Stránka 1 z 1

Saab 9-5 2.0T dusí se po startu..

Napsal: 19 říj 2015, 07:06
od roman1648
Už jsem bezradný, diag samozřejmě závady nula..parametry ohledně teplot,lambda sond atd. se tváří normálně
Tlaky OK, svíčky nové, benzin OK, dotankováno
Vyměněno čerpadlo v nádrži, tlačí jak čert,váha vzduchu,teplotní čidlo, v podstatě pořád stejný
po nastartování zdechne, tak třeba třikrát čtyřikrát po sobě, člověk to musí jakoby túrovat jak škodovku 120, občas to jakoby střelí..
jakmile se trochu zahřeje, jede uplně normálně...
už nevím co s tím nebo na co se podívat
díky

Napsal: 19 říj 2015, 08:41
od acryll
napadaju ma dve veci: skrtiaca klapka, a falosny vzduch
a pozri vsetky mozne zive data co su podporovane cez OBD, niekde bude napoveda, hlavne teploty
ked odpojis cidlo teploty ako to nastartuje?

Napsal: 19 říj 2015, 08:53
od roman1648
Diky,omrknu a vyzkousim

Napsal: 20 říj 2015, 06:19
od roman1648
na teplotu to nereaguje ale čidlo dám pro sichr nový, může to blbnout občas páč někdy to chytne a volnoběh drží a z toho to chytne, zakucká a zhasne..
spíš to směřuje k té klapce....

Napsal: 23 říj 2015, 09:02
od roman1648
ono to asi bude složitější....prý je už opravovaná ECU ( byla utopená ) a podobný špeky...

Napsal: 23 říj 2015, 11:28
od geo
Jaký jsou adaptace?tohle je motor z insignie?

Napsal: 23 říj 2015, 11:37
od roman1648
To nebude Insignia,je to rok 2000...

Napsal: 12 lis 2015, 20:28
od Čert
mrkni do tý jednotky... ;)

Napsal: 12 lis 2015, 21:53
od toyota.kzj
jakou diag si pouzil ? tlak v sani a tlak turba na volnobeh je kolik ? ma to dve cidla na tlak vzduchu jedno klasickej map zapredu na hadici a druhej je v sani za klapkou nalevo.

Re: Saab 9-5 2.0T dusí se po startu..

Napsal: 15 lis 2015, 11:57
od Radim Kubena
roman1648 píše:Už jsem bezradný, diag samozřejmě závady nula..parametry ohledně teplot,lambda sond atd. se tváří normálně
Tlaky OK, svíčky nové, benzin OK, dotankováno
Vyměněno čerpadlo v nádrži, tlačí jak čert,váha vzduchu,teplotní čidlo, v podstatě pořád stejný
po nastartování zdechne, tak třeba třikrát čtyřikrát po sobě, člověk to musí jakoby túrovat jak škodovku 120, občas to jakoby střelí..
jakmile se trochu zahřeje, jede uplně normálně...
už nevím co s tím nebo na co se podívat
díky
No tak túrovat sotva nastartovaný auto je solidní prasárna. Spíš bych se ho pokusil nastartovat normálně, vzít na dálnici a tam jet na 4ku tak 120-130 aspň 5 minut, třeba se ti někde něco usadilo nebo zaschlo a brání to průchodu trubkama (i když jsou tohle běžné problémy s naftou, nikdy nevíš :)

Napsal: 20 lis 2015, 09:44
od roman1648
no, díky za radu, ale nastartovat normálně to prostě nejde, můžeš startovat 50x po sobě a pokaždý to zdechne
zalehlý to nebude, jezdí to denně

Napsal: 16 pro 2015, 21:26
od Tommy TDI
Přišel jsi na něco? Řeším to samé na Picassu 6FZ