Stillo 1.9 JTD výměna starteru

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Stillo 1.9 JTD výměna starteru

Příspěvek od slovacek.milos »

dělali jste to někdo ?
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

jooo,starej malo tocil majitel chtel jinej tak se tak supnul jinej z 156 a bylo
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

šupnul jo (crazy) já si teda moc nešupnul musel jsem sdělat výfuk spustit nápravnici aby se dalo trochu šoupat ;)
Uživatelský avatar
matus
Přispěvovatel
Příspěvky: 555
Registrován: 22 čer 2007, 13:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od matus »

stilo aj sopel s fiatovym jtd motorom iba vrchom cca 15minut
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

matus píše:stilo aj sopel s fiatovym jtd motorom iba vrchom cca 15minut
čím to děláš? dyt tam vrchom nedáš pomalu ani ruku a když dáš klíč není kam točit ;)
Marek171
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 29 pro 2013, 23:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SNV

Příspěvek od Marek171 »

Menil som na Marei jtdčku čo je skoro to iste, odpojil som len prvy diel vyfuku a odklonil ho nič viac som nedemontoval, robil som to bez jamy či zdviháku, z časti spodom pomedzi napravnicu a z časti vrchom a podarilo sa, ale je to jebačka, hlavne ten srub celkom pri bloku (LOL)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek171 píše:Menil som na Marei jtdčku čo je skoro to iste, odpojil som len prvy diel vyfuku a odklonil ho nič viac som nedemontoval, robil som to bez jamy či zdviháku, z časti spodom pomedzi napravnicu a z časti vrchom a podarilo sa, ale je to jebačka, hlavne ten srub celkom pri bloku (LOL)
to jo, tonda ten stím bojoval dvě hodinky a nedal to, tak jsem si něco naštudoval na netu a skoro dvě hodinky a byl venku, ten šroub shora u bloku jsem dal po odmontování palfiltru tak jsem ho povolil a vzduchovkou vyšrouboval, mám velké ruce tak jsem chvilku bojoval i s nápravnicí potřeboval jsem víc místa
marku pro mě celkem dobrý voser ráno ho tam dávám (LOL)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tak zkuste vyndat alternator. starter je uplna brnkacka na pul hodiny prace
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

altík máš za šavlí, za altíkem je držák který demontáž neusnadní

altíkem si tak přiděláš práci
Uživatelský avatar
matus
Přispěvovatel
Příspěvky: 555
Registrován: 22 čer 2007, 13:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od matus »

Neviem ti to cele popisat skus sa nad tym zamyslieť ako som uz pisal u marei filter von ale stilo iba ventil podtlaku na klapku u sopla nic iba plastovi kryt vrchom pol hodiny a to prehanam mozmo možno spodny srub bude musiet davat od spodu ale to iba pre ulahcenie, prvy krat som to robil zospodu aj ja a to som daval pravu poloos dole na marei brnkacka na stile hrdinsky cin a preto som zacal rozmyslat ze taliani to nemohli spravit tak zlozito a islo to vrchom ako som uz pisal vyzera to zlozito ale nieje
Byvam v malackach prid a ja ti to vyberem zadarmo
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

matus píše:Neviem ti to cele popisat skus sa nad tym zamyslieť ako som uz pisal u marei filter von ale stilo iba ventil podtlaku na klapku u sopla nic iba plastovi kryt vrchom pol hodiny a to prehanam mozmo možno spodny srub bude musiet davat od spodu ale to iba pre ulahcenie, prvy krat som to robil zospodu aj ja a to som daval pravu poloos dole na marei brnkacka na stile hrdinsky cin a preto som zacal rozmyslat ze taliani to nemohli spravit tak zlozito a islo to vrchom ako som uz pisal vyzera to zlozito ale nieje
Byvam v malackach prid a ja ti to vyberem zadarmo
celkem dobrý oser skoro dvě hodky ven a hodku tam, taky bych to už zvládl jak ty za půl hodinky ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No, koukám, že rekordy se lámají. Dělal jsem na tom brzdy a kluk povídá, nevyndal bys mi starter? Já mu říkám, víš co, zajeď někam za kámošena, kam taky jezdíš, jsou jako kočky ať ti ho vyndají...Celý zbytek dne jsem byl rád, že jsem se tomu vyhnul. Už mě to ničí, Alternátor nebo starter ,třeba na AR V6 je neštěstí, mám tyto auta rád, ale moje nervy už ne... :)
nepropadat panice...
kinedryl
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 14 srp 2014, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od kinedryl »

