immo O2 2007/8

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

immo O2 2007/8

Příspěvek od FandaTDI »

Zdravim,
sice by se to hodilo spíš na chksm fórum, ale už vidim ten flame tam... ;)
Zajímá mě, jestli zkoušet vyčíst PIN vagtachem nebo si raději půjčit SuperVAGa ? (na kterej jsou taky výhrady, že i origo umí nadělat neplechu, ač mě u několika aut PIN vyčetl bez problému...)
Budíky s immo 1Z0 920 842 D .
Další věc, kterou bych rád věděl, je jestli to půjde vyčíst (a přizpůsobit) s touhle chybou (i s ní funguje jak má...):

Kód: Vybrat vše

1 nalezena chyba:
00003 - ridici jednotka 
            014 - defekt
             info o závadě:
                    Stav závad: 01101110
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Počítadlo resetu: 255
                    Kilometry: 143487 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 00:35:19
Popř. jestli je obvyklejší, že k jejímu odstranění stačí reflash/update nebo spíš výměna budíků?


A snad poslední věc (číslo klíče budu mít snad zítra) je, jestli k tomuhle immu patří taky ještě transponder ID48 ? (tj. jestli tam nečeká žádná "záludnost" typu "přednaučenej transponder", ap.)

Díky za odpovědi


PS: Na stualarm maj škodovácký klíče i s dálkou a čipem za nějakejch 1900,- (+vybroušení, přizpůsobení/naučení...), tak jestli máte někdo info, kolik by další klíč vyšel v nějakym z autorizáků, bylo by fajn to vědět pro srovnání ;-)
Event. pokud někdo umíte origo klíč (přesný číslo kdyžtak dodam, bude-li potřeba) za lepší peníze než ten Stualarm, sem s nabídkama ;-)
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Tuto chybu to hodí vždy,když někdo upraví km nevhodným nástrojem. Vymazat pak už nejde,ale ničemu jinak nevadí a vše funguje.
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

po mě chtěli v autorizáku za originíl klíček cca 2700 + 300 kč za přizpusobení

nakonec jsem ho koupil v zámečnictví asi za 1800 včetně přizpusobení
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

zizuzidan: špatná i dobrá zpráva v jednom... :-) Ještě se v tom pohrabu...Nevhodným nástrojem myslíš, že to neni smotaný všude, třeba v motorovce? To ještě omrknu přes ty aplikace ve VCDS, ale slyšel jsem už i o případu, že VCDS nepoznalo, ale SuperVAG jo (mam pocit, že oboje z motorovky, tj. přes "Aplikace" ve VCDS to ukázalo co na budíkách, ale SuperVAG ukázal víc - nebo ten to čte odjinud? ... Když je to automat, tak km by měly bejt i někde v řj automatu,ne? Tipuju v bloku hodnot...nebo je na to VCDS krátký? No uvidíme, zítra na to snad bude chvilka se v tom ještě pohrabat...)
mjanulik: díky, čekal jsem, že autorizák bude trojka a víc... ale za 1800,- se všim všudy to docela čumim... (vč.dálky/s autem nebo jen naklonovanej čip?)
pašíkombi AFN B597
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

Bylo to ale bez dokladu a nějaká náhrada ale vzhledově stejná a funkční a přizpůsoboval oba klíče
Naposledy upravil(a) mjanulik dne 07 bře 2016, 07:29, celkem upraveno 1 x.
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Předchozí příspěvek se necituje, ale budiž ... ;)
No pro "pána" bych raději origo a do dvojky jen s vybroušením by bylo myslim happy, ono je trošku problém i vysvětlit výhody (/spíš nevýhodu) toho, že si to nechá udělat v autorizáku, přitom i dvojka mu za klíč přijde dost (LOL)
Přitom... radši nerozvádět ;)
pašíkombi AFN B597
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Mohl to někdo smotat i v motorovce,oto nejde.Já jen že tuto chybu jsem viděl u aut co měli smotané km. Známej vybíral Octu II v bazaru a tam z 10 tuto chybu mělo 8 :(
Na ty náhrady klíčku fakt bacha,ty planžety jsou dělaný z nákyho čínskýho bláta a už sem jich dost rešil zalomených ve spínačce
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

zizuzidan píše:Mohl to někdo smotat i v motorovce,oto nejde.Já jen že tuto chybu jsem viděl u aut co měli smotané km. Známej vybíral Octu II v bazaru a tam z 10 tuto chybu mělo 8 :(
Na ty náhrady klíčku fakt bacha,ty planžety jsou dělaný z nákyho čínskýho bláta a už sem jich dost rešil zalomených ve spínačce
Tu chybu nedělají jen KM...
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Tak km v motorovce seděj (143219 a na budíkách 143578km), jen v tom automatu je to tak trochu "mimo toleranci", ale opačně než by se dalo čekat (jsou-li to celkový najetý km) - v bloku 109 v prvním poli je hodnota 125310km... (taky jediná řj, která se v autorizáku updatovala a něco se dělalo i s tou mechatronikou...)
Takže buď "důkladně" stočený (vč. flash počítadel) nebo nestočený... (dle Škodovácký historie měla v 2011 najeto 113tkm, což tak nějak odpovídalo a už ve 2009 tam bylo nějaký přizpůsobování klíče, i díky tomu jsem tý chybě nepřikládal velkej význam...)
Jinak klíč je 1K0959753G a čínský tacho (3.01) je na PIN u těchhle budíků krátký...
pašíkombi AFN B597
ROMIK
Aktivista
Příspěvky: 1064
Registrován: 23 led 2006, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROMIK »

