Stránka 1 z 1
Punto 1.7 TD- skusenosti
Napsal: 12 čer 2016, 21:06
od Marten99
Chcel by som sa opytat na motor 1.7 TD v punte kolko km vydrzi ten motor a naco si treba davat pozor co zvykne najcastejsie odchadzat je to rocnik 98 a ma najazdene 155 000km vsetkym ktory sa podelia o skusenosti s tymto motorom vopred dakujem.
Napsal: 13 čer 2016, 08:40
od jericho-3
Jejich problémem bývá vymlácené uložení olejového čerpadla poháněného přímo klikou, je to tripochoidní čerpadlo/ne zubové/ , kde může i prasknout vnitřní prstenec . Tohle se stává tak okolo 200000km. Jinak velké problémy nejsou..
Napsal: 13 čer 2016, 08:58
od burton.b22
Ještě bych se zaměřil na korozi ( podlaha,prahy), Pak jaké je tam čerpadlo bosch/ lucas. Uložení zadních ramen.
Napsal: 14 čer 2016, 07:09
od roman1648
ten motor asi jakž takž ale v tom ročníku kastle a uchycení náprav do ní bude KO...
20 let starej Fiat leda nějakej dovoz z Itálie před ne dlouhou dobou
Napsal: 14 čer 2016, 20:19
od TDI tech
Konkretne tento motor nieje najstastnejsia volba. Oturbili klasicku 1.7D z Una a moc sa im to nepodarilo. Je to problemovy motor. Radsej nejake JTD to Puntiku viac pristane.
Napsal: 15 čer 2016, 20:25
od puskar86
presne tak kup jtd lebo 1,7 je slaby motor po tyzdni budes spekulovat ako zdvihnut vykon a to sa uspesne neda kedze to je nepriami vstrek, druha vec je problemove startovanie padajuca nafta takze radsej jtd aj ked v puntach tie jtd-cka tiez nesrsia vykonom
Napsal: 16 čer 2016, 09:58
od kaad
JTD to jsou nejlepší motory od Fiatu a zkopírovala je celá Evropa dokonce i VW. A že v Puntiku neoplývá výkonem??!! Tak to jsi s ním asi nejel!!! Já mám jednoho doma. je to sice jen ta neslabší verze 59kW, ale s tím prckem to cvičí dobře a můžu říct, že taková Octavka 66kW se absolutně nechytá. Motor má naběháno cca 440tis. km má to origo čerpadlo, origo vstřiky ještě jsem nečistil ani turbo. Leju akorát naftu a dělám základní údržbu: olej, rozvody... jezdím max. do 4,5L a to nijak nešetřím. Je pravda, že na kastli už musel zásah být, ale kastle dělám i na Octách hlavně kolem nádrže a páté dveře. Mám ještě Superba, ale to byl životní omyl. Větší střep jsem zatím neměl. Takže z mé strany určitě Punto 1,9JTD doporučuji. A když už jsme u výkonu jsou v těchto autech i výkonnější motory. 63kW, 74kW a teť v těch novějších dokonce i 96kW. S tím jsem jel nedávno když jsem ho tu měl v opravě (příprava na STK) a řeknu vám, že to je oheň!!!
Napsal: 23 čer 2016, 21:08
od 81
Plný souhlas, na Punto JTD 59 kw se nechytá ani Octavia 1.6TDi. Nejeden hrdý oktávkář to psychicky nedal, když mu staré Punto ukázalo zadní část..

Skvělá je i dlouhá převodovka. Opomíjený motor, který ve své době neměl konkurenci.
Napsal: 27 čer 2016, 10:59
od Ferrari1980
A to tipujem, že to 59 kW Punto nebude problém chipnuť

Ten motor musí zniesť omnoho viac...
Napsal: 27 čer 2016, 13:52
od TDI tech
motor hej, ale spojka a prevodovka nie
Napsal: 27 čer 2016, 15:20
od jericho-3
Máte pravdu, u tohoto motoru max. odejde turbo, nebo se mi stalo že přijel s velkým řehtáním, pravidelné rány a přišel jsem na to, že přeskočil řemen o zub na vačce, protože řemen tam byl kdovíjak dlouho a automatická kladka tam je dost debilně řešena...Motor to přestál bez úhony, jen bude mít na pístech pusinky od ventilů..
