Stránka 1 z 2
Vhodnější motor, pro úpravy ?
Napsal: 15 říj 2015, 20:52
od marcinGSXR
Zdravím, v mnoha tématech se ledacos psalo o úpravách na octávkách s motorem 1.9 Tdi. Zajímalo by mě jestli by byla vhodnější na úpravy motorizace s rotačním čerpadlem (66, 81kW), nebo PD (96kW) ? Chci si pořídit Octávku za rozumné peníze a trošku jí oživit, tak budu rád za každou dobrou radu. Měl bych představu dostat se na cca 140Koní
Napsal: 15 říj 2015, 20:53
od UchoTD
96kw ma 130 koni v zaklade..
ale inak na úpravy jednoznačne 96kw.
Napsal: 16 říj 2015, 11:48
od Pipa95
Tak pokud chce 140ps, tak je to stejne jedno

na rotacce dosahnout techto koni neni draha zalezitost, ale to PD je bude mit v zakladu pokud je dobre zajete
Ale na dalsi upravy rozhodne PD a nebudes potom muset resit tolik veci,, jak my co mame rotacku (6q, pd spodek atd.)
Napsal: 16 říj 2015, 13:09
od marcinGSXR
Když jsem se díval na ceny aut, tak to vidím na rotačku.. Je mi jasné že to bude ledasco obnášet, ale každopádně, pustím se do toho. Větší turbo, ic, vstřiky, případně doladím sowtfer..
Napsal: 16 říj 2015, 13:11
od TDI tech
rotacku neber, vykrvacas
Napsal: 16 říj 2015, 14:27
od sparco gti
jj mal som dve rotacky ahf,asv prechod na pd 96kw asz proste raketka na ceste,ber asz 96kw budes prekvapeny co ten motor dokaze a zvladne

Napsal: 16 říj 2015, 16:59
od standa123
souhlasím taktéž.......na úpravy jedině ASZ/ARL.........do budoucna urcite plánuju taky ASZ/ARL.....rotacka je zrout penez a stejne to porad není ono

Napsal: 16 říj 2015, 18:44
od Forest
standa123 píše:souhlasím taktéž.......na úpravy jedině ASZ/ARL.........do budoucna urcite plánuju taky ASZ/ARL.....rotacka je zrout penez a stejne to porad není ono

Musis umet investovat a rozhodovat se "finalne", nikoliv plytvat penezi na meziupravy
Z meho pohledu je PDcko vhodne na upravy do ~280k, pak uz to zacne poradne udelana rotacka valcovat.
Napsal: 16 říj 2015, 18:49
od toefuk
PD ma urcite lepsiu konstrukciu motora nez rotacka...
Ja kupit PD tak by som musel vytrhnut dpc celu hlavu aj s tym ,,inovativnym" v 30tych rokoch 20 storocia vymyslenym, z nakladnych aut okopirovanym systemom vstrekovania, a prekopat to na VP37.
Tot len moj nazor.
Napsal: 17 říj 2015, 17:17
od Hrubec
Hosi ale rotacka ma lepsi prubeh

Napsal: 17 říj 2015, 17:28
od Ladas
to krvácení platí i pro PD ne každý má dnes 140 na budíku

Napsal: 17 říj 2015, 18:24
od marcinGSXR
Asi tak.. pro mě cenově dostupné mají naběháno kolem 220.. Proto nechcu dělat nic naročného, ani žadnou velkou přestavbu a budu rád když se dostano k těm 140K Nemám v plánu nikde závodit..
Napsal: 17 říj 2015, 19:08
od Ladas
tak najdi pěknou rotačku a máš klid
Napsal: 17 říj 2015, 19:31
od Vici
A kolik na to mas vlastne penez?
Napsal: 17 říj 2015, 19:48
od marcinGSXR
Hledám něco do 70. A raději ať to má najeto třeba 220, než 180, páč v téhle době bych tomu nevěřil.. jinak mám rozhozené sítě u známých mechošů