být špatné hlavní relé motoru (pokud si dobře pamatuju, tak něco okolo 90, nebo 99). Toto relé jsem vyměnil asi před měsícem a půl...
Co byste radili?
Děkuju za pomoc.
Zdraví
Honza Marek