Stránka 1 z 1

EGR a Zima

Napsal: 29 lis 2014, 13:31
od libor.98
Ahoj, chtěl bych se zaptat na vaše názory zda na zimu máte egr OFF nebo ON :) zatím mám zaslepeno ale ted jak už začína mrznout přemýšlím nad tím jestli to zase mám zprovoznit. Za mě mám vyzkoušené že se to opravdu v zimě dřív ohřivá motor ASV.

Re: EGR a Zima

Napsal: 01 pro 2014, 10:49
od pavelexc
libor.98 píše:Ahoj, chtěl bych se zaptat na vaše názory zda na zimu máte egr OFF nebo ON :) zatím mám zaslepeno ale ted jak už začína mrznout přemýšlím nad tím jestli to zase mám zprovoznit. Za mě mám vyzkoušené že se to opravdu v zimě dřív ohřivá motor ASV.
na zimu mám egr on,jezdim do prace 20km s mírnym klesanim a ve třičtvrtině trasy mám ručku na 90C, s egr off ani po těch 20km nejsem na 90C

Napsal: 01 pro 2014, 12:15
od Havlos
Fajn by byla soft. uprava že by EGR pracoval podle tovarního nastavení než by dosáhl motor provozní teploty a pak by se uplně vypnul.

Napsal: 01 pro 2014, 12:26
od Kolix
Taky mám EGR OFF a teď co jsou teploty kolem 0c tak se to dlouho ohřívá.

Doporučuju na zimu EGR on a namontit chladič spalin, nebo klepat kosu (LOL)

Napsal: 01 pro 2014, 12:32
od standa123
Jojo mam to same....kolikrat az po 10 km se zacne teprve teplota zvedat a az po 15 mam teplotu na 90stupnich....nekdy i pozdeji...a to je teplota teprve jenom neco kolem. -3.........

Napsal: 01 pro 2014, 15:07
od Kolix
Podobně to mám já, záleží na tom kudy se jede jestli rovinky nebo kopce dále zatížení motoru...

Když si zatopím od studenýho startu tak je to ještě dýl

(LOL)

Napsal: 01 pro 2014, 15:42
od JHBullit
nevim jak to vsichni delate ale vcera a dnes sem to pozoroval a po 4km jizdy mam teplotu na 90 pak zapnu topeni a teplota uz se drzi a mam furt egr off

Napsal: 01 pro 2014, 16:33
od rufus
...to,že budík ukazuje 90°C neznamená,že motor má devadesát....ale jinak k tématu- taky mám EGR off a nemám s ohřátím problém- viz předchozí posluchač...

Napsal: 01 pro 2014, 16:37
od acryll
Havlos píše:Fajn by byla soft. uprava že by EGR pracoval podle tovarního nastavení než by dosáhl motor provozní teploty a pak by se uplně vypnul.
takúto úpravu dokážem spraviť

Napsal: 01 pro 2014, 17:49
od libor.98
Také ho teda na zimu zprovozním. Jak je to u PD motoru např: AVF AVX tam EGR funguje a až se motor ohřeje tak je uplně zavřený? Brácha má AVF v passatoj a ohřívá se mu to hodně brzo oproti mému ASV nemám teda ani předehřev kapaliny to nevím zda to on na PD má ale rozdil je opravdu velkej.