octavia a ventilátory
Moderátoři: šulda, Moderátoři
octavia a ventilátory
hele kuci, za jak dlouho vám zapnou ventilátory na oct I, jsem to nechal nastartovaný na slunci asi 5 min a nic... čidlo jsem měnil před pul rokem a a když zapnu klimu tak se zapnou i ventilátory.
nebo to má tak dobré chlazení, že se to na volnoběh tak moc neohřeje a není potřeba zapínat? dík za info
nebo to má tak dobré chlazení, že se to na volnoběh tak moc neohřeje a není potřeba zapínat? dík za info
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
no pokial tam nemas 90 tak sa ti nepohnu mozes tam mat aj 88losmiros píše:tak ok a jak to vyzkouším že jedou ventilátory
budík mám a tam ta teplota se ani nehla, furt tech 86,7 nebo kolik
eště zkusím připojit vag






Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
a sakra preco som si myslel ze 90°? pockat somarina..teplota na budikoch to je teplota motora a nie chladiacej kapaliny..alebo je to to iste?sae69 píše:spinac teploty chladiacej kvapaliny spina pri 98°Cmidnight_man píše:co tu riesitepokial to auto nema viac ako 90 nema dovod zapinat vrtulu..hotova vec

Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
je mi jasný, že tomu musím naložit, ale dřív u golfa mi stačilo to nechat ve vedru běžet a ventilátory se spustily. spíná to asi při 92 a 106 ne? tak to aspoň je vyritý na tom čidlu.
jsem jen chtěl vyzkušat jestli sepnou, aby se mi neuvařil moto, kdyby byl třeba vadnej budík teploty atd. když jsem valil do chorvatska, tak jsem je zapnul ručně, bo jsem měl odvařený to čidlo na ventilátory...
no tož dík kluci, aspoň jste mě uklidnili, haha, že to nejde tak lehce uvařit.zdar
jsem jen chtěl vyzkušat jestli sepnou, aby se mi neuvařil moto, kdyby byl třeba vadnej budík teploty atd. když jsem valil do chorvatska, tak jsem je zapnul ručně, bo jsem měl odvařený to čidlo na ventilátory...
no tož dík kluci, aspoň jste mě uklidnili, haha, že to nejde tak lehce uvařit.zdar
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Teplota na přístrojové desce je pouze orientační. Ukazuje to spíše pro klid uživatele.midnight_man píše:a sakra preco som si myslel ze 90°? pockat somarina..teplota na budikoch to je teplota motora a nie chladiacej kapaliny..alebo je to to iste?sae69 píše:spinac teploty chladiacej kvapaliny spina pri 98°Cmidnight_man píše:co tu riesitepokial to auto nema viac ako 90 nema dovod zapinat vrtulu..hotova vec
teraz v tom mam hokej
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele: