Vrzání zadní nápravy DUC/BOX/JUMP.

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
oldav
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 16 kvě 2010, 22:15
Odpovědi: 0

Vrzání zadní nápravy DUC/BOX/JUMP.

Příspěvek od oldav »

za deště to přestane. Vycákal jsem do uložení listového pera a do té kolíbky celej sprej a stejně to furt vrže...
Odkud to jde,z té kolíbky? Jak jste to řešili?
dík
HonzaXM
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 23 kvě 2014, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od HonzaXM »

Zkus pořádně přetáhnout třmeny, co drží pera k nápravě. Neplave zadek?
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Jarda_6
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 23 čer 2011, 20:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jarda_6 »

Zadní uložení per rozebrat, vyčistit a pořádně namazat. Dělal jsem to někdy před třemi lety a je klid. Taliáni to zřejmě montují nasucho.
oldav
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 16 kvě 2010, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldav »

ok,vymastím to nějakou voděodolnou vazelinou..
Plave to až tak od 140 :D ale to bude spíš zimní gumou.

Řeším kolem toho zadku ještě takový problém. Ty jednolistové péra jsou už trochu unavené,takže náprava hned naráží do gumových dorazů. Vyhamrovat listové pero dnes už asi nikdo neumí, měchy jsou poměrně dost finančně náročné a ty dodatečné sady vinutých pružin jsem také zavrhl neboť pružiny jsou dost tvrdé,takže nakonec by z toho bylo zas hopsadlo jelikož jezdím převážně prázdný.
Nékdo psal(snad zde na foru) že použil přední pružiny z favorita.Koukal jsem na ně a zdají se být přijatelně měkké,ten zadek nepotřebuje moc,stačí přizvednout 5-8cm. Pokud by ktomu měl někdo nějaké info budu rád.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

Treba tam prelisovat nove silentbloky mas ich uz zodrane
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“