jericho-3 píše:No, koukám, že rekordy se lámají. Dělal jsem na tom brzdy a kluk povídá, nevyndal bys mi starter? Já mu říkám, víš co, zajeď někam za kámošena, kam taky jezdíš, jsou jako kočky ať ti ho vyndají...Celý zbytek dne jsem byl rád, že jsem se tomu vyhnul. Už mě to ničí, Alternátor nebo starter ,třeba na AR V6 je neštěstí, mám tyto auta rád, ale moje nervy už ne... :)
cha, ja som v lete vymenil na svojej 156 2.4 20v obe lomene klimove rurky. bez rozobratia pol auta, bez poskodenia a naslepo len s jednou rukou ( druha v sadre po uraze )... bolo to zufalstvo, trvalo mi to od rana do vecera. ta klima je doteraz plne funkcna. predtym na starej 1.6-ke som menil deravy radiator a klapky vetrania - slabych 11 hodin.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:No, koukám, že rekordy se lámají. Dělal jsem na tom brzdy a kluk povídá, nevyndal bys mi starter? Já mu říkám, víš co, zajeď někam za kámošena, kam taky jezdíš, jsou jako kočky ať ti ho vyndají...Celý zbytek dne jsem byl rád, že jsem se tomu vyhnul. Už mě to ničí, Alternátor nebo starter ,třeba na AR V6 je neštěstí, mám tyto auta rád, ale moje nervy už ne... :)
já měnil motor na jednom autě, a vyměnit nešel, přišel borec co tomu prej rozumí a hlásí tady to odšroubuješ a přehodíš :o říkám mu tak to udělej a hllásí

nemám čas a šel pryč :roll:


jsrdo taky mě bár co ničí ale jsme jednou tady tak jen tak spátky nepujdem ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

kinedryl píše:
jericho-3 píše:No, koukám, že rekordy se lámají. Dělal jsem na tom brzdy a kluk povídá, nevyndal bys mi starter? Já mu říkám, víš co, zajeď někam za kámošena, kam taky jezdíš, jsou jako kočky ať ti ho vyndají...Celý zbytek dne jsem byl rád, že jsem se tomu vyhnul. Už mě to ničí, Alternátor nebo starter ,třeba na AR V6 je neštěstí, mám tyto auta rád, ale moje nervy už ne... :)
cha, ja som v lete vymenil na svojej 156 2.4 20v obe lomene klimove rurky. bez rozobratia pol auta, bez poskodenia a naslepo len s jednou rukou ( druha v sadre po uraze )... bolo to zufalstvo, trvalo mi to od rana do vecera. ta klima je doteraz plne funkcna. predtym na starej 1.6-ke som menil deravy radiator a klapky vetrania - slabych 11 hodin.
Všechna čest, já už mám dlouho obdobu, mám v háji zápěstí, paradoxně víc levé než pravé..Takže třeba stáhnout hadici z trubky , třeba u chlazení/zatočit/ znamená prasknutí v zápěstí a konec, zavázat - namazat kostivalem igelit a obvaz a nechat 2-3 dny v klidu..Při utahování na vše třeba trubku, jinak končím..Ale když nedělám nic, je to o.k..Takže třeba někam strčit ruku jako
Saxana/ten starter/, a tam zabrat klíčem je taky průser....Zjednodušeně řečeno, je to "pracovní úraz" automechaniků, kteří v mládí, plní sily si říkali zaber a neuhni... :)
Takový je život, je to akce a reakce..Někdo plive mour/horníci/ někdo si dojebal kostru..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“