Stránka 1 z 2
immo O2 2007/8
Napsal: 06 bře 2016, 11:41
od FandaTDI
Zdravim,
sice by se to hodilo spíš na chksm fórum, ale už vidim ten flame tam...
Zajímá mě, jestli zkoušet vyčíst PIN vagtachem nebo si raději půjčit SuperVAGa ? (na kterej jsou taky výhrady, že i origo umí nadělat neplechu, ač mě u několika aut PIN vyčetl bez problému...)
Budíky s immo 1Z0 920 842 D .
Další věc, kterou bych rád věděl, je jestli to půjde vyčíst (a přizpůsobit) s touhle chybou (i s ní funguje jak má...):
Kód: Vybrat vše
1 nalezena chyba:
00003 - ridici jednotka
014 - defekt
info o závadě:
Stav závad: 01101110
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetu: 255
Kilometry: 143487 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 00:35:19
Popř. jestli je obvyklejší, že k jejímu odstranění stačí reflash/update nebo spíš výměna budíků?
A snad poslední věc (číslo klíče budu mít snad zítra) je, jestli k tomuhle immu patří taky ještě transponder ID48 ? (tj. jestli tam nečeká žádná "záludnost" typu "přednaučenej transponder", ap.)
Díky za odpovědi
PS: Na stualarm maj škodovácký klíče i s dálkou a čipem za nějakejch 1900,- (+vybroušení, přizpůsobení/naučení...), tak jestli máte někdo info, kolik by další klíč vyšel v nějakym z autorizáků, bylo by fajn to vědět pro srovnání
Event. pokud někdo umíte origo klíč (přesný číslo kdyžtak dodam, bude-li potřeba) za lepší peníze než ten Stualarm, sem s nabídkama

Napsal: 06 bře 2016, 17:19
od zizuzidan
Tuto chybu to hodí vždy,když někdo upraví km nevhodným nástrojem. Vymazat pak už nejde,ale ničemu jinak nevadí a vše funguje.
Napsal: 06 bře 2016, 18:03
od mjanulik
po mě chtěli v autorizáku za originíl klíček cca 2700 + 300 kč za přizpusobení
nakonec jsem ho koupil v zámečnictví asi za 1800 včetně přizpusobení
Napsal: 06 bře 2016, 19:35
od FandaTDI
zizuzidan: špatná i dobrá zpráva v jednom...

Ještě se v tom pohrabu...Nevhodným nástrojem myslíš, že to neni smotaný všude, třeba v motorovce? To ještě omrknu přes ty aplikace ve VCDS, ale slyšel jsem už i o případu, že VCDS nepoznalo, ale SuperVAG jo (mam pocit, že oboje z motorovky, tj. přes "Aplikace" ve VCDS to ukázalo co na budíkách, ale SuperVAG ukázal víc - nebo ten to čte odjinud? ... Když je to automat, tak km by měly bejt i někde v řj automatu,ne? Tipuju v bloku hodnot...nebo je na to VCDS krátký? No uvidíme, zítra na to snad bude chvilka se v tom ještě pohrabat...)
mjanulik: díky, čekal jsem, že autorizák bude trojka a víc... ale za 1800,- se všim všudy to docela čumim... (vč.dálky/s autem nebo jen naklonovanej čip?)
Napsal: 06 bře 2016, 20:44
od mjanulik
Bylo to ale bez dokladu a nějaká náhrada ale vzhledově stejná a funkční a přizpůsoboval oba klíče
Napsal: 06 bře 2016, 21:01
od FandaTDI
Předchozí příspěvek se necituje, ale budiž ...
No pro "pána" bych raději origo a do dvojky jen s vybroušením by bylo myslim happy, ono je trošku problém i vysvětlit výhody (/spíš nevýhodu) toho, že si to nechá udělat v autorizáku, přitom i dvojka mu za klíč přijde dost
Přitom... radši nerozvádět

