Tesnenie pod hlavou clio 98 1,4i 55kW

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Tesnenie pod hlavou clio 98 1,4i 55kW

Příspěvek od Mato86 »

Pani na dielnu mi doviezli clio.auto vari vodu a tlakuje system.doposiaľ nefungoval ani ventilator chladica.na olejovej zatke je uz vidno taky,, puding''.chladiaca tam bola pravdepodobne cervena ale plava tam.viac hrdze a smrdi to amoniakom.ked.som zhodil hlavu tak som ostal zarazeny ze na nej uz bolo fixou znacene ze s nej uz bolo brusene.chcem sa opytat koľko minimalne maju mat presah vlozky valcov?snazim sa zistit ci sa to mohlo ohnut vplyvom toho ze tam bol naliaty ten sajrajt a tym ze nesiel vetrak alebo skor bude puknuta hlava...mate niekto podobne. Skusenosti s takymto motorom?
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Mato86 »

Auto ani nedymi,chyta bez problemov,voda nemizne ani olej.ako by sa to spravalo keby ze ke puknuta hlava?
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Někdo mohl hlavu zbrousit , ale netlakoval ji a teď to je na tobě. Pokud je dobře omáčklé těsnění , tak ji musíš nechat natlakovat, aby jsi se hnul z místa..Pokud se točí vodní pumpa/vrtulka/ a voda koluje a chladič je průchozí, zbývá jen ta hlava. A tohle je benzin, tam moc broušení neřeš, uděláš z toho aspoň pilu.. :)
nepropadat panice...
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Mato86 »

Takze utopene vlozky 1 a 4 valec.ake podlozky tam idu medene ci gumene?
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Tam sú klasicky mokré vložky a gumové o-krúžky, vymeň všetky a nezabudni skontrolovať aj rovinnosť bloku či nie je pokrútený. Aj hlava napovie - ak je vymačknutá od tesnenia tak to pravdepodobne bolo prehriate.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34076
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek001 píše:Tam sú klasicky mokré vložky a gumové o-krúžky, vymeň všetky a nezabudni skontrolovať aj rovinnosť bloku či nie je pokrútený. Aj hlava napovie - ak je vymačknutá od tesnenia tak to pravdepodobne bolo prehriate.
bumové okružky ti asi vložku nepodloží on se ptá jak zvednout utopenoou vložku
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34076
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Mato86 píše:Takze utopene vlozky 1 a 4 valec.ake podlozky tam idu medene ci gumene?
nemusí to být tvůj případ

ale párkrát jsem po lajdákovi předělával podobný problém vložka mírně utopená,

auto při zátěži tlakovalo, pudink není úplmě směrodatný když jsi našel nápis fixou, ře to už mohlo být

vložku jsem neléčil požádně jsem radekem ojel bordel na bloku a dostal jsem se do mírného přesahu dal druhé těsnění a ok

nebo mi stojí před barákem fáčko kvuli propálené podlože pod vstřikovacím karbecem, ten tlakoval, lízli hlavu všude napalali silikon i na vložky v podstatě natřeli celé těsnění hlavy rok to vydrželo, vložky mírně utopené

radegem jsem ojel pořádně blok až bylo vidět že jsou vložky venku napiplal těsnění a pět let OK
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

No preto som mu písal nech zmerá rovinnosť bloku a podľa toho uvidí keď tak sa trochu zaškrábe a tiež si myslím že bude ok. Viem len že pod vložkami sú o-krúžky, kedysi som jeden prasknutý menil ale to bol iný prípad.
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“