Pri rozjezdu kdyz je auto v tahu se zacne cele chvet. Je to vzdy na 2r st. a rychlost okolo 30-40km/h. Pak to nedela nic a zacne to znova okolo rychlosti 110km/h. Volant se klepe jako by nebyli vyvazeny kola ale pokud uberu ze neni auto v zatahu tak to z 90% prestane. Taky pri tom rozjezdu kdyz jsou kola v rejdu to nedela skoro vubec. A dokonce bych rekl ze na to mam vliv teplota venku.
Klouby nehrkaj vuli nemaj. Jediny co pri montazi me zarazilo je ze maji vuli na tisicihranu takze se cca0,5mm s nima dalo ajko otocit.Ale rikal jsem si ze je to novy tak by to nemuselo nicemu vadit a ze to maj poresený.

Ted otazka co by to mohlo delat?
Myslite ze novy klouby by mohli bejt z vyroby uz naprd?Mate nekdo zkusenost s GSP?
Mohli by to treba taky delat vnejsi klouby nebo neco jinýho?
Chci to nejak vyresit a mam moznost novych kloubu SKF. Jenze nevim jestli ty GSP jsou v cudu a nebo je to necim jinym.
Jak se to da zjistit?
Setkali jste se s tim uz nekdo?
Diky moc za vase zkusenosti a rady