Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » Vyfrit? Trafáč? Hydraulika?
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Vyfrit? Trafáč? Hydraulika?
PříspěvekZaslal: út listopad 17, 2015 9:37 pm Citovat
jakub.frasunek
Nováček
Založen: 17.11.2015
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha




Tak jsem ještě pročetl dost topiců tady a chci se zeptat na něco na co jsem nikde nenarazil... Prodáváte tady trafáč, hydrauliku, vyfrit, filtrovaný vyfrit... co je z toho nejmenší zlo pro motor, čerpadlo bez předehřevů atd... prostě pro nafťáka bez úprav...

myslím tím třeba kombinace, chci asi kombinovat 1/3 olej 2/3 nafta ze začátku... ale čím? co je lepší nebo co má jaké výhody oproti tomu ostatnímu? Smile díky

_________________
Renault Safrane 2.2 dt
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 17, 2015 10:56 pm Citovat
Pelep
Přispěvovatel
Založen: 8.7.2014
Příspěvky: 367
Bydliště: Jižní Čechy




Nejmenší zlo - záleží na motoru Very Happy Komůrkáče zkousnou celkem v pohodě všechno v rozumným poměru s naftou nebo (a) benzínem podle toho, jaká je venku teplota a jak je ten olej hustej. S výjimkou hydrauliky, tu je dobrý ředit i v létě (Já jí ředim 18l hydrauliky + 2l benzínu + 5 l nafty) ale co tak sleduju jsem docela extrém, dost lidí tu na hydrauliku prská, že stačí pět litrů do nádrže a už to zakarbonuje trysky... Taky jsem z ní měl strach a teď jí pálim po sudech Smile Friťák pro komůrkáče nou problémo, 1100 litrů jsem ho spálil léto (5 frit : 1 nafta) zima (3 frit : 2 nafta + pár deci benzínu na kanystr), ale už je na mě drahej, hydraulika za 4 kč je lepší Smile Taky záleží jaká hydraulika, já pálim 32ku.
Co se týče přímovstřiků, tam už je to horší, ale starý tdi a tak podobně většinou friťák bez problému, ale může začít přibývat motorovej olej (protýkat přes písty nespálenej friťák dolu) a tak, všechno najdeš tady na fóru, sám jsem tu toho přečetl milion, ale nakonec ... je to na tobě a na strachu, zkus a uvidíš Smile Akorát bacha jestli máš podavací čerpadlo, když místo nafty má čerpat hustej olej, může ti kleknout. Jinak já nemám žádný úpravy ani předehřev Smile

Takhle to vypadalo, když jsem začínal jezdit na olej, kupoval jsem v akci za 19,90 slunečnici Very Happy Pak jsem přešel na vyfritovanej, kterej jsem filtroval a teď tu hydrauliku Smile Jinak, kromě smradu žádnej rozdíl mezi olejema mezi sebou a i naftou, na naftu je motor akorát trochu hlučnější Smile


_________________
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 17, 2015 11:05 pm Citovat
jakub.frasunek
Nováček
Založen: 17.11.2015
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha




Záleží na motoru... dobře jsem uplně blbej Velmi ??astn? rozumím různým věcem co se aut týče ale zrovna toto neee... takže... mám 2.2 dt ročník 2000 Smile takže? Very Happy fakt se omlouvám za neznalost Smile

_________________
Renault Safrane 2.2 dt
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 17, 2015 11:47 pm Citovat
Pelep
Přispěvovatel
Založen: 8.7.2014
Příspěvky: 367
Bydliště: Jižní Čechy




Tak jako nikdo ti neřekne hele bude to bez problému, nebo lej jenom naftu nebo to odděláš... Mrknut? Tenhle motor se dával ještě do renotů espace, ne? Je to komůrkáč, tak zkus a uvidíš. Vyjet nádrž aby v ní bylo pár litříků a přilejt kanystr mixu, abys případně mohl dolejt naftu a vyjet, kdyby byl nějakej problém Smile A neboj se toho Smile

_________________
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út listopad 17, 2015 11:49 pm Citovat
jakub.frasunek
Nováček
Založen: 17.11.2015
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha




okey vyzkouším a uvidím kdyžtak dám vědět Smile díky Smile

_________________
Renault Safrane 2.2 dt
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st listopad 18, 2015 10:16 am Citovat
vanilka
Přispěvovatel
Založen: 2.7.2008
Příspěvky: 73
Bydliště: Příbramsko / Berounsko




Nezáleží na motoru ačkoliv starý diesely s předkomůrkou (alias nepřímý vstřik) jsou pro spalování vizkóznějších (rozuměj méně tekutých) paliv lepší (palivo má více času na spálení, díky čemuž je menší riziko jeho stírání do motorového oleje).

