C 4 -motor 70 kw

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

C 4 -motor 70 kw

Příspěvek od jericho-3 »

Má někdo zkušenosti s C4 - motor 1,4 ccm 70 kw? Rachocení motoru a kladka zapínání /odpojení/vodní pumpy? Popř. co na motorech často odchází? Díky
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20565
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

rozvody - vytahaný řetízky, pak je rozhozený časování
je potřeba to celý vyměnit a nastavit
řešit zavčas...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No, motor šlape dobře, jen na volnoběh to mělo takové pazvuky..Je ometené kolo vodní pumpy a rachotí kladka, která jí pohání..A je fakt, že jsou tam slyšet i hydra, prostě to už ševelí..Má to najeto od nova/1. majitel/112 000 km, sundal jsem vrchní dekl a řekl bych že řetízky vytahané nejsou, drží na kolech dobře,řetěz je napnutý, rozvody se mají měnit v 120000-150000 km..Tak jsem zvědav, do rozvodů se mi moc nechce, když vidím ta vahadélka vhodná tak do motokáry, dělá se mi špatně..Budou začas vymlácené, vylétají jehly a motor bude na zahození. Docela rád bych se spletl.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20565
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nepleteš se, vím to od kámoše z Peugeotu, hlavně prý ty 1.6vti nebo jak je to značený, říkal že třeba po 30tis.km ty rozvody byly KO
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Už jsem to dal zpátky /dekl/, natočil bez třecího kola jen s řemenem a je to ševel. Kolo tam dám a vrátím to s tím, že rozvody měnit až nastanou kilometry. Sada stojí přes 4000 kč, práce jako na kostele, přípravky, kolo řetězu na klice drží tlakovým spojem, prostě nová doba a nové konstrukce..A až se dají rozvody, začnou rachotit vahadla a hydra a majitel přijede, hele ono tam zas něco trochu rachotí , to tam nebylo..a já budu za vola, co to tam dal špatně...Jedině všechno nové a to se zase pos.re majitel...Ať zavítá do servisu, vymluvím se, že na to mají přípravky jen tam...Další věc, která je k ůsměvu, je interval výměny oleje 30000km.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20565
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, to je přesně ono, takže někteří dobráci najedou třeba 35tis. a je to
ale jestli nemáš přípravky nebo si je nemáš kde půjčit tak se do toho nepouštěj...
kámoš si je vždycky bere z práce a vím že jsou tam ještě nějaký vifikundace co mají naučeny z praxe že ten řetízek nějak víc šponuje mezi vačkama než jen automatem že to pak dýl vydrží nezlobit..
toto raději fakt někomu kdo se v tom vyzná
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já je můžu mít přípravky, jakmile koupím sadu. Nemám strach z té práce jako takové, ale je to hrozné lezení, nahoru dolů, pořád zdviží sem a tam a večer si dám mokrý hadr na čelo a frtana vodky Jelcin, aby se organismus srovnal. A ráno je člověk jako po výprasku devítiocasou kočkou...To je pro mlaďase, který je nadšený, že může dělat pečlivou práci a ne měnit jen kotouče a olej.. :)
Jinak je to teď tichošlápek, to pogumované kolo dělalo tu rotyku...
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Citroën“