2.0TDI 125kW BMN - Teplo > nejede
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0TDI 125kW BMN - Teplo > nejede
Ahojte,
nastal problem.
Jakmile zacalo byt teplo, tak auto nejede. Cca +10°+-5 C tak auto docela prestava jet.
Kdyz je chladno, auto tahne a jede perfektne.
Jakmile je teplo, tak to prestane tahnout. Kdyz ho trochu tocim, tak tahne velice nepravidelne, pocukava.
DPF off, turbo cca 15.000km nove i s regulaci.
Cidlo? vaha?
diky
nastal problem.
Jakmile zacalo byt teplo, tak auto nejede. Cca +10°+-5 C tak auto docela prestava jet.
Kdyz je chladno, auto tahne a jede perfektne.
Jakmile je teplo, tak to prestane tahnout. Kdyz ho trochu tocim, tak tahne velice nepravidelne, pocukava.
DPF off, turbo cca 15.000km nove i s regulaci.
Cidlo? vaha?
diky
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY
Odpovědi: 0
to su tie vase dpf off tak aj motor si povedal off a co ak je zahlteny dpf teda ak si ho nevikuchal a prehravany soft sa može spravat hoci jako pritom staci par krat auto poprehanat alebo ten dpf raz za cas zmontovat a vyplachnut existuje rozne spreje aj , no ale co hlasi diagnostika a ake teploty hlasia cidla a v akom stave mas egr ventil ?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
to může být právě tím že někdo zakázal(vymazal) celý blok závad nebo jak to odborně napsat aby to nepsalo chybu DPF a teď ti to v motoru nepíše žádnou závadu.
Nezbyde ti nic jinýho než hledat podle měřených hodnot, když ti jednotka neřekne kde jí to bolí.
Nezbyde ti nic jinýho než hledat podle měřených hodnot, když ti jednotka neřekne kde jí to bolí.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Takhle jsi to myslel. Jsem tě zle pochopil.
Na VAGu to zatím nebylo. Já čekal, že mi to třeba spadne do nouzaku nebo se rozsvítí kontrolka motoru, že je něco zle.
Na VAG to napichnu co nejdříve, ať zjistím, jestli jednotka něco hlásí nebo ee.
Třeba z dneška... +25 a autu se nechtělo. Teď večer cca 16 a jelo to úplně normálně.
Čidla teploty nasavaneho vzduchu to má dvě?
Na VAGu to zatím nebylo. Já čekal, že mi to třeba spadne do nouzaku nebo se rozsvítí kontrolka motoru, že je něco zle.
Na VAG to napichnu co nejdříve, ať zjistím, jestli jednotka něco hlásí nebo ee.
Třeba z dneška... +25 a autu se nechtělo. Teď večer cca 16 a jelo to úplně normálně.
Čidla teploty nasavaneho vzduchu to má dvě?
Cidlo teploty nasavaneho vzduchu je jedno a to zdruzeny snimac plniaceho tlaku a teploty nasavaneho vzduchu , pozri bez diagnostiky nic nezistis vycitaj pamet chyb pozri ake hodnoty davaju cidla , skontroluj egr ventil a to asi bude tvoj problem osobne si myslim , sprav log turba to neznamena ze ked sa menilo pred 15tiskm ze je v poriadku , naloguj vahu vzduchu a ked ti to zacne blbnut tak ju odpoj a skus sa ist povozit s odpojenou a este skus odpojit hoci co ci to hodi do pamete zavad ak nie tak je to jasne ako ti tu ostatny radia naliat povodny soft je mozne ze niekto vypol pamet zavad kvoli dpf ked odstavoval 
