https://www.youtube.com/watch?v=ymun992U2w4
Co k tomu predchazelo?
Ono mi to hulilo jednou z Prahy po dalnici, do kopce. Delalo to divny veci. Jako to, ze motor nesel vytocit vic jak 2800ot. Nemel vubec silu, Kdyz jsem vyradil, otacky samy vylitly pres 6000ot/min. Takze jsem tam musel mit kvalt a jelo to samo. Na dalnici jsem zastavit nemohl. Za mnou bilej dym jako krava, pak modrej, rana a cernej. A pak to jelo zase nejak normalne. Rikam, kruva divny. Jakoby pricpany DPF. Tak jsem jel dal. Melo to tendenci udelat po cca 5ti km jeste jednou.
Po dojeti na misto kde jsem parkoval, auto na volnobeh se klepalo ale slo na vsechny 4 valce. Korekce byly do 1,5mg vsude. Tak rikam, ze to dovezu do dilny, kde vytahnu vstriky a dam vsude nove tesneni medene.
Po 4 hodinach jsem vyjel a celou cestu (cca 35km) v pohode az pak kdyz jsem vyjel kopec z Jablonneho smerem na Mimon, tak potom to zaclo... to same jako na dalnici. Rikam si to prejde... Ale ujel jsem cca 2-3km a konec. Musel jsem zastavit. Sileny zvuky a jeste blikala kontrolka na olej a zhaveni. A po cca pul hodine kdyz jsem otocil klickem tak mi sivitla i kontrolka na vodu, v tom jsem se sel podivat na motor a vsechna voda v motorovem prostoru. Asi jak to tlakovalo expanskou tak to vylitalo. Na merce oleje nic ale pod vickem pro nalevani oleje je videt uz kapky vody... Asi kdybych to chipl driv a nechal vychladnout tak bych pak dojel. Ted uz to ani nechytne.
Ted co me ceka. Jsou dve moznosti. Bud koupim jiny motor rovnou a nebudu se s tim zabyvat. A nebo sundam hlavu a objednam tesneni, popripadne ji necham srovnat. A budu doufat, ze se tohle nestane znova. Kazdoapdne DPFko ukazovalo 40g ze 70g moznych. Ale je fakt, ze za studena kdyz sem sedel v aute, tak byl citit hrozny smrad divne spalene nafty, jakoby se cpavkem. Ale od auto a motoru se nikde vubec nekourilo.
Chyby v RJ motoru po tomhle:
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-023-CAY.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 023 PA HW: 03L 907 425 C
Systém a/nebo verze: 1,6l R4 CR td H43 0867
Kódování: 00114014030400080000
Číslo dílny: WSC 35110 790 50316
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023PA 003002 (VN35)
ROD: EV_ECM16TDI02103L906023DB.rod
VCID: 74E1B8E9DF1C669E49-8020
3 závad nalezeno.
6395 - rada valcu 1 - sonda 1
P2237 00 [101] - napajeni cerpadla preruseni
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 148911 km
Datum: 2046.14.30
Čas: 20:03:50
10116 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 00 [101] - príliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 148899 km
Datum: 2046.14.30
Čas: 19:52:31
7476 - Regulační ventil tlaku paliva; regulační odchylka
P229A 00 [101] - tlak příliš nízký
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 148912 km
Datum: 2046.14.30
Čas: 20:04:26
Ve ctvrtek mi to nedalo a lehce jsem sundal sani od turba a koukl do vyfuku. Pri pokusu o start to tlakuje do expanzni nadobky. Coz je potvrzeni ze je KO hlava/tesneni.
Pri kontrole merky oleje, tak je nad maximem. Cili je tam uz i voda. To potvrzuje i to, ze jakmile se tohle stalo na videu a ja se pokusil otocim motorem, tak to neslo. Jako kdyby byl zadrenej. Ale spis to vypadalo na vodu ve valcich. Ktera ted vytekla do motoru dolu a ted s motorem jde alespon tocit. ma shanu chytit alespon.
Jinak voda byla i smerem od turba v sani u filtru. Nebo takova voda s olejem. Turbo ze saci strany, nejevi poskozeni na lopatkach a ani zadnou vuli. Zazil jsem hodne turb, kde byla vule silena a furt to jelo v pohode. Tohle je temer bez vule. Coz je divne. Pak mozna jeste jak by vypadalo z druhe strany.

