Rada ohledně motoru - koupit či ne - Passat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
maslik
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Odpovědi: 0
Registrován: 06 lis 2010, 16:22

Rada ohledně motoru - koupit či ne - Passat

Příspěvek od maslik »

chtěl bych Vás poprosit o radu, mám možnost koupit od známého VW Passat 2008, s motorem 2.0 TDI BKP. Je na něm najeto 197tis km a bylo děláno turbo (ulomená lopatka nebo nějaká jeho část) a před měsícem dělal vstřiky. Nechal je repasovat v nějaké firmě ve Frýdku Místku, přetěsnit a čistit ultrazvukem. Vyměňoval nějakou vstřikovací lištu za novou a v servisu mu dávali nějaký lepší software, který údajně nemá problémy s vypalováním vstřiků?! Hlava motoru nebyla poškozená, takže se vrátila po přetěsnění zpět. Toto dělal, protože mu odešel jeden vstřik (řešil to ihned po projevení závady). Chtěl bych se zeptat, mám se toho bát (bát motoru) nebo ne?!

P.S.: Ještě se dělala preventivně vyvažovací hřídel

Díky moc za názory
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Nešel bych do toho BKP neni zadny zázrak
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Ashley
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 19 zář 2008, 21:41
Bydliště: nr

Příspěvek od Ashley »

Pohladaj nieco z Common Rail. pr. CBAB uz boli od 08
FI MPi (ame)
FIII HTP (cgpb)
O3 TSI (dada)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

můžeš s tím spokojeně jezdit několik let nebo taky ne a jen do toho cpát
to cos popsal je celkem běžná věc která ( nebo +/- ) může potkat každý auto, nikdo do toho nevidí, předchozí majitel pořešil co musel, ostatní se uvidí, nějakou hraběcí radu nečekej
je to jak s každou ojetinou, sázka do loterie :roll:
matess
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2007, 12:59
Bydliště: Brandýs n/L

Příspěvek od matess »

Asi taky záleží na ceně :-)
To co jsi psal je klasika, ještě setrvák a pak už jen běžný věci na který passati trpěj. Zase máš výhodu, že víš jak bylo auto servisováno.
Octavia combi TDi ASV + Reesha chip prodáno
VW Sharan TDI
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jj, to je přesný
kámoš takto "koupil" ( no dostal od známýho v Rakousku ) Sharana TDi 4x4 za 500,- EUR, nechal udělat celolak ( bylo to odřený jak s tím projížděli vinohradem pořád ), spojku, hlavu se vstřikama, turbo, brzdy,tlumiče,poloosy, no veškerý bolístky, vyšlo ho to na řekněme 60 a má auto jak nový..
tomu říkám kauf (crazy)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“