Mám toto vozidlo 2,4 JTD . Začlo to psat nizký tlak oleje vždy po startu, což mi nepřislo nenormálni, než to natahne olej a natlakuje.
Jednou to na teplým, po startu a rozjetí a bvyřazení na volnobeh roužlo aladinovu lampu. Zmeřil se tlak oleje a je za studena 3,5Bar při 3500ot za tepla 1,6Bar a na volnobeh 0,1Bar

Sundala se vana a kouklo na lagry, přidřený nic není, rukou když taham za ojnice citit nic není. Do boku jezdej celkem dost volne. Zmeřim radialku přesne az dojedou merky. Nevypada to. Sundal jsem i ventilový víko, protože mlatil dost nejakej hydrostel, jestli nejni neco vymlacený,vydřený kde by to mohlo trartit tlak. Olej to nebralo,turbo to nebude. Ty vacky se tocej celkem lehce, maji u teh spicek jakoby dolík jakoby byly vyjetý ale asi nejsou, přes ty rolny, asi to je origo. Zatim to vypada na olejove cerpadlo za raketu 9000kc . Je to v tom připade jedinej motor na svete kde odchazí ve 160000km . Je to z nemecka, i se servisni historii, motor byl asi menenej, na viku teh vacek je 2007, na sani 2003 auto 2005 tak je to asi ta prava kvalitni ojetina z německa od privat prodejce.

Tož už jsme si nabehly, jede to luxusně, oloupe to vsechny diesli od koncernu. Akorat nemaže
