Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » TDi, hydraulika - co 1000km zakarbonované vstřiky.. Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
TDi, hydraulika - co 1000km zakarbonované vstřiky..
PříspěvekZaslal: po červen 06, 2016 10:53 pm Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 267
Bydliště: Kladno




zdravím, jezdím půl na půl s čistou průzračnou hydraulikou + aditiva .. na Tdi 66kW B5, a co 1000km sou zajebaný vstřiky, kouří a netáhne tak moc.. opatrně dráťákem a jede se dál bez kouře a táhne jako kráva.. pomohl by třeba benzín v nějakém poměru 1:20 apod ? díky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út červen 07, 2016 6:05 am Citovat
Ladas
Aktivista
Založen: 28.1.2008
Příspěvky: 34365
Bydliště: Praha




tem dráťák už pomohl dokonale...

_________________
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út červen 07, 2016 6:21 am Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 267
Bydliště: Kladno




Odpověď nahovno.. zatím jsem to udělal jednou a nechce se mi opravdu vyndavat je co tisíc..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st červen 08, 2016 8:01 pm Citovat
k.amerika
Přispěvovatel
Založen: 17.10.2012
Příspěvky: 239
Bydliště: Zbraslavice




Přidávej aceton, mohl by pomoci. Jezdil jsem na čistou hydrauliku v octavii 81kw i použitý motorový olej peugeot 1,9td, vždy s acetonem a na vstřikách troška bílého prášku, nic víc...

_________________
W210 290TD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červen 08, 2016 9:42 pm Citovat
Ladas
Aktivista
Založen: 28.1.2008
Příspěvky: 34365
Bydliště: Praha




až budeš mít díru v pístu vzpomeň si na odpověď nahovno Velmi ??astn?

_________________
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st červen 08, 2016 11:01 pm Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 267
Bydliště: Kladno




k.amerika napsal:
Přidávej aceton, mohl by pomoci. Jezdil jsem na čistou hydrauliku v octavii 81kw i použitý motorový olej peugeot 1,9td, vždy s acetonem a na vstřikách troška bílého prášku, nic víc...


přemýšlel jsem o trochu benzinu.. kolik acetonu bys doporučil ? já nyní mám čistou krásnou průzračnou, ale jak to tak vypadá tak neni přejetá a proto asi karbonuje svině.. snad bude další sud lepší (horší) Velmi ??astn?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt červen 09, 2016 12:16 pm Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 267
Bydliště: Kladno




po 1000km O?i sem tam
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá červen 10, 2016 5:34 pm Citovat
k.amerika
Přispěvovatel
Založen: 17.10.2012
Příspěvky: 239
Bydliště: Zbraslavice




Dával jsem velkého panáka na 20l. Díru v pístu bych v takovém poměru rád viděl.. Přesně jak říkáš, čim méně použitý olej, tim je horší..

_________________
W210 290TD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá červen 10, 2016 6:23 pm Citovat
Pelep
Přispěvovatel
Založen: 8.7.2014
Příspěvky: 367
Bydliště: Jižní Čechy




Hydra jsem vyjel hafo a nikdy žádnej problém, ani v zimě. Dbal jsem ale na viskozitu, zkrátka aby to nebyo moc hustý a když už jezdim na sračky, tak aspoň aby tekly. Vřele doporučuju když mícháš 1:1, přidat litr benzínu na 20 litrů směsi a k tomu aspoň 1 ml VIFu na litr celkově - mililitr VIFu stojí 40 halířů a ten litr benzínu ke dvaceti litrům tě vyjde na 60 halířů, takže celkový zdražení o 1 korunu na litr Very Happy Musim ještě dodat, že jsem tomu dával kotel. Prostě když tomu dupeš, tak to líp spaluje, vyšší teplota, tlak ve válci páč ti turbo víc tlačí atd... Taky jsem lil bezaromatik 1ml na litr, ale to spíš kvůli magickým účelům, jestli to funguje nevim. Ale podle mě to s nim jede líp, i když si říkám že to musí být placebo efekt, jinak by ho přece přidávali do nafty Smile Takže podle mě: benzín, vif a občas jeď pilu Very Happy

_________________
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá červen 10, 2016 9:19 pm Citovat
Ladas
Aktivista
Založen: 28.1.2008
Příspěvky: 34365
Bydliště: Praha




se směsma co jezdíte problém nejni ale jak vezmeš kartáč na trysku tak díry z toho maj vánoce a nejni problém zabít víření a kapka už dokáže svoje ale to je asi vyšší level oprav....

_________________
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so červen 18, 2016 10:24 pm Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 267
Bydliště: Kladno






po 600km půl na půl s hydraulikou B??a už na to nemám nervy, přecházím na rostliňák Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st červenec 06, 2016 10:38 pm Citovat
radluk
Aktivista
Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 1672
Bydliště: Uherske Hradiste




Takto zamrdane to snad neni ani na porad vybojenou Bionaftu po 30tisicich . Vim jen jedno, ze cokoliv je lepsi jak hydro, hydro jedine do kamen v nejake dilne nebo na ekolikvidaci, je to shit nejvetsiho kalibru v jakemkoliv pomeru s naftou Bl?zen Zlaty kerosin
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt červenec 07, 2016 12:21 am Citovat
Pelep
Přispěvovatel
Založen: 8.7.2014
Příspěvky: 367
Bydliště: Jižní Čechy




radluk napsal:
Takto zamrdane to snad neni ani na porad vybojenou Bionaftu po 30tisicich . Vim jen jedno, ze cokoliv je lepsi jak hydro, hydro jedine do kamen v nejake dilne nebo na ekolikvidaci, je to shit nejvetsiho kalibru v jakemkoliv pomeru s naftou Bl?zen Zlaty kerosin


Já na hydro žádnej problém ani změna oproti naftě, je to o motoru a typu hydrauliky Smile

_________________
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po červenec 11, 2016 11:05 pm Citovat
UchoTD
Aktivista
Založen: 25.7.2011
Příspěvky: 3364
Bydliště: B.Bystrica




Spicky nove daj,viac aditivuj,olej je malo pouzity a malo aditivovany,obsahuje vela prisad proti horeniu ktore vytvaraju karbon priamo na spickach,viac riedit,benzin-aditiva,inak to bude stale to iste.

_________________
Mitsubishi Lancer Evo VIII 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 131kw 420NM
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PříspěvekZaslal: út červenec 12, 2016 12:01 pm Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 267
Bydliště: Kladno




Jojo už jsem přešel na slunečnici a ani po 3kkm nezakouří... hrozně to karbonovalo, hydro pouze pro komůrkáče Cool
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TDi, hydraulika - co 1000km zakarbonované vstřiky..
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 2  
Jdi na stránku 1, 2  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.