octavia 2010 1,6 tdi CANA nejde našrartovat ,za jazdy trha

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

skopka
Přispěvovatel
Příspěvky: 212
Registrován: 04 bře 2009, 20:15
Odpovědi: 0

octavia 2010 1,6 tdi CANA nejde našrartovat ,za jazdy trha

Příspěvek od skopka »

čaute chlapi už si neviem dat rady mame octu s motorom 1.6tdi CANA 77kW ma to 146000km , teraz ked mrzne tak auto naštartuje asi tak na dve sekundy a skape a to asi tak desat krat naštartujem kym sa normalne naštartuje potom pri jazde večšinou na 2 a 3 rychlosti ked pridam plyn tak ako keby motor nemal naftu a trha ako keby vynechaval ked sa cele zohreje tak už to neroby a ide normalne , diagnostika žiadnu chybu nehlasi , kontroloval som tlak na rampe za jazdy aj pri štarte je ok, odpojene prepady trisiek kontrola uniku tiež ok, všetky teplotne čidla ok aj žhaviče diky za rady
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

A samotne trysky?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
skopka
Přispěvovatel
Příspěvky: 212
Registrován: 04 bře 2009, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od skopka »

aj trisky samotne som napojil hadičky na prepady a štartoval všetky iba tak trochu nafty pustili a všetky rovnako, pozeral som aj škrtiacu klapku či nahodov neostane kusnuta tiež je ok aj to napajacie rele v e- boxe neviem patram po tom dalej ešte by to mohlo robyt aj egr ale to by asi hlasilo chybu či nie
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33815
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="skopka"]iba tak trochu nafty pustili a všetky rovnako,


napiš kolik nafty vyteče z přepadů za dobu tří minut ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A což "zamrzlá nafta", to je v zimě první, co se má řešit..
nepropadat panice...
skopka
Přispěvovatel
Příspěvky: 212
Registrován: 04 bře 2009, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od skopka »

nafta tankovana na omw naposledy ta alpin ci ako sa to vola ta drakšia , kolko daju trisky za tri minuty som neskušal iba pri tom štartovani ked motor chyti a hnned skape mal som to na inekcie hadičky a z tych trisiek uplne malo iba tak na dne a všetky rovnako inak tento problem bol s tym autom aj minulli rok ale nerobilo to až tak často iba ked bolo tak -5 a viac ked sa oteplilo tak cele leto uplne bez problemu a teraz zas kua
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20363
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

muj tip je EGR
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

EGR
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20363
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Svagrovka to ma funglovku a resili jsme to uz kdyz to melo ca.50tis.km(kratky couracky,hovno najezd za rok)
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Ja to řešil jeste u mene najeteho motoru,a taky.EGR motor.najeto,sotva 30tis
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Svejk
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 22 bře 2006, 21:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Svejk »

Čau, mam ten samý problém na 1,6 CAYC. Nad -5'c start na 5x jak zamrzla nafta ,nejde do otáček. Po startu i v letě rozjeti a zařazení dvojky motor houpe (kope jak 120ka) vyšlápnu spojku ,pak už to neudělá a jezdí normálně. A teď se začala ztrácet voda, cca 0,5l na 200km :? Myslíte že všechny problémy dělá jen ten zku... EGR s chladičem výfukových plynů. Diag nic, ani neblika žhavení .Dík
skopka
Přispěvovatel
Příspěvky: 212
Registrován: 04 bře 2009, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od skopka »

len je zaujimave že to skapinanie sa obiavi až ked mrzne aj to cukanie motora že by to egeko pridieralo alebo je upchate bordelom a škrtiaca klapka sa privre a motor nema dost luftu a diagnostika žiadnu chybu nehlasi , inak za jazdy ked začne šklbať tak plyn uberem a zmovu pridam a tak aby nešklbalo som z toho auta na prašky zlata rotačka oproti cr
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hondavtr »

Doporučil bych aktualizaci software ŘJ v autorizáku,pokud nepomůže tak výměna EGR
O1, 1.9TDi 81kW ASV chip @ 101KW
skopka
Přispěvovatel
Příspěvky: 212
Registrován: 04 bře 2009, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od skopka »

Niečo som počul o tom že davali nový soft do riad jednotky ale neviem ktorí model toto je 2010 , ešte ma napadlo či by nemohla byt chyba v riad jednotke ked mrzne či tam neni studený spoj
skopka
Přispěvovatel
Příspěvky: 212
Registrován: 04 bře 2009, 20:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od skopka »

auto stalo skoro cely tyžden vonku takže bolo premrznute odpojil som tu saciu hadicu čo je na škrtiacej klapke a tak naštartoval popridaval a ako otvoril egr ventil tak to zažalo hadzat kvapky vody do sania a cela škrtiaca klapka mokra od vody ako keby sa tam robil kondenz napadol ma aj chladič toho egr ale vodu som nedolieval cely rok a je stale ok v expanzke može byt že prave kondenz tam zamrzne a robi to to trhanie
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“