Golf IV 1.9 TDI 81kw za studena vynechává

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
HonzaGS
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 05 pro 2011, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Golf IV 1.9 TDI 81kw za studena vynechává

Příspěvek od HonzaGS »

Ahoj. Máme tady Golfa IV 1.9 TDI 81kw ASV. Problém takový, že když motor protočím nad cca 2500 ot., tak při doběhu si to jakoby pšoukne zpět do sání a motor začne jít tak na dva až tři válce, někdy zdechne úplně. Projevuje se to za studena. Po zahřátí se to občas stane taky, ale minimálně.

Sázeli jsme na čerpadlo, tak se nechalo zrepasovat a údajně byl zadřený přesuvník. Bohužel problém přetrvává. Trysky odzkoušeny, v pořádku. Tlak oleje v pořádku, nové hydroštely, cca 8000km zpět GO hlavy (vodítka, sedla...). Nové origo čidlo teploty, snímač plnícího tlaku, váha vzduchu.

V měřených hodnotách mi přijde na volnoběh vyšší plnicí tlak (cca 1150mBar). Ale dělá to i s odpojenou sací hadicí před motorem. Navíc při té odpojené hadici je krásně vidět, jak při tom doběhu otáček otevře EGR a foukne to ven, ne do sání. Zkontrolovali jsme výfuk a kat. bez problému. Stejný problém i s odpojeným výfukem.

Když odpojím váhu, neudělá to. Když odpojím hadičku od solenoidu k baňce na turbu, neudělá to. Když odpojím hadičku od EGRu, přestane to pšoukat, ale stejně to začne jít na tři nebo dva válce.

Nesetkal jste se někdo s tímto problémem?
Opravy motorů všeho druhu vcetne strojnich oprav poškozených částí (závity, různé vložky apod.),výbrusy a vložkování válců, vložkování otvorů pro vstřikovače VW 1.9 TDI PD, opravy ventilových sedel na stroji Rottler, výměny sedel a vodítek...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Změř tlak oleje, můžou se ti vyvěšovat ventily..Nedávno jsem to řešil..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5022
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Studený nad 2500/ot bude tlak oleje.Vyvěšené ventily. Hezky se chováš k motoru.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
HonzaGS
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 05 pro 2011, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od HonzaGS »

Zkuste me tu nemoralizovat. Jde o to ze za studena se s tim neda pomalu ani rozjet. Za studena myslim treba od startu az po 50stupnu, je to markantnejsi, ale dela to i za tepla. Sice min a pri vyssich otackach, ale dela.
Opravy motorů všeho druhu vcetne strojnich oprav poškozených částí (závity, různé vložky apod.),výbrusy a vložkování válců, vložkování otvorů pro vstřikovače VW 1.9 TDI PD, opravy ventilových sedel na stroji Rottler, výměny sedel a vodítek...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“