Stránka 1 z 2
Doplňujete vazelínu do homokineťáků?
Napsal: 12 srp 2015, 10:37
od zero1724
Ahoj, doplnujete preventivně vazelínu do homokineťáků, pokud je vše v pořádku? nedá se to nějak přeplnit a tim poškodit manžetu, popřípadě kloub? Jakým způsobem poznáte vůli kloubu, vnitřních a vnějších? V kloubech přirozeně cvaká, je to kov na kov, ale jak moc a co nesmí kloub dělat? Díky. Tom
Napsal: 12 srp 2015, 10:54
od Sinister
tým že budeš meniť vazelinu v kĺbe predĺžiš jeho životnosť. Treba jej tam natlačiť tolko kolko sa len dá,nikdy jej tam nedokážeš dať tak moc aby to poškodilo manžetu. Čo sa týka vôle tak by som to neriešil až pokým ti nezačne ten klb klepotať v zákrutách, ak sa tak začne diať treba vymeniť...
Napsal: 12 srp 2015, 11:05
od zero1724
Doplním vazelínu

děkuju za info

Vazelína
Napsal: 12 srp 2015, 18:16
od wellsfargo
Nevím nevím když si koupíš kloub taky ti k tomu nedávají kýbl maziva mělo by tam být dost a ne moc.Jednou jsem dal moc v manžetě se nahromadil na jednu stranu a odstředivou silou pak začal lítat ven.Takže můj názor pokud ti někde vazelina neutíká že bys měl prasklou manžetu asi bych nedoplňoval ale je to věc názorů.
Čeho je moc toho je příliš.
Napsal: 12 srp 2015, 18:36
od Domecek
doplňovat je myslím zbytečné, až praskne manžeta, sundat kloub, vymejt a dát novou náplň. Víc pro kineťák neuděláš. Hlavně dat kvalitní vazelínu, když koupíš kineťák od starline tak v té tubé není vazelína, ale hnůj
Napsal: 13 srp 2015, 06:35
od roman1648
preventivně doplňovat vazelínu....

tak možná do štauferky u 120ky
jinak neeee, ještě u stříhání spony zkurviš manžetu a máš to
přílišná aktivita někdy škodí
pokud není manžeta prasklá nebo nespadne spona, neřešit...
Napsal: 13 srp 2015, 08:47
od zero1724
Mám na to ten nastrkavaci vehement, kterým to tam napumpujes, nikde nic neunika, jen jsem chtěl preventivně, když ležím pod autem prodloužit životnost homokynetaku
Napsal: 13 srp 2015, 12:46
od jericho-3
roman1648 píše:preventivně doplňovat vazelínu....

tak možná do štauferky u 120ky
jinak neeee, ještě u stříhání spony zkurviš manžetu a máš to
přílišná aktivita někdy škodí
pokud není manžeta prasklá nebo nespadne spona, neřešit...
No u koncernu vyndat šroub a doplnit vazelínu jistě neuškodí..A to, že vazelína vysychá, je fakt, hlavně u vnitřních kloubů..Pak se přidírají a když to člověk rozebere, je tam někdy jen "vazelínový prach.".

Napsal: 13 srp 2015, 18:23
od martinsidlo
Já přimazávám cca každých 40tis km,to je u mě každých půl roku. Sponky mám šroubovací,na zahradní hadice,na vnitřní klouby mám mazničku a prostrčit pod manžetou bez rozebírání.
Když nedomažu,nemůžu se divit na vybrace při zatížení a vysokých rychlostech zvláště v těchto teplotách.
Napsal: 13 srp 2015, 18:57
od Pája 19
Přijede auto s prasklou manžetou, kloub necvaká. Sundám starou manžetu, kloub vymeju, vše usadím na původní místa, namažu novou vazelínu, nasadim manžetu, jdu to projet a světe div se, kloub cvaká. Možná lepší nevymejvat, nerozebírat, jen trochu doplnit a jezdit. Pokud je manžeta ok, tak nesahat. Toť moje zkušenost a nejsem sám.
Napsal: 13 srp 2015, 19:10
od zero1724
ja jsem na ibize asv, celej kloub rozložil, vymyl, fest namazal a necvakalo nic

Napsal: 13 srp 2015, 20:04
od STIB
martinsidlo píše:Já přimazávám cca každých 40tis km,to je u mě každých půl roku. Sponky mám šroubovací,na zahradní hadice,na vnitřní klouby mám mazničku a prostrčit pod manžetou bez rozebírání.
Když nedomažu,nemůžu se divit na vybrace při zatížení a vysokých rychlostech zvláště v těchto teplotách.
Jake používáš mazivo?
Napsal: 13 srp 2015, 20:42
od Domecek
já zas když vidím na manžetě poloosy sponu na hadice tak si říkám, zase nějakej amatér co se pokoušel a ono to má koukám i svoje opodstatnění
jinak nic ve zlém

Napsal: 14 srp 2015, 05:08
od martinsidlo
Mazivo originál,nějakou tu grafitku.
Napsal: 14 srp 2015, 09:51
od Biimbo
Pája 19 píše:Přijede auto s prasklou manžetou, kloub necvaká. Sundám starou manžetu, kloub vymeju, vše usadím na původní místa, namažu novou vazelínu, nasadim manžetu, jdu to projet a světe div se, kloub cvaká. Možná lepší nevymejvat, nerozebírat, jen trochu doplnit a jezdit. Pokud je manžeta ok, tak nesahat. Toť moje zkušenost a nejsem sám.
To se mi stalo v sobotu když jsem měnil dvouhmotu na OII a zároveň manžetu. Pry se s tím nemám srát, tak jsem nevymýval, jen srazil, vytřel, nová manžeta, cca 100g tuku a včera telefon že tam něco cvaká.