Tiptronic 09A Golf 4 problem pri preradovani.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
0thomass0
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 30 srp 2015, 10:25
Odpovědi: 0

Tiptronic 09A Golf 4 problem pri preradovani.

Příspěvek od 0thomass0 »

Zdravim. je mi sice blbe zakladat nove vlakno no myslim ze moj problem je trosku viac specificky. Jedna sa o to. mame 4koveho golfa 96KW motor samozrejme Pumpa s japonskou prevodovkou 09A ktora sa tiez pouzivala aj do inych znaciek ako jaguar a ford. Problem s pociva v tom ze auto kym je studene radi relativne hladko (nie ako dsg ale hladko), no ked sa auto zohreje na prevadzkovu teplotu a pojazdi sa po meste zacnu problemy pri predadovani z 2 do 3 prevodoveho stupna, hodne sklbe a pri zbrzdeni na urcitu rychlost 20-30km/h a rychlom pridani tiez skubne. ked sme auto kupili stav bol este o cosi horsi za studena neradila a v diagnostike svietila chyba n91 solenoidu no proste strasne. Niekto by sa auta rychlo auta zbavil ale uz v tom bolo zabitych hodne hodin. V podstate prve co sa urobilo bola vymena oleja a sitka povodny olej mal hnedu farbu a hrozne smrdel. V podstate nemalo to ziaden vyznam. auto radilo skoro rovnako a za studena ani tuk. tak sa vymenila cela sada solenoidov to uz malo celkom fajn dopad s tym ze prevodovka radi hned pri akejkolvek teplote. potom este bol pokus z hydromenicom no boli to vyhodene peniaze popritom sa este raz vymenil olej. Aby som nezabudol inak prevodovka bola cista neboli v nej ziadne piliny a spojky ktore nebolo treba vyberat z kosa boli v tip top stave. Je mi jasne ze tychto prevodoviek nie je extra vela a skusenosti tiez asi nebudu tak bohate ako s inymi typmi tiptronikov no ak by mal niekto nejaky napad co by sa dalo este vyskusat budem rad ak napise. Mna este napada ci nemoze byt vadny NTC termistor ktory snima teplotu oleja a podla nej robi adaptaciu na spojky no zas mi nesedi preco prave to robi len na jednom stupni. Vo vcds merane hodnoty ukazu telotu prevodovky v poriadku no v meranych hodnotach 006 bola daka teplota a tu ukazovalo -30, no nikde som nenasiel co to za hodnota. Tak isto spojky ktore sa pouzivaju na 3 prevodovy stupen sa pouzivaju aj pri inych stupnoch a tie funguju bez problemu. Tak isto pamät zavad je cista.
Ak by teda niekoho nieco napadlo napiste budem rad. Dakujem
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“