motor ASV 81kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

major-jan
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 01 zář 2016, 11:57
Odpovědi: 0

motor ASV 81kW

Příspěvek od major-jan »

Zdravím, mám O1 s motorem ASV a mám problém (už od doby co jsem koupil). Když natočím studený auto, motor má neskutečnej zvuk - jak traktor a klepe se. Přitom hulí bíle. Během posledního půlroku vyměněno mj.: turbo, repas hlavy + všechny těsnění, nové pístní kroužky, žhavičky, rozvody, palivák, olej. Kromě toho ještě má auto nadměrnou spotřebu - město 10, dálnice 8 a nejnižší 6,5.
Auto bylo 14 dní v servisu (během toho udělaný ty kroužky + rozvody) a na důvod proč se ten motor takhle chová nepřišli. ŘJ je v pořádku s origo sw.

Proběhla kontrola předvstřiku, vstřiků, váhy a čidel a vše v pořádku

přikládám odkazy na videa:
studený motor: https://youtu.be/wo-7kdbuxxc (je vidět i klepání celého auta)
zahřátý motor: https://youtu.be/lKysdhSLmLc (v pozadí je slyšet jakési klepání)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33961
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

asi máš zálibu investovat do šrotu a jak vidíš sám, k ničemu to nevede, pokud tě to baví tak v tom pokračuj ;)
major-jan
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 01 zář 2016, 11:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od major-jan »

auto má jediný problém a to je tento! jinak top stav a rozhodně ne šrot. navíc tato vada byla zohledněna v ceně :)
major-jan
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 01 zář 2016, 11:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od major-jan »

slovacek.milos píše:asi máš zálibu investovat do šrotu a jak vidíš sám, k ničemu to nevede, pokud tě to baví tak v tom pokračuj ;)
rozhodně to není vrak. motor je jedinej problém - jinak je auto v top stavu! Navíc stav motoru byl zohledněn v ceně :)
montyxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 19 říj 2008, 14:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od montyxx »

Milos ma jen blby kecy místo aby pomohl aspoň nejakou radou, toho si nevšímej....
Zkusil bych zmerit vstřiky, namerit tlaky a podivat se na predvstrik.....
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

co hydra a případně délka ojnic...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33961
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ladas píše:co hydra a případně délka ojnic...
snad i ten nevětší vůl když sdělá palici tak vymačká hydra a když volí těsnění pod hlavou tak měří přesahy válců,
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33961
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

montyxx píše:Milos ma jen blby kecy místo aby pomohl aspoň nejakou radou, toho si nevšímej....
Zkusil bych zmerit vstřiky, namerit tlaky a podivat se na predvstrik.....
je zima tlaky by ti nechytaly, počátek vstřiku si umí skontrolova ECU počátek vstřiku přichází příliš pozdě nebo brzy a projeví se to taky dlouhým startem na palubce je kontrolka motoru

major jan máš dlouhý ranní start?
major-jan
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 01 zář 2016, 11:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od major-jan »

ranní start je v pořádku - chytá prakticky hned
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9253
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

jak dlouho to auto máš?? co ti k tomu řekl předchozí majitel?
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
major-jan
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 01 zář 2016, 11:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od major-jan »

auto mám zhruba 3/4 roku ze začátku to nebylo tak hrozný (neřešil jsem to) ale postupně se to zhoršovalo. Předchozí majitel říkal že jednou jel a bouchlo mu turbo - houkalo už dlouho předtím ale někdo chytrý mu řekl že to vydrží ještě dost dlouho :/ Pak to dal do super servisu kde mu vyměnili turbo (naúčtovali repas a dali tam z vrakáče těsně před smrtí) ale on jak tomu nerozumí tak si toho nevšiml. A od té doby se mu auto znelíbilo tak se ho chtěl zbavit. Já auto koupil, nechal vyměnit turbo za repas a půl roku s tím jezdil (za studena to trochu kouřilo, zvuk nebyl úplně ok ale nebylo to zas tak hrozný. Ale od prosince jsem začal dojíždět do Brna a zjišťoval jsem že to hulí čím dál víc a že to žere olej tak 0,5-1 litr/1000km. Tak jsem to dal do servisu a vše dál jak jsem psal výše.
tom hanks
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 27 črc 2015, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom hanks »

jestli věděli to co tady píšeš tak je to špatný servis,tady nepálí nějaký hrnce takže asi ty ohlý ojnice,nejdřív změř tlaky
major-jan
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 01 zář 2016, 11:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od major-jan »

na začátku před tím posledním servisem měřili tlaky a byly 21,21,30,21
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak je nech změřit i po tý "opravě" a pak ti prodám sadu ojnic
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9253
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

ten motor bude chtít skoro GO, změř tlaky a hlavně změn servis protože tohle myslím mohli vychytat obávám se že tlaky budou dost podobné a pravděpodobně jak soslo ojnice cca 1 bude přihlá
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“