Stránka 1 z 1

Ulomený držák motoru ASV 81 KW

Napsal: 13 dub 2015, 18:33
od smola26
Zdravím, při výměně rozvodů u kamarádova Leonka jsme přišli na nemilou věc a to ulomené očko (nálitek na motoru) vizz foto
Jedná se o levý držák a šroub nejblíže k dělící přepážce mezi motorovým prostorem a kabinou.
Ulomený kus jsme samozřejmě bohužel nenašli.
Takže motor u levého držáku drží v podstatě na dvou šroubech, pravý včetně středového až na vyčvachtaný silentblock jsou v pořádku.
A já se táži co s tím jde to například nějak zavařit, či je potřeba sehnat nový blok, nebo jezdit vesele dál a neřešit ?
Nejlepší by bylo vyjádření někoho kdo se s podobným problémem setkal. Mohu říct, že jsem z toho byl pěkně vyplašen :/

Obrázek
Obrázek

Napsal: 13 dub 2015, 19:24
od mamartin1
někdo to elegantně vyřešil,že tam dal tu matici (LOL)
na dvou šroubech to moc držet nebude, hrozí, že se zbylé dva šrouby sřihnou. nebo jeden střihne druhý ohne
řešení:
-vyrobit nový držák a ten tam našroubovat, jsou tam v bloku nějaké volné otvory
-vyrobit nový držák a ten nechat odborně (na litinu) navařit
-jiný blok/ motor

Napsal: 15 dub 2015, 05:53
od roman1648
řešil jsem to stejný na Toledu 1M, dal jsem ty dva OK šrouby nový a na lepidlo a nechal tak, drží to už 3 roky

Napsal: 15 dub 2015, 06:18
od hansdob
časty jev u auta po tukanci zepředu na motor nebo zespodu na motor. (tohle ještě prasklo dobře nechcije ven olej.

Da se to vařit ale motor ven.

uprava drzaku

Napsal: 15 dub 2015, 07:53
od trampoty
Pod tim ulomenym ockem by mel byt dalsi otvor.V drzaku je taky otvor do ktereho zavaris hlinikovou trubku, ktera pasuje do otvoru na bloku motoru.Ta hlinikova trubka slouzi jako pouzdro pro sroub. Ted nevim, jestli v tom bloku je zavit nebo ho musis udelat.Delal jsem totiz tuhle upravu pred lety.Bez upravy bych nejezdil, hrozi ustrihnuti dalsich sroubu nebo drzaku. Me se to tak stalo.

uprava drzaku

Napsal: 15 dub 2015, 07:54
od trampoty
Pod tim ulomenym ockem by mel byt dalsi otvor.V drzaku je taky otvor do ktereho zavaris hlinikovou trubku, ktera pasuje do otvoru na bloku motoru.Ta hlinikova trubka slouzi jako pouzdro pro sroub. Ted nevim, jestli v tom bloku je zavit nebo ho musis udelat.Delal jsem totiz tuhle upravu pred lety.Bez upravy bych nejezdil, hrozi ustrihnuti dalsich sroubu nebo drzaku. Me se to tak stalo.