chtěl bych Vás poprosit o radu, mám možnost koupit od známého VW Passat 2008, s motorem 2.0 TDI BKP. Je na něm najeto 197tis km a bylo děláno turbo (ulomená lopatka nebo nějaká jeho část) a před měsícem dělal vstřiky. Nechal je repasovat v nějaké firmě ve Frýdku Místku, přetěsnit a čistit ultrazvukem. Vyměňoval nějakou vstřikovací lištu za novou a v servisu mu dávali nějaký lepší software, který údajně nemá problémy s vypalováním vstřiků?! Hlava motoru nebyla poškozená, takže se vrátila po přetěsnění zpět. Toto dělal, protože mu odešel jeden vstřik (řešil to ihned po projevení závady). Chtěl bych se zeptat, mám se toho bát (bát motoru) nebo ne?!
P.S.: Ještě se dělala preventivně vyvažovací hřídel
Díky moc za názory
Rada ohledně motoru - koupit či ne - Passat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
můžeš s tím spokojeně jezdit několik let nebo taky ne a jen do toho cpát
to cos popsal je celkem běžná věc která ( nebo +/- ) může potkat každý auto, nikdo do toho nevidí, předchozí majitel pořešil co musel, ostatní se uvidí, nějakou hraběcí radu nečekej
je to jak s každou ojetinou, sázka do loterie
to cos popsal je celkem běžná věc která ( nebo +/- ) může potkat každý auto, nikdo do toho nevidí, předchozí majitel pořešil co musel, ostatní se uvidí, nějakou hraběcí radu nečekej
je to jak s každou ojetinou, sázka do loterie

jj, to je přesný
kámoš takto "koupil" ( no dostal od známýho v Rakousku ) Sharana TDi 4x4 za 500,- EUR, nechal udělat celolak ( bylo to odřený jak s tím projížděli vinohradem pořád ), spojku, hlavu se vstřikama, turbo, brzdy,tlumiče,poloosy, no veškerý bolístky, vyšlo ho to na řekněme 60 a má auto jak nový..
tomu říkám kauf
kámoš takto "koupil" ( no dostal od známýho v Rakousku ) Sharana TDi 4x4 za 500,- EUR, nechal udělat celolak ( bylo to odřený jak s tím projížděli vinohradem pořád ), spojku, hlavu se vstřikama, turbo, brzdy,tlumiče,poloosy, no veškerý bolístky, vyšlo ho to na řekněme 60 a má auto jak nový..
tomu říkám kauf
