Zdravim. je mi sice blbe zakladat nove vlakno no myslim ze moj problem je trosku viac specificky. Jedna sa o to. mame 4koveho golfa 96KW motor samozrejme Pumpa s japonskou prevodovkou 09A ktora sa tiez pouzivala aj do inych znaciek ako jaguar a ford. Problem s pociva v tom ze auto kym je studene radi relativne hladko (nie ako dsg ale hladko), no ked sa auto zohreje na prevadzkovu teplotu a pojazdi sa po meste zacnu problemy pri predadovani z 2 do 3 prevodoveho stupna, hodne sklbe a pri zbrzdeni na urcitu rychlost 20-30km/h a rychlom pridani tiez skubne. ked sme auto kupili stav bol este o cosi horsi za studena neradila a v diagnostike svietila chyba n91 solenoidu no proste strasne. Niekto by sa auta rychlo auta zbavil ale uz v tom bolo zabitych hodne hodin. V podstate prve co sa urobilo bola vymena oleja a sitka povodny olej mal hnedu farbu a hrozne smrdel. V podstate nemalo to ziaden vyznam. auto radilo skoro rovnako a za studena ani tuk. tak sa vymenila cela sada solenoidov to uz malo celkom fajn dopad s tym ze prevodovka radi hned pri akejkolvek teplote. potom este bol pokus z hydromenicom no boli to vyhodene peniaze popritom sa este raz vymenil olej. Aby som nezabudol inak prevodovka bola cista neboli v nej ziadne piliny a spojky ktore nebolo treba vyberat z kosa boli v tip top stave. Je mi jasne ze tychto prevodoviek nie je extra vela a skusenosti tiez asi nebudu tak bohate ako s inymi typmi tiptronikov no ak by mal niekto nejaky napad co by sa dalo este vyskusat budem rad ak napise. Mna este napada ci nemoze byt vadny NTC termistor ktory snima teplotu oleja a podla nej robi adaptaciu na spojky no zas mi nesedi preco prave to robi len na jednom stupni. Vo vcds merane hodnoty ukazu telotu prevodovky v poriadku no v meranych hodnotach 006 bola daka teplota a tu ukazovalo -30, no nikde som nenasiel co to za hodnota. Tak isto spojky ktore sa pouzivaju na 3 prevodovy stupen sa pouzivaju aj pri inych stupnoch a tie funguju bez problemu. Tak isto pamät zavad je cista.
Ak by teda niekoho nieco napadlo napiste budem rad. Dakujem
Tiptronic 09A Golf 4 problem pri preradovani.
Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“
Přejít na
- Fórum DP
- ↳ Pravidla, oznámení a časté dotazy/problémy
- ↳ DIESELPOWER s.r.o.
- Logování, měření, diagnostika..
- ↳ LogView
- VW group (Audi/Cupra/Škoda/Seat/VW)
- ↳ FAQ - časté dotazy - řešení, postupy
- ↳ Údržba/problémy VW group (DIESEL)
- ↳ Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)
- ↳ Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)
- ↳ Elektrické a hybridní pohony
- ↳ Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)
- Ostatní značky mimo VW group
- ↳ Alfa romeo
- ↳ BMW
- ↳ Mini
- ↳ Rolls-Royce
- ↳ Citroën
- ↳ Fiat
- ↳ Ford
- ↳ Jaguar
- ↳ Land Rover/Rover
- ↳ Mercedes-Benz
- ↳ Smart
- ↳ Opel
- ↳ Peugeot
- ↳ Porsche
- ↳ Renault / Dacia
- ↳ Volvo
- ↳ Americké vozy
- ↳ Dodge
- ↳ Chevrolet
- ↳ Chrysler
- ↳ Jeep
- ↳ Tesla
- ↳ Asijské vozy
- ↳ Daewoo
- ↳ Daihatsu
- ↳ Honda/Acura
- ↳ Hyundai
- ↳ Isuzu
- ↳ Kia
- ↳ Mazda
- ↳ Mitsubishi
- ↳ Nissan/Infiniti
- ↳ SsangYong
- ↳ Subaru
- ↳ Suzuki
- ↳ Toyota/Lexus
- ↳ Evropské vozy - ostatní
- ↳ Italské vozy
- ↳ Francouzské vozy
- ↳ Švédské vozy
- ↳ Nákladní vozy/těžká technika/agro
- ↳ Caterpillar
- ↳ DAF
- ↳ Iveco
- ↳ MAN
- ↳ Mercedes-Benz
- ↳ Renault truck
- ↳ Scania
- ↳ Tatra
- ↳ Volvo truck
- ↳ Ostatní
- ↳ Autodiagnostika - Software - Elektro svět
- ↳ Ostatní technika bez rozlišení značky
- Elektromobilita
- ↳ Auta na elektriku
- ↳ Elektromobilita - související
- Alternativní paliva a oleje pro spalováky
- ↳ Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
- ↳ Mazání a motorové oleje
- ↳ Bazárek olejářů - přestavby
- Autoservisy/autoopravny
- ↳ Nabídka služeb
- ↳ Poptávka - hledám servis/zaměstnance
- Ostatní
- ↳ Vozy členů fóra
- ↳ Výsledky Vašeho měření - Grafy
- ↳ Akce/Srazy
- ↳ Diskuze o autech
- ↳ Diskuze - MIMO mísu
- BAZAR
- ↳ Prodám
- ↳ Koupím
- ↳ [Prodám - starý bazar do 15.10.2018]