Napsal: 07 bře 2016, 09:24
od zizuzidan
Mohl to někdo smotat i v motorovce,oto nejde.Já jen že tuto chybu jsem viděl u aut co měli smotané km. Známej vybíral Octu II v bazaru a tam z 10 tuto chybu mělo 8
Na ty náhrady klíčku fakt bacha,ty planžety jsou dělaný z nákyho čínskýho bláta a už sem jich dost rešil zalomených ve spínačce
Napsal: 07 bře 2016, 10:38
od váha
zizuzidan píše:Mohl to někdo smotat i v motorovce,oto nejde.Já jen že tuto chybu jsem viděl u aut co měli smotané km. Známej vybíral Octu II v bazaru a tam z 10 tuto chybu mělo 8
Na ty náhrady klíčku fakt bacha,ty planžety jsou dělaný z nákyho čínskýho bláta a už sem jich dost rešil zalomených ve spínačce
Tu chybu nedělají jen KM...
Napsal: 07 bře 2016, 17:07
od FandaTDI
Tak km v motorovce seděj (143219 a na budíkách 143578km), jen v tom automatu je to tak trochu "mimo toleranci", ale opačně než by se dalo čekat (jsou-li to celkový najetý km) - v bloku 109 v prvním poli je hodnota 125310km... (taky jediná řj, která se v autorizáku updatovala a něco se dělalo i s tou mechatronikou...)
Takže buď "důkladně" stočený (vč. flash počítadel) nebo nestočený... (dle Škodovácký historie měla v 2011 najeto 113tkm, což tak nějak odpovídalo a už ve 2009 tam bylo nějaký přizpůsobování klíče, i díky tomu jsem tý chybě nepřikládal velkej význam...)
Jinak klíč je 1K0959753G a čínský tacho (3.01) je na PIN u těchhle budíků krátký...
Napsal: 07 bře 2016, 20:52
od ROMIK
váha píše:zizuzidan píše:Mohl to někdo smotat i v motorovce,oto nejde.Já jen že tuto chybu jsem viděl u aut co měli smotané km. Známej vybíral Octu II v bazaru a tam z 10 tuto chybu mělo 8
Na ty náhrady klíčku fakt bacha,ty planžety jsou dělaný z nákyho čínskýho bláta a už sem jich dost rešil zalomených ve spínačce
Tu chybu nedělají jen KM...
A co jiného?
Napsal: 08 bře 2016, 06:52
od Vaša
třeba zjištováni PINu pro přizpůsobení ECU/klíčů
Napsal: 08 bře 2016, 18:56
od ROMIK
Který nástroj to udělá,máte někdo skušenost.
Napsal: 08 bře 2016, 20:36
od FandaTDI
Ten SuperVAG si s tim snad poradí, max. v řádu týdnů(...) bych to měl vědět na stopro (ta chyba už tam stejně je, jestli je i to možnou příčinou a třeba se druhym pokusem nechá pak smazat...

)
edit: jo a nedal jsem sice komplet scan (ta chyba je jen v 25), ale jestli to správně chápu, tak při stáčení se ta chyba (byť se stejnym readiness) zapíše do 17 a ne do 25, takže příčina nejspíš bude v tom čtení PINu, ap. (trochu blbý je, že nezjistim, kdy se zapsala poprvý, tj. jestli se to "povedlo" už v před lety v tom autorizáku nebo jestli až někdy nedávno...)
Napsal: 17 bře 2016, 02:35
od FandaTDI
trošku jsem pátral a o moc moudřejší sice nejsem, ale dost mi to vrtá hlavou... asi neni způsob, jak zjistit, kdy se ta chyba zapsala úplně poprvý, nebo ... ?
Stejnětak by se šiklo i info o tom readinessu, popř. rozdíl v postupu odstranění mezi 17 a 25 ... Taky jaká může/je být skut.hw příčina (jestli nějaká, když údajně drtivá většina "stočenky", zbytek např.po výměně budíků, event. právě vyčítáním PINu...) a údajně si s podobnym případem "neuměli poradit" ani v autorizáku (což se dá taky vykládat různě

), přitom třeba update/nový "online" přehrání, ap. by to měl řešit,ne? Je mi fakt divný, že by jediný řešení bylo vyčíst eeprom (/µP/potřebnej programátor... ? ), resp. jak by řekl třeba HanZ tady:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15 "vymazat závadu přímo z eeprom" , ale chtělo by to fakt vědět, co je přesnou příčinou tý chyby a tu odstranit...
Vůbec bych se nedivil, kdyby to nakonec šlo i s VCDS nebo třeba nějakým "fíglem"/resetem bez diag. ... (jako třeba odpojení baterky na delší dobu

) , natož když dle HanZe zdarma už před lety...
Je divný, že za posl. 4 a půl roku to najelo jen 30tkm, ale do května 2011 historie vedená u Škodovky, doživot.záruka na původ, Cebia, bla, bla... stav i výbava, apod. odpovídá... tak mi to tak trošku vrtá hlavou spolu s přístupem jednoho "renomovanějšího" autobazaru, kde to bylo koupený ...

Napsal: 18 bře 2016, 22:26
od FandaTDI
tak odpojení (výměna) baterky na necelou půlhodinu (skoro nečekaně, i když jsem doufal...

) nepomohlo... trochu mě zarazilo, že jsem musel dělat zákl.nastavení G85 a naučit dorazy - nemůže to s tim taky souviset (výměna...?), popř. s touhle chybou? (která mj. asi ukazuje na častý starty (/ořech/X kontakt, jestli mam správný info)... přitom právě starty perfektní...
Kód: Vybrat vše
Adresa 16: Elektronika volantu Labely: 1K0-953-549-MY8.lbl
Oídící jednotka SW: 1K0 953 549 AQ HW: 1K0 953 549 AQ
Díl: J0527 036 0070
Kódování: 0012042
Dílna #: WSC 73430 790 00000
VCID: 010FE129580845367F-8054
Subsystém 1 - Oídící jednotka: XXXXXXXXXXX
Díl: E0221 002 0010
1 nalezena chyba:
00883 - spinac zapalovani (D) svorka S
012 - chyba v elektr. obvodu - Sporadická
No de facto to jsou indicie další "stočenky", ale je to před stopadesátitisícovym servisem (přitom stodvacítkouvej se dělal taky dřív a i s olejem v automatu...) a celkovej dojem dobrej i tak...