váha píše:
zizuzidan píše:Mohl to někdo smotat i v motorovce,oto nejde.Já jen že tuto chybu jsem viděl u aut co měli smotané km. Známej vybíral Octu II v bazaru a tam z 10 tuto chybu mělo 8 :(
Na ty náhrady klíčku fakt bacha,ty planžety jsou dělaný z nákyho čínskýho bláta a už sem jich dost rešil zalomených ve spínačce
Tu chybu nedělají jen KM...
A co jiného?
Uživatelský avatar
Vaša
Přispěvovatel
Příspěvky: 757
Registrován: 23 led 2006, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vaša »

třeba zjištováni PINu pro přizpůsobení ECU/klíčů
OOOO A4 Avant Quattro 125kW ++
OOOO A2 1,4 TDi ++
ROMIK
Aktivista
Příspěvky: 1064
Registrován: 23 led 2006, 19:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROMIK »

Který nástroj to udělá,máte někdo skušenost.
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Ten SuperVAG si s tim snad poradí, max. v řádu týdnů(...) bych to měl vědět na stopro (ta chyba už tam stejně je, jestli je i to možnou příčinou a třeba se druhym pokusem nechá pak smazat... (LOL) (noteeth) )
edit: jo a nedal jsem sice komplet scan (ta chyba je jen v 25), ale jestli to správně chápu, tak při stáčení se ta chyba (byť se stejnym readiness) zapíše do 17 a ne do 25, takže příčina nejspíš bude v tom čtení PINu, ap. (trochu blbý je, že nezjistim, kdy se zapsala poprvý, tj. jestli se to "povedlo" už v před lety v tom autorizáku nebo jestli až někdy nedávno...)
pašíkombi AFN B597
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

trošku jsem pátral a o moc moudřejší sice nejsem, ale dost mi to vrtá hlavou... asi neni způsob, jak zjistit, kdy se ta chyba zapsala úplně poprvý, nebo ... ?
Stejnětak by se šiklo i info o tom readinessu, popř. rozdíl v postupu odstranění mezi 17 a 25 ... Taky jaká může/je být skut.hw příčina (jestli nějaká, když údajně drtivá většina "stočenky", zbytek např.po výměně budíků, event. právě vyčítáním PINu...) a údajně si s podobnym případem "neuměli poradit" ani v autorizáku (což se dá taky vykládat různě ;-) ), přitom třeba update/nový "online" přehrání, ap. by to měl řešit,ne? Je mi fakt divný, že by jediný řešení bylo vyčíst eeprom (/µP/potřebnej programátor... ? ), resp. jak by řekl třeba HanZ tady: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15 "vymazat závadu přímo z eeprom" , ale chtělo by to fakt vědět, co je přesnou příčinou tý chyby a tu odstranit...
Vůbec bych se nedivil, kdyby to nakonec šlo i s VCDS nebo třeba nějakým "fíglem"/resetem bez diag. ... (jako třeba odpojení baterky na delší dobu (noteeth) ) , natož když dle HanZe zdarma už před lety... ;-)

Je divný, že za posl. 4 a půl roku to najelo jen 30tkm, ale do května 2011 historie vedená u Škodovky, doživot.záruka na původ, Cebia, bla, bla... stav i výbava, apod. odpovídá... tak mi to tak trošku vrtá hlavou spolu s přístupem jednoho "renomovanějšího" autobazaru, kde to bylo koupený ...
(crazy)
pašíkombi AFN B597
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1383
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

tak odpojení (výměna) baterky na necelou půlhodinu (skoro nečekaně, i když jsem doufal... (noteeth) ) nepomohlo... trochu mě zarazilo, že jsem musel dělat zákl.nastavení G85 a naučit dorazy - nemůže to s tim taky souviset (výměna...?), popř. s touhle chybou? (která mj. asi ukazuje na častý starty (/ořech/X kontakt, jestli mam správný info)... přitom právě starty perfektní...

Kód: Vybrat vše

Adresa 16: Elektronika volantu        Labely: 1K0-953-549-MY8.lbl
   Oídící jednotka SW: 1K0 953 549 AQ    HW: 1K0 953 549 AQ
   Díl: J0527           036 0070  
   Kódování: 0012042
   Dílna #: WSC 73430 790 00000
   VCID: 010FE129580845367F-8054

   Subsystém 1 - Oídící jednotka: XXXXXXXXXXX 
   Díl: E0221           002 0010

1 nalezena chyba:
00883 - spinac zapalovani (D) svorka S 
            012 - chyba v elektr. obvodu - Sporadická
No de facto to jsou indicie další "stočenky", ale je to před stopadesátitisícovym servisem (přitom stodvacítkouvej se dělal taky dřív a i s olejem v automatu...) a celkovej dojem dobrej i tak...
pašíkombi AFN B597
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“