2hmota - max/optimum Nm
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2hmota - max/optimum Nm
Ahoj.
Kolko Ps/Nm znesie kombinácia 2hmota 228mm + preoblozena lamela s HDS57
Kolko Ps/Nm znesie kombinácia 2hmota 228mm + preoblozena lamela s HDS57
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Ucite viac ako 280Nm ked seria AWX ma 285Nm .toefuk píše:zalezi na priebehu, ale ja by som povedal 280/140 "dlhodobo".
Pocítam tak 360-380Nm ?
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Nema,lebo ma awx 5qvalt a tie maju len 228mm spojku,6qvalt ma 240mm
Podla mna ak ja nova tak 228-micka unesie tych 340-350nm,ale ak uz ma nieco za sebou tak navie naviem,podla mna preoblozit lamelu na HDS a 400nm v pohode.ale jadine SACHS aj dvojhmotak labo Luk je o dost slabsia konstrukcia....
Podla mna ak ja nova tak 228-micka unesie tych 340-350nm,ale ak uz ma nieco za sebou tak navie naviem,podla mna preoblozit lamelu na HDS a 400nm v pohode.ale jadine SACHS aj dvojhmotak labo Luk je o dost slabsia konstrukcia....
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
[quote="titan0306"]228mm při běžném ježdění a častém využívání 430Nm několik let, na sprinty to není[/quote
Ale HDS alebo cista seria???
Ale HDS alebo cista seria???
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
430Nm na 228 sérii můžeš zapomenout, dokonce nepomůže ani 2x denně Otčenáš nebo intenzivní Zdrávas Maria... 

Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Když to říkáš, tak asi nevím co jsem měl 5let v autěborelli píše:430Nm na 228 sérii můžeš zapomenout, dokonce nepomůže ani 2x denně Otčenáš nebo intenzivní Zdrávas Maria...

Obložení tam bylo HDS. Graf tu je někde také.
Byl tam origo setrvák s přítlačákem, později při podtočení a přidání na vyšší rychlost už vibroval, ale při ježdění se nic neprojevilo.
Tady jsem něco našel
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ght=superb
Tel:776005385 Nový Bor
Já mu odpovídal na to, jestli to bylo na čisté sérii. Nebylo. Lamela byla přeložena na HDS. Série 430Nm nesnese.peter l píše:Ale HDS alebo cista seria???
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
430 Nm si mal na origo 2hmote s pritlacakom a len preoblozena lamela?titan0306 píše:Když to říkáš, tak asi nevím co jsem měl 5let v autěborelli píše:430Nm na 228 sérii můžeš zapomenout, dokonce nepomůže ani 2x denně Otčenáš nebo intenzivní Zdrávas Maria....
Obložení tam bylo HDS. Graf tu je někde také.
Byl tam origo setrvák s přítlačákem, později při podtočení a přidání na vyšší rychlost už vibroval, ale při ježdění se nic neprojevilo.
Tady jsem něco našel
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ght=superb
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
A jednohmota se sériovým přítlačákem a přeobloženou lamelou udrží kolik?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig