Stránka 1 z 1

2260VK nebo TSA260 ?

Napsal: 26 lis 2015, 19:36
od Cihalak
Zdravim mám dilema stavím motor spodek PD jinak rotačka podle komponentů chci dosahnout tak cca 290 PS a přemýšlím jaké zvolit turbo koupě bude nejspíš v turbosportu a řeším jestli 2260VK s tou odlehčenou vrtulí a nebo TSA260 jaké máte zkušenosti ?

Napsal: 26 lis 2015, 20:04
od standa123
rozhoně 2260. Hybrid je nic moc. lepší origo nové turbo než poskládané.

Napsal: 26 lis 2015, 20:05
od TDI tech
Forest s Andrem si zase zgustnu (LOL)

Napsal: 26 lis 2015, 20:25
od jordee_23
nie hybrid ak to ide.moj nazor

Napsal: 26 lis 2015, 20:30
od Ladas
zase budou elaboráty.... :roll:

Napsal: 26 lis 2015, 20:57
od Felipe
To tu toho bylo málo? :?

Napsal: 27 lis 2015, 13:14
od pechy-turbo
Pokud skutečně uvažuješ o výkonu okolo 290 koní .. tak bych volil 2260. Údaj 260 u hybridního turbodmychadla udává výkon, který je možný s turbodmychadlem dosáhnout. Ano, turbodmychadlo dalo přes 290 koní, ale na BKD.

Napsal: 27 lis 2015, 15:24
od Hromy22
pechy-turbo píše:Pokud skutečně uvažuješ o výkonu okolo 290 koní .. tak bych volil 2260. Údaj 260 u hybridního turbodmychadla udává výkon, který je možný s turbodmychadlem dosáhnout. Ano, turbodmychadlo dalo přes 290 koní, ale na BKD.
Konečně jste si uvědomili jakou blbost jste nám tloukli do hlavy ? Ještě nedávno jste se chlubili a srouvnávali 1.9 TDI a 2.0 TDI :)



A něco málo k TSA 260 které jsem měl najel jsem na něj 6500km. Je to tady už známé takže nebudu vypisovat co dělalo a nedělalo. Jen chci napsal že po demontáži jsem měl totálně zatuhlou regulaci, absolutně se nehlo táhlo. Poté jsem namontoval 2260VKLR a na stejné sestavě (pouze výměna turba) mě auto lépe startuje, neštěká, neduní a hlavně reguluje na požadovaný tlak. Upozorňuji že byla pouze provedena výměna turba nic víc.

Cihalak jestli chceš přijeď se na turbo podívat.