Stránka 1 z 2
1.8TSI CDAA kolísání ot. po studeném startu
Napsal: 07 kvě 2016, 19:44
od Mara123
Zdar experti
po studeném startu nebo delší době stání na motoru CDAA skáčou otáčky jak zběsilý - od 800 do 1200, je přítomno i lehké střílení do výfuku jako by se motor dusil. Po 15s se ot ustálí na 800 a motor tiše ševelí a vše je OK. V zátěži za jízdy taky vše v pořádku jen ten studený start zlobí.
- rozvody nové ( dělalo to i před výměnou)
- škrtící klapka vyčištěna a provedeno základní nastavení
- nový PCV ventil
- vstřiky nové
- motor po GO kvuli spotřebě oleje tedy čistý jak z výroby.
Nějaké nápady?

Napsal: 08 kvě 2016, 09:41
od váha
Egr?
Napsal: 08 kvě 2016, 11:19
od romanespana
cidlo teploty?
Napsal: 08 kvě 2016, 11:49
od Mara123
romanespana píše:cidlo teploty?
Teplota na diagnostice před startem shodna s okolní takže v pořádku . . .
Napsal: 08 kvě 2016, 11:55
od Mara123
váha píše:Egr?
Egr pokud se nepletu na 1.8Tsi není ....
Napsal: 08 kvě 2016, 13:10
od romanespana
myslim teplotu vody v motoru
Napsal: 08 kvě 2016, 13:47
od Mara123
romanespana píše:myslim teplotu vody v motoru
Ted jsem to byl napichnout a tepota nasavaneho vzduchu 18, teplota chl. kapaliny 14 . V garáži mám 18 tak ty 4 stupne rozdílu budou snad OK.
Napsal: 08 kvě 2016, 14:25
od romanespana
jde o to kdyz nastartujes jestli teplota vody stoupa realne a ne blbe, protoze pokud cidlo jen tak blbne tak zadna chyba nevyleze
Napsal: 08 kvě 2016, 14:54
od Mara123
romanespana píše:jde o to kdyz nastartujes jestli teplota vody stoupa realne a ne blbe, protoze pokud cidlo jen tak blbne tak zadna chyba nevyleze
Vim, ale stoupa to korektne, asi bude zakopanej pes nekde jinde. Nekomu pry pomohl prehrat SW ve škodovce.
Napsal: 08 kvě 2016, 15:09
od dhfool
Falešňák někde? Jak začne jet lambda, tak to dorovná. Zkusit mrknout na adaptace.
Napsal: 08 kvě 2016, 18:02
od Mara123
dhfool píše:Falešňák někde? Jak začne jet lambda, tak to dorovná. Zkusit mrknout na adaptace.
To by mohlo být ono, akorat v těch adaptacích netušim co hledat, můžeš trochu rozepsat?
Blbý je na tenhle problém TSI dost trpí, správně se to má chovat tak že vylítnou otáčky na 10s na 1200 a pak plynule sjedou na 800 - je tam zvýšená dávka paliva aby se rychle ohřál kat ( ekologie ) mě to právě v tomto režimu hapruje - motor se stím vetším přísunem paliva dusí. Proto pár lidem pomohlo přehrát fw v jednotce v origo servisu, já tam asi taky zajedu ale po koupi to auto takhle okatě nedělalo.
Napsal: 08 kvě 2016, 18:48
od geo
Jak psal dhfool mrkni na krátkodobé a dlouhodobé adaptace pokud se pohybujou do -*10..%tak je to ok pokud nad tak by to mohlo zlobit.Dej sem výpis z vagu identifikaci mrknem na verzi sw.
Napsal: 09 kvě 2016, 09:38
od Mara123
geo píše:Jak psal dhfool mrkni na krátkodobé a dlouhodobé adaptace pokud se pohybujou do -*10..%tak je to ok pokud nad tak by to mohlo zlobit.Dej sem výpis z vagu identifikaci mrknem na verzi sw.
Posílám ID jednotky, ty adaptace bohužel navím kde najít ..

Napsal: 09 kvě 2016, 20:12
od geo
Ahoj nevím co to je za auto ale supy s se stejným číslem jednotky ale bez G přehrávaj na sw 0050.Nechal bych to nejdříve ověřit zda to přehrajou a pak teprve hledal.
Napsal: 09 kvě 2016, 20:14
od geo
Ty adaptace múžeš klidně přes emisní protokol OBD II tam je najdeš určitě.