Ulomený držák motoru ASV 81 KW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
smola26
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 13 dub 2015, 18:30

Ulomený držák motoru ASV 81 KW

Příspěvek od smola26 »

Zdravím, při výměně rozvodů u kamarádova Leonka jsme přišli na nemilou věc a to ulomené očko (nálitek na motoru) vizz foto
Jedná se o levý držák a šroub nejblíže k dělící přepážce mezi motorovým prostorem a kabinou.
Ulomený kus jsme samozřejmě bohužel nenašli.
Takže motor u levého držáku drží v podstatě na dvou šroubech, pravý včetně středového až na vyčvachtaný silentblock jsou v pořádku.
A já se táži co s tím jde to například nějak zavařit, či je potřeba sehnat nový blok, nebo jezdit vesele dál a neřešit ?
Nejlepší by bylo vyjádření někoho kdo se s podobným problémem setkal. Mohu říct, že jsem z toho byl pěkně vyplašen :/

Obrázek
Obrázek
mamartin1
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Odpovědi: 0
Registrován: 23 lis 2009, 15:46
Bydliště: Paskov

Příspěvek od mamartin1 »

někdo to elegantně vyřešil,že tam dal tu matici (LOL)
na dvou šroubech to moc držet nebude, hrozí, že se zbylé dva šrouby sřihnou. nebo jeden střihne druhý ohne
řešení:
-vyrobit nový držák a ten tam našroubovat, jsou tam v bloku nějaké volné otvory
-vyrobit nový držák a ten nechat odborně (na litinu) navařit
-jiný blok/ motor
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

řešil jsem to stejný na Toledu 1M, dal jsem ty dva OK šrouby nový a na lepidlo a nechal tak, drží to už 3 roky
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9191
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

časty jev u auta po tukanci zepředu na motor nebo zespodu na motor. (tohle ještě prasklo dobře nechcije ven olej.

Da se to vařit ale motor ven.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
trampoty
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2007, 23:14

uprava drzaku

Příspěvek od trampoty »

Pod tim ulomenym ockem by mel byt dalsi otvor.V drzaku je taky otvor do ktereho zavaris hlinikovou trubku, ktera pasuje do otvoru na bloku motoru.Ta hlinikova trubka slouzi jako pouzdro pro sroub. Ted nevim, jestli v tom bloku je zavit nebo ho musis udelat.Delal jsem totiz tuhle upravu pred lety.Bez upravy bych nejezdil, hrozi ustrihnuti dalsich sroubu nebo drzaku. Me se to tak stalo.
trampoty
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 29 dub 2007, 23:14

uprava drzaku

Příspěvek od trampoty »

Pod tim ulomenym ockem by mel byt dalsi otvor.V drzaku je taky otvor do ktereho zavaris hlinikovou trubku, ktera pasuje do otvoru na bloku motoru.Ta hlinikova trubka slouzi jako pouzdro pro sroub. Ted nevim, jestli v tom bloku je zavit nebo ho musis udelat.Delal jsem totiz tuhle upravu pred lety.Bez upravy bych nejezdil, hrozi ustrihnuti dalsich sroubu nebo drzaku. Me se to tak stalo.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“