To, na čem záleží, je vstřikovací čerpadlo. Máš-li BOSCH, ideálně mechaniku, potom můžeš jezdit takřka na vše. Stačí jen:
- přefiltrovat
- zajistit, aby se palivo dostalo z nádrže ke vstřikovacímu čerpadlu
- předehřát

Máš-li např.LUCAS, o oleji raději ani nepřemýšlej.

Na http://www.dieselbob.co.uk je vcelku pěkný srovnání jednotlivých vstřikovacích čerpadel včetně jejich vhodnosti pro různý alternativní paliva (olej, bionafta).

Takže otevři kapotu, zjisti typ vstřikovacího čerpadla, vygoogli si jeho vhodnost pro olej, spočítej si zda se ti jízda na olej vůbec vyplatí a teprve potom nalij olej do nádrže.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st listopad 18, 2015 3:37 pm Citovat
tanner540i
Sběrač informací
Založen: 30.12.2011
Příspěvky: 49




Blbost, valná většina francouzkých 1.9d a td má lucase a jezdí to na všechno. Pokud srovnáváš starou mechaniku Bosch a Lucas, je to samé, jen Lucas je na tom hůř s díly a dostupným servisem, takže je repas dražší. Samozřejmě ne Epic, to už sme někde jinde.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st listopad 18, 2015 8:05 pm Citovat
zero1724
Aktivista
Založen: 3.8.2008
Příspěvky: 2360
Bydliště: Jižní Čechy




Najeto přes 60 000km na čistej vyfrit a cajk Mrknut? občas teda někde seženu nějakej mix sraček, že se nestačim divit, přivezu si domu kanďák zahřeju, přez liaz vemu a jezdim... i ve 3 skoro na čistej, občas tam jen doleju do plna 10l biodieselu od ONA... Teď si dám do nádrže ohřátej olej rovnou z barelu a skoro jsem nedojel dom jak to cukalo, házelo nouzák jak prase, občas prostě mi tam daji mix palmy a pak se nestačím ve 13st. divit, že to nejede... Je to otravné, cuká i na poměr 2:1 ve prospěch vyfritu... nebo to je tim, že má liazka nachozeno už přes 500l vyfritu a filtruje mi bordel a mám K.O filtr, běžně ho ale měnim po 10 000km, teď má najeto sotva 1000km... Ta cesta dom 300km byla dost hrozná...

_________________
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 19, 2015 5:17 pm Citovat
vanilka
Přispěvovatel
Založen: 2.7.2008
Příspěvky: 73
Bydliště: Příbramsko / Berounsko




tanner540i napsal:
...

1) většina starých PSA má vstřikovací čerpadlo Bosch
2) Lucas umírá i na bionaftu, natož na olej (samozřejmě tady nemluvíme o elektronicky řízenym EPIC-u, kterej chcípá i na naftu)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá listopad 20, 2015 5:42 pm Citovat
tanner540i
Sběrač informací
Založen: 30.12.2011
Příspěvky: 49




Já mám zkušenost jinou, 1.9td s Lucasem na použitý mazací olej v mixu s naftou 1:1 (ten olej je dost hustý, něco jako 15w-40) najeto 40tis bez úprav zima i léto..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so listopad 21, 2015 5:33 pm Citovat
zero1724
Aktivista
Založen: 3.8.2008
Příspěvky: 2360
Bydliště: Jižní Čechy




Já též na sračky všeho druhu s jedním z nejhorších naftových motorů vůbec escort td (čerpadlo Lukáš), nejeto 50 000km! Dodnes jezdí...

_________________
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vyfrit? Trafáč? Hydraulika?
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 1  

  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.