2hmota - max/optimum Nm

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

2hmota - max/optimum Nm

Příspěvek od 19olo88 »

Ahoj.
Kolko Ps/Nm znesie kombinácia 2hmota 228mm + preoblozena lamela s HDS57
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

zalezi na priebehu, ale ja by som povedal 280/140 "dlhodobo".
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

toefuk píše:zalezi na priebehu, ale ja by som povedal 280/140 "dlhodobo".
Ucite viac ako 280Nm ked seria AWX ma 285Nm .
Pocítam tak 360-380Nm ?
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Kamarad mel na dvouhmote 350NM a drzela ......ale jak dlouho to uz nevim
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

u PD-ciek sa niekedy stracam, ale nema nahodou 240mm spojku?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

Nema,lebo ma awx 5qvalt a tie maju len 228mm spojku,6qvalt ma 240mm
Podla mna ak ja nova tak 228-micka unesie tych 340-350nm,ale ak uz ma nieco za sebou tak navie naviem,podla mna preoblozit lamelu na HDS a 400nm v pohode.ale jadine SACHS aj dvojhmotak labo Luk je o dost slabsia konstrukcia....
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

228mm při běžném ježdění a častém využívání 430Nm několik let, na sprinty to není
Tel:776005385 Nový Bor
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

[quote="titan0306"]228mm při běžném ježdění a častém využívání 430Nm několik let, na sprinty to není[/quote
Ale HDS alebo cista seria???
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

430Nm na 228 sérii můžeš zapomenout, dokonce nepomůže ani 2x denně Otčenáš nebo intenzivní Zdrávas Maria... ;)
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

nominalna hodnota je 250Nm
vydrzi zhruba 330-340NM max
preoblozenie nehra ulohu, dvojhmota je najslabsi clanok
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

dát jednohmotu, přeobložit lamelu a jedem :-)

ale jinak je to jak píše Acryll. taky ještě záleží jak se ten soft udělá, pokud tomu někdo naloží odspoda tak to bude ještě horší
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

borelli píše:430Nm na 228 sérii můžeš zapomenout, dokonce nepomůže ani 2x denně Otčenáš nebo intenzivní Zdrávas Maria... ;)
Když to říkáš, tak asi nevím co jsem měl 5let v autě (offtopic) .
Obložení tam bylo HDS. Graf tu je někde také.
Byl tam origo setrvák s přítlačákem, později při podtočení a přidání na vyšší rychlost už vibroval, ale při ježdění se nic neprojevilo.
Tady jsem něco našel
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ght=superb
Tel:776005385 Nový Bor
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

peter l píše:Ale HDS alebo cista seria???
Já mu odpovídal na to, jestli to bylo na čisté sérii. Nebylo. Lamela byla přeložena na HDS. Série 430Nm nesnese.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 580
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

titan0306 píše:
borelli píše:430Nm na 228 sérii můžeš zapomenout, dokonce nepomůže ani 2x denně Otčenáš nebo intenzivní Zdrávas Maria... ;)
Když to říkáš, tak asi nevím co jsem měl 5let v autě (offtopic) .
Obložení tam bylo HDS. Graf tu je někde také.
Byl tam origo setrvák s přítlačákem, později při podtočení a přidání na vyšší rychlost už vibroval, ale při ježdění se nic neprojevilo.
Tady jsem něco našel
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ght=superb
430 Nm si mal na origo 2hmote s pritlacakom a len preoblozena lamela?
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

A jednohmota se sériovým přítlačákem a přeobloženou lamelou udrží kolik?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“