Stránka 1 z 1
Vůle setrvačníku 3,6 V6 DSG
Napsal: 28 led 2016, 13:10
od JohnnyBOSS
Ahoj, zadřel se mi diferenciál v převodovce, převodovka se dala dolů a mechanik mi říkal, že setrvačník má vůli na 4 zuby. Začal jsem hledat jak je to vlastně u novýho a nic jsem nezjistil. Na stránkách pana Sixtu jsem se sice něco dočetl, ale netýká se to DSG převodovky, respektive setrváku pro DSG.
Nemáte někdo zkušenost, jak je to s vůlema? Mám setrvák LUK a auto má najeto 183tis. Jedná se o dvojkovýho Supa 3,6V6
Diky moc
Napsal: 28 led 2016, 17:06
od slovacek.milos
a co to se mu zdá málo ?
Napsal: 28 led 2016, 17:25
od JohnnyBOSS
no mechošovi se to zda dost, že prej by to měly byt max 3 zuby u Sachsu a max 7 u Luku. Ale to platí pro manuály.
Žádný zvuky na volnoběh mi to nedělalo, o setrvaku jsem ani nevěděl, jde jen o to že pokud je načatej a je to celý rozdělaný, že by bylo na místě ho vyměnit, pokud je to potřeba. Ale nevím, jak je to právě s těma zubama
Napsal: 28 led 2016, 17:35
od dhfool
Jsou na to tabulky. Podle čísla setrváku jsou udané max. tolerance. Třeba pohledat.
Napsal: 28 led 2016, 17:39
od JohnnyBOSS
byl jsem i ve škodovce a neni udajně na to žadnej předpis, aspoň mi to teda řekli.
Číslo setrváku je 022105266AK
Napsal: 28 led 2016, 17:48
od dhfool
Pokud má jen minimální radiální a axiální vůle, tak bych ho tam nechal. V6 benzín není R4 diesel ...
Mimochodem, co rozvody?
K tomu číslu, nemáš sachs číslo? Original je mi k ničemu

Napsal: 28 led 2016, 18:08
od JohnnyBOSS
Setrvák tam mám origo ještě od výroby, je na něm to číslo 022105266AK a je to LUK. Měl by to být tento jestli to nějak pomůže
http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-dsg-5
Rozvody byly dělaný asi před rokem v autorizáku, ty naštěstí dělat nemusím

už tak mě dost finančně zničí oprava té převodovky
