Stránka 1 z 1
Doblo 1.9 JTD 77kw nebo 88kw?
Napsal: 12 lis 2014, 19:09
od woody.7
Ahoj. Rozhoduji se mezi 77 a 88 kw verzí. Jak je to u nich s filtry pevných částí, dvouhmotami a atd. Na výkonu mi nezáleží, chci něco provozně a servisně nenáročného. Za každý příspěvek předem děkuji.
Napsal: 12 lis 2014, 20:46
od blacklight
Za mě jednoznačně 1.9 JTD 77KW 8 ventil.
Ten motor prý najede 500tis. jak nic.
S dvouhmotou nevím, počítal bych že tam bude, vím že v nějakém článku zmiňují, že 1.9 JTD 77KW dvouhmotu nemá, ale myslím že nemají pravdu, podle mě naprostá většina těch motorů bude mít dvouhmotu.
Zatím nepíšeš o roku, ale myslím že 1.9JTD se 77KW neměl filtr nikdy, ale nechtěl bych kecat.
Za mě osobně bych volil spíše starší auto v lepším stavu. Protože ten 77KW motor je velmi odolný, jednoduchý (jednoduchý EGR, nemá variabilní turbo) a moc nežere.
Vycházím z vlastních zkušeností s Lybrou, z toho co jsem viděl a z informací které jsem se různě dočetl
P.S. Diagnostiku na to koupíš do 250Kč a zadarmo stáhneš free verzi MultiEcuScan, tak bych si kupované auto učitě připojil

za ty prachy to stojí.
Napsal: 13 lis 2014, 06:30
od woody.7
Tak 77 kw vypada na nejlepší možnou verzi.V jednoduchosti je prý krása. Tak uvidíme. Jaký je ještě servisní interval rozvodů a jejich náročnost výměny?
Napsal: 13 lis 2014, 11:10
od TDI tech
Rozhodne by som uz isiel do toho 16V. Pokrok nezastavis a tie fiatacke 16V/20V JTDm su vymakane motori. Ked ich pravidelne servisujes po 15.000km nieje sa coho bat. Za mna jednoznacne 16V.
Napsal: 13 lis 2014, 13:33
od jericho-3
To máš sice pravdu, ale je tam dvakrát víc součástek v hlavě, takže pravděpodobnost poruchy je větší..Pokrok sice nezastavíš, ale mnohokrát si člověk uvědomí, k čemu mi je? Když to nepotřebuji...
Napsal: 13 lis 2014, 15:23
od blacklight
Mě na nových JTDm docela štve spotřeba.
Nevím jestli to je kvůli vyšší hmotnosti aut, nebo kvůli filtru pevných částic, nebo kombinaci toho všeho, ale ty auta prostě žerou.
Přitom mi nepřipadá, že by to mělo být úplně o výkonu, protože když to staré auto chipneš, tak máš stejný výkon a přitom spotřebu nižší než u toho nového.
Doporučuji chvilku kouknout na spritmonitor.de a podívat se na:
Alfa 156 1.9JTD 8V , vs JTDm 16V
Alfa 159 1.9 JTDm 8v vs 16V
U 2.4JTD je zajímavé třeba kouknout na starší AR166, Lancia Thesis a pak moderní AR 159.
Pokud to bude mít woody na práci a bude s tím jezdit hodně, tak myslím že pozná, jestli jede za 6 nebo za 7,5.
Je to samozřejmě můj názor

Asi jsem brzdou pokroku

Napsal: 13 lis 2014, 18:57
od sikin1987
88 kw 1,9 tka je taky 8 V akorat ma variabilni turbo,EURO 4 tedy MJTD
vstrikovace jsou trosku min spolehlive,ale taky to jezdi
Napsal: 13 lis 2014, 22:07
od Torgan
Mal som 6 rokov jtd 77kw a teraz mám 2,5 roka jtdm 88kw. A jednoznačne som za starší 77kw. ale pokial sa rozhodujes medzi novsim jtdm 77kw, tak potom silnejsi 88kw zober
Napsal: 14 lis 2014, 06:49
od woody.7
Kupujem to pro kluka na ztp příspěvek a chci něco nenáročnýho a spolehlivého, abychom do toho nemuseli těch 10 let investovat nějaké velké sumy. Oba vozy jsou na zanovnivozy.cz v Kolíně. Ta 77 kW je verze jen jtd. Ta pravděpodobně vyhraje.
PS; po kolika se dělají rozvody ?
Napsal: 14 lis 2014, 07:42
od denny
Vyměňte rozvodový řemen(y) (každých 140 000 km/60 měsíců: mimo za obtížných jízdních podmínek [studené klima, jízdy ve městě s dlouhými dobami stání], každých 48 měsíců
Napsal: 14 lis 2014, 10:48
od Torgan
woody.7 píše:Kupujem to pro kluka na ztp příspěvek a chci něco nenáročnýho a spolehlivého, abychom do toho nemuseli těch 10 let investovat nějaké velké sumy. Oba vozy jsou na zanovnivozy.cz v Kolíně. Ta 77 kW je verze jen jtd. Ta pravděpodobně vyhraje.
PS; po kolika se dělají rozvody ?
Tak zober tu 77kw JTD. Rozvody po 90 000 doporučujem meniť.