Doblo 1.9 JTD 77kw nebo 88kw?

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
woody.7
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 28 říj 2010, 21:29
Odpovědi: 0

Doblo 1.9 JTD 77kw nebo 88kw?

Příspěvek od woody.7 »

Ahoj. Rozhoduji se mezi 77 a 88 kw verzí. Jak je to u nich s filtry pevných částí, dvouhmotami a atd. Na výkonu mi nezáleží, chci něco provozně a servisně nenáročného. Za každý příspěvek předem děkuji.
Golf Variant AGR 4x4, GT 1749VA, 120 kW. Prodáno.
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

Za mě jednoznačně 1.9 JTD 77KW 8 ventil.
Ten motor prý najede 500tis. jak nic.

S dvouhmotou nevím, počítal bych že tam bude, vím že v nějakém článku zmiňují, že 1.9 JTD 77KW dvouhmotu nemá, ale myslím že nemají pravdu, podle mě naprostá většina těch motorů bude mít dvouhmotu.

Zatím nepíšeš o roku, ale myslím že 1.9JTD se 77KW neměl filtr nikdy, ale nechtěl bych kecat.

Za mě osobně bych volil spíše starší auto v lepším stavu. Protože ten 77KW motor je velmi odolný, jednoduchý (jednoduchý EGR, nemá variabilní turbo) a moc nežere.

Vycházím z vlastních zkušeností s Lybrou, z toho co jsem viděl a z informací které jsem se různě dočetl :-)

P.S. Diagnostiku na to koupíš do 250Kč a zadarmo stáhneš free verzi MultiEcuScan, tak bych si kupované auto učitě připojil :-) za ty prachy to stojí.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
woody.7
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 28 říj 2010, 21:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od woody.7 »

Tak 77 kw vypada na nejlepší možnou verzi.V jednoduchosti je prý krása. Tak uvidíme. Jaký je ještě servisní interval rozvodů a jejich náročnost výměny?
Golf Variant AGR 4x4, GT 1749VA, 120 kW. Prodáno.
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Rozhodne by som uz isiel do toho 16V. Pokrok nezastavis a tie fiatacke 16V/20V JTDm su vymakane motori. Ked ich pravidelne servisujes po 15.000km nieje sa coho bat. Za mna jednoznacne 16V.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To máš sice pravdu, ale je tam dvakrát víc součástek v hlavě, takže pravděpodobnost poruchy je větší..Pokrok sice nezastavíš, ale mnohokrát si člověk uvědomí, k čemu mi je? Když to nepotřebuji...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

Mě na nových JTDm docela štve spotřeba.

Nevím jestli to je kvůli vyšší hmotnosti aut, nebo kvůli filtru pevných částic, nebo kombinaci toho všeho, ale ty auta prostě žerou.

Přitom mi nepřipadá, že by to mělo být úplně o výkonu, protože když to staré auto chipneš, tak máš stejný výkon a přitom spotřebu nižší než u toho nového.

Doporučuji chvilku kouknout na spritmonitor.de a podívat se na:

Alfa 156 1.9JTD 8V , vs JTDm 16V
Alfa 159 1.9 JTDm 8v vs 16V

U 2.4JTD je zajímavé třeba kouknout na starší AR166, Lancia Thesis a pak moderní AR 159.

Pokud to bude mít woody na práci a bude s tím jezdit hodně, tak myslím že pozná, jestli jede za 6 nebo za 7,5.

Je to samozřejmě můj názor :-) Asi jsem brzdou pokroku :-)
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

88 kw 1,9 tka je taky 8 V akorat ma variabilni turbo,EURO 4 tedy MJTD
vstrikovace jsou trosku min spolehlive,ale taky to jezdi
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Mal som 6 rokov jtd 77kw a teraz mám 2,5 roka jtdm 88kw. A jednoznačne som za starší 77kw. ale pokial sa rozhodujes medzi novsim jtdm 77kw, tak potom silnejsi 88kw zober
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
woody.7
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 28 říj 2010, 21:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od woody.7 »

Kupujem to pro kluka na ztp příspěvek a chci něco nenáročnýho a spolehlivého, abychom do toho nemuseli těch 10 let investovat nějaké velké sumy. Oba vozy jsou na zanovnivozy.cz v Kolíně. Ta 77 kW je verze jen jtd. Ta pravděpodobně vyhraje.
PS; po kolika se dělají rozvody ?
Naposledy upravil(a) woody.7 dne 14 lis 2014, 08:29, celkem upraveno 1 x.
Golf Variant AGR 4x4, GT 1749VA, 120 kW. Prodáno.
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Odpovědi: 0
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

Vyměňte rozvodový řemen(y) (každých 140 000 km/60 měsíců: mimo za obtížných jízdních podmínek [studené klima, jízdy ve městě s dlouhými dobami stání], každých 48 měsíců
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

woody.7 píše:Kupujem to pro kluka na ztp příspěvek a chci něco nenáročnýho a spolehlivého, abychom do toho nemuseli těch 10 let investovat nějaké velké sumy. Oba vozy jsou na zanovnivozy.cz v Kolíně. Ta 77 kW je verze jen jtd. Ta pravděpodobně vyhraje.
PS; po kolika se dělají rozvody ?
Tak zober tu 77kw JTD. Rozvody po 90 000 doporučujem meniť.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“